فروش نایلون رکابی

فروش نایلون رکابی باکیفیت ۳ کیلویی و ۵ کیلویی در حجم های مختلف از طریق این سایت و مجموعه تولیدی و پخش محصولات پلاستیکی برای تمامی استان های کشور انجام میپذیرد. در این پست راجع به محصولی صحبت میکنیم که توسط خانوار خریداری نمیشود اما در همه منازل وجود دارد و دلیل آن هم خرید های چند باره از فروشگاه های مختلف است که کالاهای فروخته شده را در این نایلون ها به مردم ارائه میکنند. بسیاری از افراد هم از آنها به عنوان کیسه زباله ضخیم برای جمع آوری مواد دور ریز ضایعاتی خود استفاده میکنند چون در نو‌د درصد مواقع این نایلون های پلاستیکی مقاومت و دوام خیلی خوبی نشان میدهند خصوصا نوع ۳کیلویی و ۵ کیلویی از این دسته که در ادامه به سایز آنها هم خواهیم پرداخت کاملا مناسب این کار هستند. در ادامه این مقاله به تفاوت های نایلون با نایلکس ، انواع رنگ و سایز بندی ، کاربرد و کارخانه فروش نایلکس دسته دار سفید و مشکی خواهیم پرداخت.

فروش نایلون رکابی

تفاوت های اصلی نایلون با نایلکس در طرحهای مختلف

نایلون‌ها عموما به صورت مواد بلوری و سختی هستند که در درجه‌ بندی های گوناگونی نیز وجود دارند ، آن دسته از محصولاتی که به عنوان پلاستیک مهندسی شناخته میشوند در درجه بندی نایلون ۶ ، نایلون ۶۶ و نایلون ۶.۱۲ میباشند.
سه نوع نایلون هایی که به آنها اشاره شد ، دوام مناسبی در برابر مواد شیمیایی دارند ضمن اینکه نایلون‌ها را می‌توان با مواد پرکننده ای مانند شیشه یا روغن ترکیب کرد تا خواص مختلف آن از لحاظ عملکرد افزایش پیدا کند.
نایلکس‌ ها در واقع همان فیلم پلی اتیلن سنگین میباشند که از دو جز پلی اتیلن سنگین و سبک تشکیل شده اند به خاطر ضربه پذیر بودن و شفافیت و نرمی کمتر نایلکس ها در مقایسه با نایلون ، مقدار ۲۰درصد پلی اتیلن سبک برای بیشتر شدن خاصیت براق بودن ، نرمی و دوخت پذیری بهتر به این محصول افزوده می‌شود.
اما چیزی که شما به صورت ظاهری و لامسه احساس میکنید این است که نایلون نسبت به نایلکس شفاف تر و براق تر و نرم تر است ولی نایلکس ظاهری مات و خشک دارد علاوه بر آن کدر تر هستند و نور را هم منعکس نمیکنند.
ضمن اینکه نایلکس را میتوان با ضخامت های مختلف و همچنین بسیار نازک تولید کرد اما نایلون ها که را نمیتوان در جنس خیلی نازک به راحتی تولید کرد.

فروش نایلون رکابی

انواع رنگ بندی و سایز نایلون دسته دار اعلا

فروش نایلون رکابی در سایز های ۲۵×۴۰ ، ۲۵×۳۵ ، ۲۸×۳۶ ، ۳۵×۴۶ ، ۴۰×۵۵ بیشتر از سایر ابعاد دیگر در سالیان اخیر انجام شده است.
دو‌ اندازه اولی که نوشته شده را به عنوان سایز کوچک (۲کیلویی) ، دو‌ اندازه بعدی را (۳کیلویی) و بزرگترین اندازه این محصولات را به عنوان (۵کیلویی) در بازار میشناسند و اگر خودتان هم از عمده فروشی ها قصد خرید داشته باشید به جای اندازه از شما میپرسند که نایلون چند کیلویی میخواهید.
میتوان گفت که این سایز بندی ها استاندارد خاصی هم ندارند و در بعضی مواقع میتوان با تولید کننده مذاکره کرد و ابعاد محصول را سفارشی سازی نمود.
البته این کار در صورتی مورد قبول واقع میشود که حجم بار درخواستی بالا باشد ضمن اینکه اکثر شرکت های تولیدی تولید و فروش نایلون رکابی را در رنگ های مشکی و سفید (بدون رنگ) و در طرح های نازک‌تر در رنگ های صورتی و سبز کمرنگ بیشترین میزان تیراژ را در کارخانه های تولیدی داشته است.
اما چیزی که توسط فروشندگان و مغازه های مختلف بیش از سایرین مورد استفاده و تقاضا است نایلون رکابی سفید میباشد.

کاربرد و فروش نایلون رکابی سایز متوسط

نایلون های دسته رکابی با توجه به‌ خصوصیاتی که دارد، در بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ و کوچک ، مواد صنعتی و … مورد استفاده قرار میگیرد.
این نوع از پلاستیک های پلی اتیلنی، علاوه برداشتن تنوع بسیار بالا، از قیمت کمی هم برخوردار هستند.
به همین خاطر ، روزانه حجم بسیار زیادی از آن‌ها در مشاغلی مانند، بقالی، میوه‌فروشی، انواع پوشاک، سوپرمارکت و … مصرف می‌شود علی الخصوص سایز متوسط این کیسه ها که در اندازه تقریبی ۳۵×۴۵ الی ۳۷×۴۷ است بیشترین میزان فروش نایلون رکابی را برای فروشگاه ها در سراسر کشور دارد.

فروش نایلون رکابی

کارخانه فروش نایلون رکابی سفید و مشکی

امروزه پیدا کردن مراکزی که بتوانند نایلکس های دسته دار و انواع کیسه فریزر چسبی ، رولی و همینطور کیسه زباله رولی و فله و سایر محصولات پلاستیکی را با پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت ممکن و در سریع ترین زمان برای خریداران ارسال کنند ، از نان شب هم برای عمده فروشان و مغازه داران واجب تر است و نبودن یا کمبود این کیسه های دسته دار ، آنها را با مشکلات مختلفی مواجه میکند.
پیشنهاد میشود برای راحتی و سهولت در فرآیند خرید عمده این محصولات ، مستقیما با مراکز تولیدی و فروش نایلون رکابی ارتباط بگیرید.
این شرکت های معتبر پخش کننده که معمولا به صورت حضوری و غیر حضوری توانایی ارائه خدمات به مشتریان را دارند ، در تمامی روزهای هفته و هر ساعتی در شبانه روز پاسخگوی شما هستند و میتوانند خریدی آسان و مقرون به صرفه را برایتان به ارمغان آورند.
کارخانه های فروش نایلون رکابی عمده که به صورت اینترنتی نمایندگی های خود را در سراسر کشور دایر کرده اند و تنها با یک سرچ ساده میتوان آنها را پیدا کرد ، علاوه بر تضمین کیفیت و قیمت نایلون رکابی مشکی و سفید ، خیلی سریع کالای درخواستی شما را تامین کرده و برای شما در هر مکانی که بخواهید ارسال میکنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *