فروش کیسه فریزر چسبی

پخش عمده و فروش کیسه زباله ضخیم ۱۰۰ برگی از طریق این مرکز تولیدی و سایت عرضه محصولات پلاستیکی برای تمامی شهرهای کشور امکانپذیر میباشد.

از پرمصرف ترین و پرکاربرد ترین محصولات نایلکسی که برای منازل مورد استفاده قرار میگیرد ، نایلون های فریزری هستند که در تنوع سایز و طرح های گوناگونی وجود دارند که یکی از مهم ترین آنها نوع پرفراژدار تقویمی یا همان چسبدار است.

این محصولات نیاز اساسی مردم به حساب می آیند و کمبود آنها موجب اذیت شدن مصرف کنندگان میشود چرا که کیسه هایی در این حد بهداشتی و مطمئن که عموما هم برای بسته بندی گوشت ، نان و سبزیجات استفاده میشوند ، بسیار کم تولید میشوند. در ادامه به مشخصات پلاستیک چسبدار تقویمی ، علت مصرف آنها در فروشگاه ها ، تفاوت های مصرف کیسه های چسبی با رولی و فروش کیسه فریزر چسبی درجه یک و درجه دو خواهیم پرداخت.

فروش کیسه فریزر چسبی

مشخصات پلاستیک فریزر چسبدار ضخیم ۱۰۰ برگی

تعداد صد برگ از نایلون های باکیفیت ضخیم در دو اندازه ۲۲×۳۲ و ۲۵×۳۵ واقعی که از یک طرف به همدیگر به واسطه پرفراژی که برای آن تعبیه شده ، متصل هستند در لفاف هایی مخصوص که عموما مقوایی و نایلکسی هستند ، عرضه میشوند.
این کیسه ها به واسطه آسان مصرف بودن ، دوخت محکم و مقاومت خوبی که در برابر پارگی دارند همیشه جزو دو گزینه اصلی افراد مختلف برای استفاده است و در هر مغازه یا فروشگاهی میتوانید آنها را پیدا کنید.
نوع ضخیم نایلون های فریزری از بهترین مواد پلی اتیلنی تهیه شده و به همان مقدار دستکش های یکبار مصرف ، بسیار بهداشتی هستند ضمن اینکه این پلاستیک ها شفافیت فوق العاده ای دارند که نشان دهنده همین موضوع است.

علت استفاده از نایلون فریزر چسبی در فروشگاه ها

شاید فکر کنید که فروشگاه ها ، تنها فروش پاکت فریزر را بر عهده دارند و به هیچ عنوان خودشان هیچ استفاده ای از این نایلون های باکیفیت و مرغوب ندارند.
ولی جالب است بدانید همانطور که عدم مصرف این محصولات برای منازل و محیط های مختلف موجب دردسر میشود ، به همان میزان هم برای مغازه داران و گردانندگان فروشگاه های بزرگ و کوچک اذیت کننده است.
قطعا وقتی محصولی مثل زغال ، تخمه ، کالباس ، قند و …… را به صورت فله خریداری میکنید ، فروشنده همین کیسه های فریزری را برای بسته بندی آن در نظر میگیرد و معمولا از نایلکس دسته دار سفید  در این مورد کمتر استفاده میشود چون به نسبت نایلون فریزر رولی یا چسبی ، گرانتر در می آید.
برای همین علاوه بر فروش کیسه فریزر چسبی و سایر نایلون های فریزی توسط فروشگاه ها که خود به عنوان تقسیم کننده این محصولات هستند ، خود فروشنده ها استفاده مداوم و مستمری از آنها برای کار خودشان دارند.

فروش کیسه فریزر چسبی

تفاوتهای نایلون فریزر چسبدار با رولی

کیسه فریزر رولی که به دو صورت رولی با جعبه و بدون جعبه عرضه میشود یکی از معضلات نایلون های اقتصادی فریزری در هر نوع بسته بندی ، در آوردن یک برگ بدون به هم ریختگی سایر پلاستیک ها است.
برای همین متراکم بودن کیسه های درون جعبه ، هنگام در آوردن یک برگ ، بقیه برگ ها هم بیرون می آیند بنابراین شرکت های تولیدی برای جلوگیری از آلوده شده کیسه ها بسته بندی رولی را تهیه کرده اند تا به وسیله رول هایی که تعبیه شده و در کیسه فریزر جعبه ای هم وجود دارد ، به راحتی میتوان برگ های نایلون از طریق پرفراژ از یکدیگر جدا کرد.
همانطور که اشاره شد ، رول ها به دو صورت ساده بدون جعبه و رولی جعبه ای وجود دارند که رولی جعبه ای برای اطمینان خاطر جهت عدم نفوذ کثیفی و میکروب به کیسه تولید شده و طبیعتا قیمت بالاتری از سایرین دارد.
اما نایلون های چسب دار که خود زیر مجموعه کیسه های پرفراژدار محسوب میشوند ، دارای دسته هایی از پوشش پلاستیکی هستند که با خارج کردنشان از بسته بندی ، میتوان به سطوح همواری مثل دیوار یا یخچال هم چسباند و به صورت برگ ، برگ به مانند تقویم روزانه از آنها استفاده کرد.
این محصولات قیمت پایین تری از نوع رولی دارند چون در لفاف و تعداد برگ های کم تهیه میشوند و نهایتا نوع ۱۲۰ برگی در وزن ۱۰۰ گرم از آنها وجود دارد.
در حالی که کمترین وزن کیسه فریزر رولی ۲۰۰ گرم است و بیشترین آن یک کیلو گرمی است در کل خرید کیسه فریزر رولی در مقایسه با فروش کیسه فریزر چسبی بیشتر است چون در نهایت مقرون به صرفه تر برای مصرف کنندگان در می آید.

فروش کیسه فریزر چسبی درجه یک و درجه دو

در عصر حاضر مردم نسبت به گذشته خیلی بیشتر تنوع طلب شده اند و این ویژگی در برخی اوقات به سبب بد پسند بودن و گاهی هم به خاطر بودجه بندی مردم برای خرید محصول است.
به همین جهت کارخانه های تولیدی و فروش کیسه فریزر چسبی که معمولا در تولید انواع نایلون رکابی ، کیسه زباله رولی و فله ، دستکش ، لیوان و ظروف یکبار مصرف هم فعال هستند ، تمامی اقلامی که ذکر شد را در دو نوع درجه یک با قیمت بالاتر و کیفیت عالی و درجه با قیمت کمتر و کیفیت کمتر تولید میکنند.
مواد اولیه و استاندارد هیچ یک از محصولات درجه اول و دوم با هم تفاوتی ندارد و تنها فرقشان در داشتن ضخامت و دوام بیشتر است که هر دو این کالاها از طریق این مجموعه به فروش میرسد.

فروش کیسه فریزر چسبی

مراکز پخش عمده و فروش کیسه فریزر چسبی اعلا

کارخانه های تامین کننده عمده محصولات پلاستیکی و پلی اتیلنی در مرکز کشور قرار دارد و شما میتوانید با مراجعه به یکی از این مراکز به صورت شخصی از کارخانه و محصولات بازدید کرده و با تست هر یک از آنها اقدام به سفارش خود کنید.
ولی در واقعیت بسیاری از افراد حوصله ای برای این کار ندارند و ترجیحشان بر این است که غیر حضوری تمامی مراحل خرید را انجام دهند.
برند های معتبر و باسابقه کشور که اتفاقا در تمامی شهرهای کشور شعبه و نمایندگی دارند به صورت اینترنتی هم توانایی انجام این مراحل را دارند و فروش کیسه فریزر چسبی یا هر محصول پلی اتیلنی دیگری را میتوانند در حجم درخواستی شما تامین کرده و در سریع ترین زمان برای شما ارسال کنند.
برای ارتباط با همکاران ما در واحد فروش مجموعه آلوین پلاست که همه روزه و همه ساعته در فضای اینترنت پاسخگوی سوالات مشتریان هستند تنها کافیست تا فرم زیر را پر کنید و یا با شماره تلفن قرار داده شده تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *