قیمت عمده کیسه زباله

قیمت عمده کیسه زباله ۲۲۰ و ۵۰۰‌ گرمی رولی از طریق این مرکز پخش و سایت تولیدی انواع محصولات نایلکس پلاستیکی به حضور تمامی خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام میگردد. دو نوع از نایلون های مخصوص جمع آوری و تفکیک ضایعات و مواد دور ریز که جزو محبوب ترین زیر دسته های کیسه آشغال به حساب می آید، نوع رولی ۲۰۰ و ۵۰۰ گرمی هستند که در طرح ها، رنگ و بسته بندی های گوناگون به بازار عرضه میشوند. کاربرد و کیفیت این نایلون ها باعث شده تا علاوه بر مصرف کنندگان داخلی، مشتریان خارجی از کشورهای دور و نزدیک خواهان دریافت آن در حجم های سنگین و تناژ باشند. در ادامه این مقاله، به تفاوت های دو‌ نوع مرغوب و غیر مرغوب، اثر گذار ترین عوامل در تعیین نرخ و همچنین قیمت عمده کیسه زباله درجه یک صادراتی خواهیم پرداخت.

قیمت عمده کیسه زباله

 

مشخصه کیسه زباله ۲۰۰ و ۵۰۰ گرمی باکیفیت

این نایلکس های پلی اتیلنی به صورت کیسه زباله رولی و کیسه زباله فله در طرح ها و رنگ های مختلفی به بازار تزریق میشوند.
نوع رولی پرفراژدار که خیلی بیشتر از نوع فله متقاضیان خرید دارد، در رول با وزن و تعداد برگ مشخص شده که بعضی هایشان در جعبه مخصوص و بعضی هم بی جعبه هستند.
در فروشگاه ها به فروش میرسند اما نوع فله برعکس رولی پرفراژدار نیست و در وزن و تعداد برگ مشخص در یک لفاف پلاستیکی شکیل میباشند.
در هر دو مورد در حالت کیسه زباله ضخیم باید حداقل ۱۲ میکرون ضخامت داشته باشد و شما میتوانید با کشیدن یا حتی لمس کردن هر برگ، آن را متوجه شوید.
ضمن اینکه دوخت محصول که معمولا به صورت خطی است، استحکام لازم را برای جلوگیری از پاره شدن یا چکه کردن مایعات دارد و از این بابت مصرف کنندگان میتوانند آن را با خیالی راحت استفاده کنند.

تفاوت های کیسه زباله استاندارد و غیر استاندارد

در چند سال گذشته شرکت های تازه تاسیس زیادی در داخل کشور اقدام به تهیه و تولید انواع کیسه های پلاستیکی کردند و چون در این راه از مشاوران و متخصصان این کار مشورت های لازم را نگرفتند، در نتیجه نتوانستند کالای باکیفیتی را به دست مردم برسانند و همواره از آن ها به عنوان تولیدکنندگان و برند های فیک یاد شده است.
اما چه اتفاقی افتاده که این برند ها در خطر ورشکستگی قرار گرفتند.
قطعا اگر از خریداران چنین شرکت هایی بوده باشید، متوجه خواهید شد که‌ در اولین نکته مشخصات درج شده روی محصول با محتویات بسته بندی مطابقت نداشته، در نکته دوم بیش از حد از مواد بی کیفیت کننده ارزان قیمت در تولید استفاده شده که در نتیجه نایلکس در هر رنگی کدر و بی دوام شده و خیلی زود دچار پارگی شده اند.
مواردی که ذکر شد، دقیقا همان چیزهایی هستند که در کارخانه های معتبر و باسابقه کمتر مشاهده شده و همواره ناظران استاندارد کالا را بررسی و مهر تایید خود را روی هر بسته میزنند تا خریدار از چیزی که تهیه میکند مطمئن باشد.

قیمت عمده کیسه زباله

تاثیرگذارترین عوامل در تعیین قیمت عمده کیسه زباله

در قسمت بالا گفته شد که برخی شرکت ها به دلایلی اقدام به استفاده از مواد اولیه بی کیفیت کننده پلاستیک میکنند به خاطر اینکه در بعضی مواقع در سال با کمبود یا گران شدن مواد اولیه مواجه میشوند.
مواد اولیه توسط شرکت های پتروشیمی تهیه و هر از چند گاهی این ابر شرکت ها به خاطر هزینه هایشان مجبور به بالا بردن قیمت چیزی که تولید میکند، میشوند.
کارخانه ها هم برای راه اندازی خطوط تولید به این مواد نیاز دارند و وقتی با گرانتر شدن آن مواجه میشوند در نتیجه نرخ محصولاتشان اعم از قیمت عمده کیسه زباله ، کیسه فریزر و سایر اقلام دیگر با تغییراتی مواجه میشود.
اما این فقط یکی از عوامل تعیین کننده در نرخ کالا است از دیگر عواملی که اهمیت زیادی در این موضوع دارد، میتوان به میزان خرید مشتریان از کارخانه، هزینه کارگر، هزینه حمل و نقل، هزینه بسته بندی‌‌ هم اشاره کرد.
همه گی آنها در اثر تورم حاکم بر بازار، قیمت هایشان در هر فصل ممکن است تغییراتی داشته باشد و قیمتی که به صورت عمده به خریدار داده میشود اثر گذار است.

مرکز اصلی پخش عمده کیسه زباله ارزان قیمت

مراجع خرید کیسه زباله با قیمت مناسب در همه‌ی شهرها فعال می‌باشند و این مراکز، انواع محصولات پلی اتیلنی را از کارخانه‌های موجود در شهر تهران و حومه آن تهیه می‌نمایند و آن‌ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.
فروشگاه‌های عرضه کننده نایلون های زباله میتوانند با ایجاد تنوع در درجه کیفی تولیدات خود، باعث چند دسته گی در نرخ محصولات بشوند و بدین گونه خریدار‌ها میتوانند با توجه به بودجه‌ای که در دست دارند خرید خود را به رقم بزنند از طرف دیگر هم خود آن‌ها می‌توانند محصولات بیشتری را برای خریداران عرضه نمایند.
تمامی افراد حتی از دور دست ترین شهر های کشور به راحتی میتوانند از طریق سایت نمایندگی های عرضه کننده که تولیدات کارخانه را به صورت خرده و یا حجم بالا میفروشند، قیمت عمده کیسه زباله را در حجم های مختلف درآورده و پس از بررسی های لازم سفارش خود را انجام دهند.

قیمت عمده کیسه زباله

قیمت عمده کیسه زباله درجه یک صادراتی

برای اطلاع هر چه بهتر در مورد نحوه صادرات و فروش خارجی این محصول، بهتر است که مستقیما با افراد متخصص و کاربلد این حوزه ارتباط بگیرید تا از جدید ترین راه های مبادله کالا در روش صادراتی مطلع شوید.
تقریبا همه چیز درباره صادرات با فروش داخلی متفاوت است از نحوه بررسی محصول گرفته تا قیمت عمده کیسه زباله و کیسه فریزر که مطابق با آخرین قوانین بین المللی تدوین میشود که اصلاحا به آن اینکوترمز گفته میشود که خریدار تمامی شرایط لازم برای خرید و دریافت کالا را میگوید و فروشنده باید نزدیک ترین شرایط را مطابق با درخواست مشتری ارائه کند.
برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید نام و شماره تلفن خودتان را در قسمت فرم سایت قرار داده تا همکاران ما در سریع ترین زمان با شما تماس بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *