فروش عمده کیسه زباله پرفراژدار

فروش عمده کیسه زباله پرفراژدار رولی ارزان از طریق این سایت و مجموعه تولیدی و عرضه محصولات پلاستیکی امکانپذیر میباشد. این دسته از محصولات که به کیسه زباله رولی نیز شهرت دارند تقریبا حجم عرضه ای در حد کیسه زباله فله دارند چرا که اولا از قیمت خیلی خوبی برخوردار هستند و دوما طرز استفاده راحتی دارند. این نایلون ها در دو حالت ضخیم و نازک تهیه میشوند نوع کلفت تر طبیعتا مقاومت بهتری از نوع نازک تر دارد و قیمت بالاتری هم خواهد داشت. در ادامه این مقاله تجاری به خصوصیات ، طرح ها ، موارد استفاده از نایلکس های زباله آسان مصرف و فروش عمده کیسه زباله پرفراژدار با تضمین کیفیت و قیمت خواهیم پرداخت.

فروش عمده کیسه زباله پرفراژدار

خصوصیات و موارد استفاده از نایلون آشغال رولی اقتصادی

از مهم ترین خصوصیات این کیسه ها که به نام نایلون های اقتصادی هم معروف هستند ، میتوان به نسبت خوب وزن به تعداد برگ اشاره کرد.
این مورد برای مصرف کنندگان خاص این محصول که بیشتر شامل افراد کم درآمد میشود ، خیلی مهم است تقریبا در هر اندازه ای که بخواهید موجود هستند.
حتی اندازه های سایز بزرگ البته چون میزان ضخامت آن نسبتا کم است ، بیشتر برای سطل های کوچک و زباله های کم توصیه میشود.
البته با دوخت خوبی که این کیسه ها دارند احتمال پارگی یا سوراخ شدگی در حد قابل توجهی کاهش می یابد.
فروش عمده کیسه زباله پرفراژدار و کاربرد آن بیشتر برای منازل ، فروشگاه ها ، ادارات ، غذاخوری ها ، تالار ها و حتی فضاهای سبز است و برای اطمینان هر چه بیشتر از اینکه نایلون دچار پارگی نشود ، بهتر است حواس مصرف کننده به چیزهایی که داخل کیسه می اندازد باشد چون این نایلون ها در مقابل اجسام نوک تیز یا زاویه دار ، آسیب پذیر هستند.

فروش عمده کیسه زباله پرفراژدار در طرح‌ های گوناگون

نایلکس ها چه در دسته نایلون زباله ، نایلون فریزر و نایلکس دسته دار چندین طرح و رنگ متفاوت دارند.
از لحاظ رنگ ، میتوان آنها را در رنگ های سفید شفاف ، مشکی ، آبی ، زرد ، سبز به وفور یافت از نظر ضخامت و بسته بندی هم چندین تنوع در بین آنها وجود دارد که هر کدام در تعیین قیمت کیسه زباله تاثیر گذار است.
عمده فروش این کیسه ها در سایز ۵۰×۶۵ و ۵۵×۷۵ است و طرح های تک رول باجعبه ، بدون جعبه و بوبین ، بدون جعبه و بدون بوبین که مورد آخر قیمت کمتری دارد بیشتر مورد پسند مردم است اما دو طرح دیگر هم وجود دارد که اکثر شرکت ها آنها را در لیست اقلام‌ موجودی خود به مشتریان فروش عمده کیسه زباله پرفراژدار ارائه میکنند.
نوع سه رول در یک جعبه مشکی و سه رول در یک جعبه الوان که آنها هم در دسته اقتصادی ،کیفیت و نرخ خوبی دارند و برای مصرف ۴۰ الی ۵۰ روز کافی به نظر میرسند.
نوع دو رول کیسه در یک جعبه بسته بندی شده هم در تولیدات برخی از کارخانه ها دیده شده و در بازار هم پیدا میشود اما خرید آنها به نسبت تک رول و سه رول پر رونق نیست.

فروش عمده کیسه زباله پرفراژدار

مهم ترین نکات در خرید و فروش عمده کیسه زباله پرفراژدار

اول از همه باید انتخاب‌ درستی در مورد دو گزینه خرید کیسه زباله ارزان اقتصادی و ضخیم داشته باشید و بدانید که به طور مثال نایلون های اقتصادی در بسته بندی های متفاوت ، معمولا کمتر از تعداد برگ بسته بندی ضخیم دارد.
برای خرید و فروش کیسه زباله پرفراژدار بهتر است بیشتر به برندهای معتبر مراجعه کنید و کمتر به سراغ برندهای تازه کار بروید چون برخی از این شرکت ها هم در کیفیت و هم در کمیت کم فروشی میکنند و بعضا دیده شده که مشخصات درج شده روی بسته بندی با محتویات داخل بسته فرق میکند.
پس حتما نوشته های روی برچسب اطلاعات کالا را با تعداد برگ و سایز مطابقت دهید حتی الامکان نمونه ای از محصول را در اختیار داشته باشید و میزان دوام و کشش نایلکس را به صورت لامسه مورد بررسی قرار دهید.
اگر هم به صورت حضوری در محل تولیدی حضور نداشته باشید میتوانید از مسئول فروش کارخانه فیلم هایی از تست مقاومت از نایلکس را درخواست کنید تا از کیفیت آن مطمئن شوید.

تامین تناژ و فروش عمده کیسه زباله پرفراژدار

همه شرکت های تولیدی در داخل کشور دارای ظرفیت خاصی برای تولید محصولات نایلکس پلاستیکی هستند و اگر کارخانه ای سعی در ورود به بازار صادراتی را داشته باشد حتما باید ظرفیت لازم را برای پذیرش سفارش کیسه زباله در حجم های بالا را هم داشته باشد.
علاوه بر آن ارسال محموله صادراتی در کیفیت های گوناگون هم صورت میگیرد و اینجاست که تامین کنندگان برتر این محصولات در داخل توسط تجار خارجی شناسایی میشوند و مسئولان عرضه در این شرکت ها که کاملا به امور صادراتی و اسناد لازم جهت فروش خارجی تسلط دارند.
آنها میتوانند محصول مورد نظر خریدار داخلی و خارجی را با کیفیت و قیمتی مناسب به محل مورد نظر درخواست شده بفرستند.
تامین تناژ انواع کیسه آشغال فله‌ ، رولی ، بند دار و کیسه فریزر چسبی ، رولی ، نیلی و نایلکس دسته دار مشکی و سفید از طریق این مجموعه امکانپذیر میباشد و همکاران ما در تمامی روزهای هفته آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به خریداران گرامی می باشند.

فروش عمده کیسه زباله پرفراژدار

فروش عمده کیسه زباله پرفراژدار با تضمین قیمت و کیفیت

برای تهیه عمده انواع منسوجات پلی اتیلنی با تضمین کیفیت و قیمت ، بهترین و راحت ترین راه مراجعه به سایت های نمایندگی فروش شرکت های تولید کننده است.
با وجود اینکه تورم نرخ رشد شدیدی را در پیش گرفته ولی این روش در سالهای اخیر خیلی به پایین نگه داشتن قیمت محصولات کمک کرده است.
چون کالا بی واسطه و به صورت مستقیم از درب کارخانه برای مشتری ارسال میشود و طبیعتا کارخانه هم با نرخ معقولی با مشتریان خود کار میکند.
این تنها مزیت خرید و فروش کیسه زباله پرفراژدار آسان مصرف نیست و ارائه خدمات مثل مشاوره ، لیست قیمت آپدیت شده ، بروشور و اطلاعات دقیق محصول ، ثبت سفارش ، مدارک ارسال مرسوله همه از طریق اینترنت انجام میشود و صددر صد تمامی خریداران در ایران و کشورهای خارجی از انجام معاملاتی راحت ، بی دردسر و مطمئن رضایت زیادی خواهند داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *