خرید کیسه زباله 25 کیلویی

خرید کیسه زباله ۲۵ کیلویی از طریق این مرکز تولیدی و عرضه محصولات پلاستیکی با مناسب ترین قیمت و کیفیت برای تمامی شهر های کشور امکانپذیر میباشد. یکی از پرمصرف ترین پلاستیک های زباله نایلون زباله فله هستند که در سایز ها و رنگ های متنوع تهیه و عرضه میشوند و همانطور که میدانید این نایلون ها در انواع بسته بندی های گوناگونی تولید میشوند. عمدتا در فروشگاه ها آنها را در لفاف هایی با تعداد برگ های مشخص که معمولا بیشتر از ۷۰ برگ هم نیستند یافت میشوند. اما بسته بندی ۲۵ کیلویی از این محصولات هم وجود دارند که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته اند و اگر فضای کافی برای نگهداری کارتن آن داشته باشید ، قطعا گزینه خوب و مقرون‌ به صرفه ای برای استفاده هستند. در ادامه به انواع طرح و مدل ها و فروش کیسه زباله ۲۵ کیلویی از طریق مراکز عرضه اینترنتی خواهیم پرداخت.

خرید کیسه زباله 25 کیلویی

منظور از کیسه زباله ۲۵ کیلویی چیست؟

بعضی از خریداران و مصرف کنندگان گمان میکنند که مقصود از کیسه زباله ضخیم ۲۵ کیلویی ، تحمل و جمع آوری زباله به میزان ۲۵ کیلوگرم است.
ولی چنین چیزی اصلا درست نیست نایلون های مخصوص جمع آوری و تفکیک ضایعات مواد دور ریز در انواع طرح ها و رنگ های گوناگون تهیه میشوند.
اما دو نوع پلاستیک که در واقع نایلکس دسته دار یا همان رکابی هستند در حالت کاملا ساده و بدون هیچ پرفراژ یا بندی در داخل جعبه هایی در سایز های مختلف و با وزن ۲۵ کیلو عرضه میشوند.
درپوش یا حالت آسان مصرف هم به طور معمول برای جعبه آن تعبیه نمیشود و برای بیرون آوردن هر یک برگ مستقیما در جعبه باید باز شود.
عمدتا این دسته از محصولات مصارف صنعتی دارند و کیسه زباله بزرگ و متوسط نسبت سایز کوچک فروش بیشتری دارند.

خرید کیسه زباله 25 کیلویی

انواع طرح های رنگی و دوخت کیسه آشغال ۲۵ کیلویی

این کیسه ها در چندین طرح مختلف به بازار تزریق میشوند نوع کیسه زباله مشکی بیشترین حجم از تیراژ این محصولات را شامل میشود.
در واقع علاوه بر مشتریان داخلی این کالا ، موارد صادراتی هم در هفتاد درصد مواقع سفارش کیسه زباله خود را در رنگ سیاه ثبت میکنند.
بعد از کیسه زباله سیاه ، رنگ های سبز ، آبی و زرد بیشترین میزان تقاضا را دارند دوخت این نایلکس های بدون دسته ، ستاره ای است.
از مهم ترین خصوصیات این نوع دوخت ، چکه نکردن مایعات به بیرون کیسه و چسبیدن کامل نایلون به کف سطل زباله و دیواره های آن است.
در واقع از معضلات برخی از مصرف کنندگان ، خوب قرار نگرفتن و پوشش ندادن کیسه در داخل سطل آشغال میباشد که باعث برخورد مواد ضایعاتی خشک و تر به سطل و در نتیجه ایجاد بوی بد در آن میشود که تولید کنندگان با استفاده از این نوع دوخت تا حدی  توانسته اند جلوی این مشکل را بگیرند.

خرید کیسه زباله 25 کیلویی

ضخامت و سایز کیسه زباله ۲۵ کیلویی درجه یک و دو

نایلون زباله ۲۵ کیلویی علاوه بر داشتن طرح های مختلف رنگی ، از سایز ها و ضخامت های متنوعی هم برخوردار هستند.
نوع اقتصادی که به آن درجه دو نیز گفته میشود به اندازه کیسه آشغال ضخیم یا همان درجه یک پرفروش نیستند.
اما قیمت آنها به گونه ای هست که بسیاری از مشتریان را برای خرید آن ترغیب کند کیسه های اقتصادی در مدل ۲۵ کیلویی ضخامتی بین ۱۰ الی ۱۸میکرون دارند و نوع ضخیم آن که دوام و انعطاف فوق العادی هم دارد ضخامتی در حدود ۲۰ الی ۴۰ میکرون دارند کیسه های تولید این مجموعه از بهترین مواد اولیه پلی اتیلنی تهیه شده اند و شفافیت و کیفیتی عالی دارند.
این محصولات در اندازه های ۵۰×۷۰ ، ۵۰×۶۵ ، ۸۰×۱۲۰ ، ۱۰۰×۱۲۰ توسط این مجموعه و سایر شرکت های تولید کننده دیگر در قالب کیسه زباله فله در کارتن های ۲۵ کیلوگرمی تهیه و در اختیار مصرف کنندگان در سراسر نقاط کشور قرار داده میشود.

فروش کیسه زباله ۲۵ کیلویی به صورت مستقیم از درب کارخانه

خرید مستقیم این محصول از طریق نمایندگی های عرضه کننده محصولات پلاستیکی که به صورت آنلاین و همه روزه آماده پاسخگوی مشتریان هستند ، امکانپذیر است.
این روش راحت ترین و مدرن ترین روش ممکن برای سفارش عمده میباشد شما حتی در دور دست ترین نقاط کشور میتوانید تنها با چند سرچ ساده ، باسابقه ترین و معتبر ترین مراجع توزیع کننده در این حوزه را پیدا کرده و از آنها اطلاعات لازم درباره خود کالا و نحوه ثبت درخواست و دریافت محصول را بگیرید.
ضمن اینکه این مراکز هر سفارشی را مستقیما از درب کارخانه برای مشتریان ارسال میکنند و همین موضوع بیانگر این است کالا با پایین ترین قیمت ممکن و بدون هیچ واسطه ای به دست مشتریان می رسد.
برای ارتباط مستقیم با مدیران فروش کیسه زباله ۲۵ کیلویی  در این مجموعه میتوانید یا با شماره تلفن قرار داده شده تماس بگیرید و یا فرم انتهای صفحه را پر کنید تا همکاران ما در حوزه مشاوره و فروش با در اسرع وقت تماس بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *