کیسه فریزر جعبه ای ۱۲۰عددی ، تهیه‌شده با مواد اولیه عالی با ضخامت مناسب و سایز استاندارد است .این نوع کیسه فریزر درجه‌یک توسط تولیدکنندگان کیسه فریزر جعبه‌ای با استفاده از بروزترین ماشین‌آلات و در محیطی با شرایط بهداشتی بی‌نظیر و کنترل‌شده تهیه و دربسته بندی‌های شیک و زیبای 120 عددی باقیمتی بسیار منصفانه به مشتریان و تجار محترم به‌صورت عمده و یا جزئی با تضمین کیفیت صددرصدی تحویل می‌گردد.

تولیدکنندگان کیسه فریزر جعبه ای ۱۲۰عددی

بررسی مدل های انواع کیسه فریزر

بررسی مدل های انواع کیسه فریزر با توجه به اینکه امروزه انواع و مدل‌های متعدد و متنوعی از کیسه فریزرها مانند کیسه فریزر یک کیلویی ، جعبه‌ای ، رولی ، تقویمی و … در بازار توزیع این دست از محصولات یافت می‌گردد ،اغلب مصرف‌کنندگان برای انتخاب کیسه فریزر مرغوب دچار سردرگمی شده و تا حدودی کار برای آن‌ها دشوار گردیده است.

بانوان گرامی کشورمان هم که بازندگی ماشینی امروزه و بعضاً مشکلات معیشتی و اجبار به فعالیت بیشتر در خارج از خانه چاره‌ای جز فریز کردن سبزی‌ها ،حبوبات و غذای موردنیاز خانواده ندارند ، متأثر از این بازار متنوع هم به فکر رعایت ملاحظه برای کمک به اقتصاد خانواده در هزینه خریدن کیسه فریزرهای ارزان‌قیمت هستند و هم نگران سلامت اعضای خانواده که اگر کیسه‌ها استاندارد و بهداشتی نباشد ممکن است سلامت آن‌ها خدایی نکرده دچار مشکل گردد.

با توجه به مطالب مذکور، بهترین راه‌حل آن است که اطلاعات مختصری در رابطه با دسته بندی انواع کیسه فریزرها داشته باشیم تا بر اساس آن بتوان بهترین نوع کیسه فریزر موجود متناسب با نیازهایمان را البته با توجه به کیفیت و قیمت آن تهیه نماییم ؛ انواع دسته بندی کیسه فریزرها به‌صورت خلاصه عبارت‌اند از :1. انواع کیسه فریزرها به اعتبار سایز :

1.به اعتبار این نوع دسته‌بندی :کیسه فریزرها دارای انواعی مانند کیسه فریزر کوچک با ابعادی شامل 25*18 و 30*20، کیسه فریزر متوسط با ابعادی شامل 32*22 ، 34*24 و کیسه فریزر بزرگ با ابعادی شامل 35*25 هستند.

2. انواع کیسه فریزر براساس نوع مقاومت : از این آیتم برای تفکیک انواع کیسه فریزرها به ضخیم ، نیمه ضخیم ،نازک استفاده‌شده و معمولاً بر روی محصولات اطلاعات آن نمایش داده می‌شود.

3. انواع کیسه فریزر نسبت به کیفیت مواد : در این راستا کیسه فریزرها به دو نوع شفاف و کدر تقسیم‌شده و بسته به نوع مواد مؤثره پلی اتیلن سبک آن نرم یا خشک و کدر یا شفاف می‌شوند.

4. انواع کیسه فریزر لا توجه به شکل بسته‌بندی : براین اساس کیسه فریزرها در قالب فله و کیلویی ، نیلی ، جعبه‌ای ، رولی و چسبنده ( تقویمی ) تولید و روانه بازار مصرف می‌شوند.

5 . انواع کیسه فریزر به اعتبار گرید بهداشتی آن : به‌تازگی در برخی از کشورهای پیشرفته صنعتی برخی از کیسه فریزرهای بر پایه علوم‌ های تِک نانو طراحی و توسط فناوری‌های نوین و ماشین‌آلات تمام‌اتوماتیک بدون دخالت دست تولید و به بازار آمده‌اند که تماماً استریل بوده و برای مصارف خاصی استفاده می‌گردند .

در پایان اینکه فریب معدود افراد سودجو در این بازار که محصول بی‌کیفیت را معمولاً باقیمت‌های کم در بسته‌بندی و برندهای اصلی توزیع می‌نمایند نخورید زیرا قیمت کیسه فریزر سالم ، بهداشتی و باکیفیت در رنج قیمتی مشخصی قرار دارد و تفاوت فاحش قیمت جای شک و بررسی بیشتر دارد ان‌شاءالله با رعایت این نکات همیشه سالم و تندرست و البته پرپول باشید.

ویژگی های کیسه فریزر جعبه ای 120 عددی

ویژگی های کیسه فریزر جعبه ای 120 عددی برای آشنایی هر چه بیشتر شما مشتریان عزیز برخی از ویژگی‌های کیسه فریزر جعبه‌ای 120 عددی در ادامه تقدسم حضورتان می‌گردد :

  1. جنس این کیسه فریزرها از نوع پلاستیک بهداشتی درجه‌یک شفاف و باضخامت و مقاومت بالا است تا در هنگام استفاده دچار پارگی نگردد.
  2. مواد اولیه به‌کاررفته به علت کیفیت سوپر عالی بهداشتی ، فاقد هرگونه بو و تأثیر نامطلوب بر محتویات کیسه‌ها هستند.
  3. ضخامت قابل‌توجه و پرس حرارتی دقیق در انتهای کیسه باعث می‌گردد تا از نشت محتویات داخل کیسه به فریزر و همچنین تأثیر مواد غذایی ناهمگن و هم جوار موجود در فریزر بر محتویات کیسه‌ها جلوگیری بعمل آید .
  4. بسته‌بندی عالی این کیسه فریزرها باعث گردیده تا هنگام استفاده به‌آسانی از جعبه خود خارج و در این حین دیگر کیسه‌ها در جای خود باقی بمانند و از جعبه بیرون نریزند .

موارد تعیین کننده قیمت کیسه فریزر

موارد تعیین کننده قیمت کیسه فریزر سال‌هایی نه جندان دور خبری از کیسه‌های فریزر و پلاستیکی نبود یا بهتر بگویم هنوز کشف نشده بود ، در آن زمان‌ها بیشتر از کیسه‌های پارچه‌ای ،کاغذی و مقوایی برای ریختن موادی که از مغازه‌ها یا فروشگاه‌ها خریداری می‌شد بهره می‌بردند تا اینکه حدود سال 1857 شخصی به نام الکساندر پالس توانست تولید پلاستیک را ابداع و در ادامه فرد دیگری به نام گوستاف تولین در کارگاه خود توانست پلاستیک‌ها را به شکل دلخواه تولید کرده و تحول عظیمی در این عرصه را پایه‌گذاری نماید.

در ابتدا این تولیدات برای مزارع و گلخانه‌ها استفاده می‌گردید اما در ادامه نوع تقاضای متفاوت مصرف‌کنندگان از یک‌سو و از سوی دیگر توسعه ماشین‌آلات در تمامی صنایع بالأخص صنایع پلاستیک‌سازی سبب گردید تا انواع و اقسام کیسه فریزرهای کنونی را در رنگ و طرح‌های چشم‌نواز به بازار ارسال نمایند.

این تولیدات به فراخور متریال اولیه به‌کاررفته ،کاربرد،ویژگی‌های سایز و ضخامت ، تعداد دربسته بندی و نوع بسته‌بندی دارای رنج‌های قیمتی متفاوتی هستند برای نمونه به کار بردن موادی مانند پلی‌اتیلن سبک و نیز دیگر مواد مؤثره کیفی باعث می‌شود تا محصول به‌دست‌آمده از کیفیت بالاتری برخوردار باشد ؛ هراندازه ( در چارچوب استانداردهای تعریف‌شده ) میزان وجود این‌گونه مواد در تهیه کیسه فریزر بیشتر باشد (متأسفانه برخی تولیدکنندگان درصد لازم را برای صرفه‌جویی در قیمت و سود بیشتر به کار نمی‌برند ) کیفیت نهایی شامل نرمی ، شفافیت ، مقاومت و بی‌بو بودن به‌حداعلا رسیده و البته تغییر خود را بر قیمت مصرف‌کننده آن نیز داشته باشد.

خرید آسان انواع کیسه فریزر جعبه ای ۱۲۰عددی

خرید آسان انواع کیسه فریزر جعبه ای ۱۲۰عددی در راستای تکریم شما مشتریان گران‌قدر و جبران حسن اعتماد و انتخاب این مرکز برای خرید انواع کیسه فریزر درجه یک ازجمله کیسه فریزر جعبه‌ای 120 عددی ، همکاران ما اطلاعات و مشخصات این محصول را در کانال‌های ارتباطی ما در بستر فضای مجازی قرار داده و از سوی دیگر برای رفاه حال هرچه بیشتر شما با راه‌اندازی سایتی به آدرس www.alvinplast.ir این امکان را فراهم نموده‌اند تا با صرف کم‌ترین زمان و انرژی ، بهترین محصول متناسب با نیاز خود را انتخاب و ضمن ثبت ، پرداخت آنلاین و پیگیری سفارش آن را در اسرع وقت در اقصی نقاط کشور دریافت فرمانید.

همچنین خدمت گذاران شما در طول ساعات اداری آمادگی رفع ابهامات و پاسخ گوئی به سؤالات احتمالی شما عزیزان را به‌صورت تلفنی یا از بخش گفتگوی آنلاین سایت داشته و چنانچه نوع سفارش شما ازنظر ویژگی‌های مربوط به بسته‌بندی و تعداد و سایر موارد خاص بوده و نیاز به مذاکره دارد ، مراتب از همین طریق قابل‌طرح و انجام خواهد بود.

  • تبلیغات: 
    1. آخرین قیمت ظرف یکبار مصرف پلاستیک شفاف در تهران
    2. خرید بدون واسطه نی یکبار مصرف پلاستیکی
    3. فروشگاه اینترنتی دستکش یکبار مصرف نمونه
    4. قیمت پخش دستکش لاتکس درجه یک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *