خرید عمده کیسه زباله کیلویی

خرید عمده کیسه زباله کیلویی فله ارزان قیمت از طریق این سایت و مرکز تولیدی و توزیع محصولات پلاستیکی امکانپذیر میباشد. این دسته از کالاهای پلاستیکی پرفروش ترین نایلکس های پلی اتیلنی در بازار هستند و معمولا در لفاف های چند ده عددی یا کارتن های چند صد عددی و چند هزار عددی عرضه میشوند به مانند سایر تنوع های دیگر در نایلون های پلاستیکی ، کیسه های کیلویی در حجم های مختلف و به دو صورت کیسه زباله ضخیم و اقتصادی تهیه میشوند. در ادامه این مقاله تجاری ، به مراحل تولید ، انواع ، کاربرد و مزایای خرید عمده کیسه زباله کیلویی از مراکز اینترنتی خواهیم پرداخت.

خرید عمده کیسه زباله کیلویی

تفاوت های کیسه زباله در قالب نایلون و نایلکس

بسیاری از مصرف کنندگان در زمان خرید عمده کیسه زباله کیلویی ، هیچ تفاوتی را بین نایلون و نایلکس حس نمیکنند اما در واقع مواد اولیه این دو یکی نیست و برای تولید کیسه زباله که برای جمع آوری پسماند استفاده میشود ، بیشتر از مخلوط مواد اولیه درجه یک و مواد بازیافتی استفاده میشود.
اما چطور میتوان فهمید کیسه ای که مصرف میکنیم از مواد نایلونی است یا نایلکس؟
نایلون معمولا کدر تر است در صورتی که نایلکس شفاف است و اگر یک کیسه پر از ضایعات و پسماند را در معرض نور خورشید قرار بدهید ، محتویات داخل مشخص میشود.
نایلکس خاصیت دوام و کشسانی بیشتری دارد و در صورت لمس آن سر و صدای زیادی به گوش میرسد اما نایلون با اینکه دوام خوبی دارد ولی در حد نایلکس خاصیت کشسانی ندارد و با لمس کردن هر برگ از آن صدای کمتری شنیده میشود.

رابطه عاج داشتن و ضخامت کیسه زباله

بعضا نایلون های زباله ای را در فروشگاه ها مشاهده میکنید که روی هر یک برگ دون دون های برجسته ای وجود دارد که به آنها عاج هم گفته میشود.
این عاج ها اکثرا بر روی کیسه هایی که کلفتی بین ۲۰ الی ۴۰ میکرون دارند دیده میشود و هیچ تاثیری روی کیفیت محصول نمیگذارد.
اما میتوان از این دون دون ها برای نشانه گذاری کیسه های با درجه کیفی مطلوب استفاده کرد چون همانطور که گفته شد تولید کنندگان نایلون زباله های اقتصادی و ارزان به ندرت پیش می آید که بخواهند این عاج گذاری ها را روی نایلون هایی با ضخامت کم اعمال کنند.

خرید عمده کیسه زباله کیلویی

انواع و کاربرد کیسه زباله کیلویی سایز کوچک

اگر تنوع در کیسه آشغال فله در سایز کوچک را نام ببریم میتوان به این موارد اشاره کرد نایلون زباله لفاف دار در بسته بندی ۱۰ ، ۱۴ ، ۲۰ ، ۲۵ ، ۳۰ ، ۴۰ ، ۵۰ ، ۷۰ عددی تهیه و به بازار عرضه میشوند.
این تعداد برگ ها در بسته بندی های شکیل و برای استفاده در منازل ، فروشگاه ها ، ادارات ، غذاخوری ها مناسب هستند.
اما نوع کارتن دار این کیسه ها وجود دارد که در بسته های چند صد عددی یا چند هزار عددی که همان کارتن های چند ده کیلویی است.
کاملا مشخص است که حجم هر بسته به میزانی است که به احتمال زیاد هر خانه یا فروشگاهی تمایل به خرید عمده کیسه زباله کیلویی در این حجم را نداشته باشد و مکان هایی مثل پادگان ها ، مراکز عمومی تفریحی ،  شهرداری ها و سایر ارگان هایی که باید حجم زیادی از محصول را داشته باشند و نمیتوانند برای خرید هر یک بسته کوچک هزینه کنند مناسب و مقرون به صرفه است.

خرید عمده کیسه زباله کیلویی به صورت بیواسطه

فروشگاه های عمده فروشی ، شرکت های خدماتی ، نظافتی ، شهرداری ها و عوامل خرید عمده کیسه زباله کیلویی در مکان های پرجمعیت تفریحی و نظامی برای دریافت مستقیم و بدون واسطه این دسته از محصولات میتوانند مستقیما به سایت های نمایندگی فروش عمده کیسه زباله در اینترنت مراجعه کنند.
همچنین مشتریان گرامی میتوانند از طریق مسئولان عرضه کننده کارخانه ها به صورت مستقیم مشاوره رایگان در این زمینه دریافت کرده و پس از بررسی های لازم و اطمینان از کیفیت و قیمت مناسب ارائه شده توسط این مراکز تولیدی اقدام به سفارش عمده در حجم های گوناگون کنند.
ضمن اینکه این فروشندگان در هر ساعتی از شبانه روز در فضای مجازی فعال هستند و پاسخگوی سوالات مشتریان میباشند و چون مستقیما از یک تولیدی با شما در ارتباط هستند ، بهترین قیمت ممکن در بازار را به شما پیشنهاد میکنند.

خرید عمده کیسه زباله کیلویی

مزیت خرید عمده کیسه زباله کیلویی از مراکز اینترنتی

چرا ما سفارش کیسه زباله در حجم های مختلف را از طریق مراکز مراکز توزیع کننده اینترنتی پیشنهاد میکنیم؟
چون حقیقتا نمیتوانید به غیر از این راه ، راهی را پیدا کنید که هزینه های رفت و آمد به محل کارخانه نادیده گرفته شود.
به علاوه چون ارتباط به صورت مجازی است ، همه اقلام ریز و درشت شرکت در دسترس شماست و از طریق یک کاتالوگ دیجیتال ، اطلاعات محصول از قبیل ابعاد ، تعداد در لفاف یا کارتن ، طرح های رنگی یا مشکی ، ضخامت و همه این موارد را یکجا و در منزل یا محل کار خودتان بررسی کنید.
یکی از مهم ترین دلایلی که مردم برای خرید عمده کیسه زباله کیلویی از این روش اقدام میکنند مربوط به بحث نرخ کالا میشود.
شرکت های ارائه دهنده محصولات پلاستیکی رقابت سختی بر سر کیفیت و قیمت محصولاتشان با هم دارند و همین موضوع سبب شده تا قیمت کیسه زباله در حجم عمده به پایین ترین میزان خود برسد.
جهت مشاوره و دریافت لیست قیمت محصولات این مجموعه تنها کافیست فرم انتهای صفحه را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *