کیسه زباله رولی

فروشنده عمده کیسه زباله رولی الوان ارزان قیمت، خریداران محترم در سراسر کشور را به خرید باکیفیت ترین و‌مقرون‌ به صرفه ترین محصولات پلاستیکی دعوت میکند. نایلون زباله الوان رول دار شفاف در سایز های بزرگ و‌ کوچک‌ فروش بالایی دارند و استفاده از آنها میتواند شما را در تفکیک‌ هر چه بهتر مواد ضایعاتی دور ریز کمک شایانی بکند و در حقیقت هدف از تولید این نایلکس های پلی اتیلنی هم همین موضوع است. این نایلکس های مرغوب علاوه بر نوع رول دار، به صورت کیسه زباله فله و کیسه زباله جعبه دار هم عرضه میشوند.

دلایل استفاده از کیسه زباله رولی رنگی ضخیم

مسئولان امر بازیافت مواد دور ریز ضایعاتی، وقتی با حجم گسترده تولید زباله مواجه میشوند همواره به دنبال بهترین بهره برداری ممکن از این سرمایه ملی هستند چرا که به عقیده آنان میتوان با ذوب کردن این مواد، همه آن را دوباره به چرخه مصرف بازگرداند.
از این جهت مسئولین رده بالا سعی در هل دادن مردم‌ به سمت استفاده از انواع رنگی نایلکس های آشغال دارند دقیقا چیزی که باید انجام شود قرار دادن زباله های خشک، تر، عفونی در پلاستیک مخصوص خود است ‌و اگر این کار به درستی توسط مردم انجام‌ شود،‌ شاهد بهره برداری هر چه بهتر و بیشتر از این سرمایه بزرگ خواهیم بود.
برای همین کیسه زباله ضخیم رولب پرفراژدار و لفاف دار در ده ها طرح تهیه و در اختیار مردم قرار گرفته است.

کیسه زباله رولی

انواع رنگ بندی و میزان فروش کیسه زباله رولی

بیش از ده رنگ از این نایلون های پرکاربرد را میتوانید در فروشگاه ها پیدا کنید رنگ های قرمز، آبی، بنفش، صورتی، سبز، سفید، زرد، نارنجی، قهوه ای از جمله طرح هایی هستند که در هر اندازه ای که بخواهید، میتوانید تهیه کنید.
اما همه این رنگ های جذاب متقاضیان چندانی ندارند و در نتیجه فروش آنها در بسیاری از مواقع با مشکلاتی مواجه میشود.
در حقیقت پس از کیسه زباله مشکی، نایلکس های سبز و آبی پرفروش ترین‌ نایلکس های الوان هستند چرا که برای نگهداری مواد خشک و پلاستیکی تجزیه پذیر مورد استفاده قرار میگیرند و شاید ۷۰ الی ۸۰ درصد از مواد ضایعاتی دور ریزی که در طول روز توسط ما ایجاد میشود، همین نوع زباله باشد.
ناگفته نماند که شفافیت و کیفیت دو‌ فاکتور خیلی مهم در خرید کیسه زباله هستند و شما باکیفیت ترین محصولات نایلکسی را میتوانید از طریق این مجموعه تهیه کنید.

تفاوتهای کیسه زباله رولی الوان کیلویی با پرفراژدار

در خطوط تولید نایلکس های پلاستیکی، دو مدل کیسه های کیلویی یا همان فله و پرفراژدار که عمدتا رولی یا جعبه دار است تیراژ بالایی دارند اما تفاوت های این دو در چه چیزی است.
مهم ترین مسئله قیمت است که در حجم پایین نوع رولی و در حجم های بالاتر نوع کیلویی قیمت کمتری دارند نایلون های پرفراژدار حالت آسان مصرف دارند و به راحتی میتوانید بدون اینکه‌ به بسته بندی دست بزنید هر تعداد برگ که نیاز دارید را جدا کنید.
اما در نوع فله پس از اتمام مراحل تولید خبری از پرفراژدار کردن محصول نیست و نایلکس مستقیما به داخل لفاف یا کارتن مورد نظر انتقال پیدا میکند.
ضمن اینکه معمولا نایلون های آسان مصرف چه کیسه فریزر باشد و‌ چه زباله، از درجه کیفی بالاتری نسبت به نوع کیلویی برخوردار‌ هستند.

کیسه زباله رولی

انواع درجه بندی کیفی نایلکس زباله رولی الوان

همانند سایر نایلکس‌ های مخصوص جمع آوری و بازیافت ضایعات دور ریز، کیسه زباله رولی الوان هم چندین درجه بندی مختلف دارند که متناسب با بودجه خریداران و مصرف کنندگان در نظر گرفته شده است و هر کدام از این اقشار، دست بازی برای انتخاب گزینه مورد نظر دارند.
اصلی ترین فاکتوری که بر اساس آن این درجه بندی مشخص میشود، ضخامت نایلون است سپس نوبت به دوخت میرسد و در نهایت دوام آن در مقابل سایش و سوراخ شدگی، درجه بندی یک، دو و سه این محصولات را مشخص میکند.
ضمن اینکه هر چه شفافیت کیسه های رنگی کمتر باشد، در تعیین کیفیت آن تاثیر میگذارد اما به هیچ عنوان بوی بدی نباید بدهد و مشتریان عزیز در زمان خرید حتما باید به این موضوع دقت کنند.

کارخانجات معتبر تولیدی و‌‌ تامین کیسه زباله رولی

با توجه به مواد اولیه ارزان قیمتی که از طریق شرکت های پتروشیمی تولید و در اختیار کارخانه های تهیه کننده منسوجات پلی اتیلنی قرار داده میشود و همچنین میزان عرضه داخلی و صادرات گسترده این دسته از کالاها، ارتباط گرفتن با کارخانجات معتبر تامین کننده در حجم عمده و خرده اهمیت فراوانی دارد.
چیزی که نه تنها مشتریان‌ داخلی و تجار سایر کشورهای خارجی را بیشتر راغب میکند تا با شرکتی خاص همکاری کنند، علاوه بر مرغوبیت محصول، قیمت مناسب و خدمات رسانی عالی به آنهاست.
به خریداران گرامی پیشنهاد میشود تا در هنگام انتخاب تولیدی های محصولات پلاستیکی، در صورتی که شناختی از آن کارخانه ندارید و قصد تهیه کالا به صورت اینترنتی را دارید، ابتدا سایت فروشگاهی، سپس اینستاگرام و در مرحله آخر نحوه قیمت دهی و پیگیری مسئولان فروش را مورد بررسی قرار دهید تا خریدی مطمئن را تجربه کنید.

کیسه زباله رولی

سفارش مستقیم کیسه زباله رولی با ارزانترین نرخ ممکن

ارزانترین نرخ ممکن را تنها میتوانید از جایی که محصول تولید میشود بگیرید حتی ممکن است کارخانه ها قیمت واقعی شان را که برای مشتریان ثابت خودشان رزرو کنند و برای همکاری اول با خریداران، قیمت بالاتری را در نظر بگیرند.
اما به هر حال این، رویه ای طبیعی است و پس از ثبت چند خرید، نرخ محصولات از جمله کیسه زباله رولی لندنی و الوان، در صورتی که تورم روی آن اثر نگذارد، پایین تر می آید.
سفارش بی واسطه کالایی که از درب کارخانه برای عمده فروش ارسال میشود، قطعا تاثیر زیادی در کنترل قیمت ها برای مصرف کننده دارد.
شما میتوانید از طریق این مجموعه تولیدی و پخش منسوجات پلاستیکی، انواع کیسه فریزر، نایلکس زباله، نایلون دسته دار را در حجم های مختلف سفارش داده و محصول را در مکان درخواست شده تحویل بگیرید و برای اولین مشاوره رایگان تنها کافیست تا فرم قرار داده شده بر روی سایت را پر کنید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *