قیمت عمده کیسه زباله

قیمت عمده کیسه زباله سایز متوسط مرغوب در حجم های مختلف از طریق این مجموعه و سایت تولیدی و فروش انواع محصولات پلاستیکی به حضور خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام میگردد و همچنین سفارش انواع کیسه فریزر و زباله نیز از طریق همین مرکز امکانپذیر میباشد. نایلکس های مخصوص جمع آوری و تفکیک مواد ضایعاتی دور ریز مدت هاست که دیگر جزوی از کالاهای اساسی و نیازهای روزمره ما به حساب می آیند و اگر تهیه و عرضه این نایلون های پلی اتیلنی با مشکل مواجه شود ، قطعا هم مردم و هم شرکت های بازیافت کننده با ضرر های فراوانی روبه رو خواهند شد. از این رو کشور ایران که خود دارای ذخایر و کارخانه های لازم برای بهره برداری و تولید منسوجات پلاستیکی برخوردار است ، بوسیله نمایندگی های پخش کننده عمده خود توانسته تا علاوه بر تامین نیازهای داخل، نیازهای بسیاری از کشورهای همسایه خود را هم تامین کند. در ادامه به ابعاد ، ویژگی ها و بررسی قیمت عمده کیسه زباله در طرح های مختلف خواهیم پرداخت.

قیمت عمده کیسه زباله

چه ابعادی سایز متوسط کیسه زباله را تشکیل میدهند؟

به مانند دیگر ابعاد این نایلون ها ، سایز متوسط این محصولات هم به یک یا دو اندازه مختص نمیشود و چون استاندارد خاصی هم در این زمینه وجود ندارد ، شرکت های تولیدی میتوانند با خیال راحت و دقیقا مطابق با نیازهای مشتریان خود اقدام به طراحی مدل های مختلفی از آن نمایند.
از پرفروش ترین ابعادی که در بازار به عنوان نایلون آشغال در ابعاد متوسط میتوان به آن اشاره کرد ، سایزهای ۵۵×۷۵ ، ۶۰×۷۰ ، ۶۵×۷۵ ، ۶۰×۸۰ را نام برد که البته قیمت عمده کیسه زباله از روی سایز آن تعیین نمیشود بلکه بنا به وزن و مواد اولیه ای که در آن بکار رفته تعیین میشود.
البته دو اندازه اول و آخری که ذکر شد ، میتوانند در زمره کیسه زباله بزرگ و کوچک هم قرار بگیرند اما چون ابعاد کوچکتر و بزرگتری از این اندازه ها نیز وجود دارد معمولا آن را جزو دسته نایلکس زباله سایز متوسط به حساب می آورند.

خصوصیت و موارد مصرف نایلون زباله سایز متوسط

به انواع ابعاد مختلف سایز متوسط در قسمت بالا پرداختیم اما موارد مصرف چنین کیسه هایی در چه مکان هایی میتواند باشد؟
این نایلون ها که پرفروش ترین نوع آنها ، کیسه زباله رولی و کیسه زباله فله است ، در هر دو نوع درجه یک و دو دارای ضخامت و دوخت مناسبی هستند و مواد اولیه ای که برای تهیه آن مورد استفاده قرار میگیرد ، به قدری ممتاز میباشد که پس از اتمام همه مراحل تولید ، نایلکسی نرم و انعطاف پذیر با قابلیت کشسانی بالا را تحویل بدهد.
این کیسه های بادوام که در دو نوع دسته دار و بدون دسته نیز وجود دارند ، برای استفاده در مکان هایی مثل منازل بزرگ ، فروشگاه ها ، پارک ها ، فضاهای پوشیده عمومی و خصوصی ، رستوران ها و هتل ها کاملا مناسب هستند و میتوان از هر چهار اندازه ای که به آنها اشاره شد ، برای مصرف روزانه استفاده کرد.

قیمت عمده کیسه زباله

تفاوتهای کیسه آشغال بند دار با پرفراژدار سایز متوسط

کیسه زباله پرفراژدار یا همان رولی ، در سایز متوسط ، به صورت آسان مصرف هستند منظور از پرفراژ همان نقطه برش است که هر برگ از بسته بندی به سادگی جدا میشود.
این نایلکس ها عموما در چهار رنگ‌ مشکی ، سبز ، آبی و زرد به همراه شیرینگ ضخیم تولید میشوند در صورتی که این محصول با مواد درجه یک تهیه شود قطعا مقاومت خوبی در برابر پارگی و سوراخ شدگی خواهد داشت.
ضمن اینکه کیسه های رولی از دوخت ستاره ای برخوردارند که باعث چسبیدن نایلکس به کف سطل میشود و اینگونه از برخورد پسماند های مختلف غذایی به سطل و ایجاد بوی بد جلوگیری میشود.
کیسه زباله بند دار از نخ هایی در قسمت دهانه کیسه برخوردار است که باعث میشود تا حمل آن راحت تر شود این کیسه ها در اصل همان کیسه های فله به شمار میروند که  دارای ضخامتی عالی و دوخت از بغل هستند که باعث میشود تا علاوه بر دوام خوب ، از چکه کردن مایعات درون نایلون هم جلوگیری شود.
ضمن اینکه قیمت عمده کیسه زباله در نوع بند دار همیشه گرانتر از نوع رولی است.

بررسی کامل قیمت عمده کیسه زباله از طریق مراجع اینترنتی

برای اطلاع از آخرین خبرها از تغییرات نرخ محصولات پلاستیکی ، راه بسیار ساده ای پیش روی خریداران قرار دارد.
حتی اگر نخواهید مستقیما با فعالان بازار و کارخانه ها در ارتباط باشید ، باز هم میتوانید با دنبال کردن صفحات اجتماعی این شرکت های برند دار ، از جدید ترین محصولات و آخرین نرخ و تغییرات آن اطلاع پیدا کنید اما نه به صورت عمده بلکه به صورت قیمت پایه.
دلیل اصلی این که خریداران برای تهیه انواع محصولات به سراغ اینترنت و فروشگاه های اینترنتی می روند همین است که آنها به دنبال حجم های بالا و قیمت های پایین هستند و اگر قرار بود به خرید های جزئی بسنده کنند ، می توانستند با مراجعه به بازار هم کارشان را انجام دهند.
تماس مستقیم با شرکت های عرضه کننده از این جهت حائز اهمیت است که اگر خریداران قصد تهیه حجم های سنگینی را دارند ، بتوانند قیمت عمده کیسه زباله را با نهایت تخفیفات آن دربیاورند و مشتریان گرامی میتوانند این کار را از طریق همین سایت و نمایندگی فروش هم انجام بدهند.

قیمت عمده کیسه زباله

ارائه قیمت عمده کیسه زباله به خریداران در تمامی شهرهای کشور

شما میتوانید قیمت عمده کیسه زباله در انواع طرح ها و سایزها ، در هر شهری که هستید ، از طریق نمایندگی های همیشه فعال در اینترنت به سادگی در بیاورید.
حجم مشخصی از هر کالایی قطعا در هر بازه زمانی ، تغییر چندانی نمیکند.
اما چیزی که روی قیمت عمده محصول تاثیر مستقیم میگذارد ، مسافتی است که باید حمل کننده بار ، محصول را حمل و به مقصد میرساند هر چه مسیر طولانی تر باشد طبیعتا قیمت هم افزایش پیدا میکند برای همین اکثر مشتریان سعی دارند محصولات مورد نظر را از نزدیک ترین تامین کنندگان خریداری نمایند.
این موضوع حتی در موارد صادراتی خیلی بیشتر تاثیر میگذارد چرا که به غیر از حمل ، قرار گیری کالا در انبار گمرک و سپس بارگیری دوباره هم به لیست چیزهایی که به غیر از خود محصول روی قیمت عمده بار تاثیر میگذارد ، اضافه میشود.
خریداران در همه شهرهای کشور و خارج از ایران میتوانند از طریق این مجموعه تولیدی و پخش نایلکس های پلاستیکی ، قیمت عمده کیسه زباله و کیسه فریزر و نایلکس دسته دار را برای هر شهر داخلی و یا خارجی که میخواهند با ارتباط با مدیران فروش این مجموعه به راحتی دربیاورند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *