قیمت عمده کیسه زباله 90*120

قیمت عمده کیسه زباله 90*120 مشکی و رنگی از طریق این مرکز تولیدی و ‌پخش انواع محصولات پلاستیکی و پلی اتیلنی به حضور مشتریان داخلی و خارجی عزیز ارائه میگردد. این دسته از محصولات پلاستیکی برای جمع آوری و تفکیک مواد دور ریز ضایعاتی استفاده میشوند و از لحاظ قیمت و کمیت بسیار مورد استقبال اقشار مختلف جامعه است. بهترین انتخاب برای مصرف کنندگان در بازار خرید نایلکس های نیم کیلویی، دویست گرمی و یک کیلویی است و حداقل برای دو هفته نیازتان برای این کیسه ها برطرف خواهد شد. شرکت های زیادی در سال های اخیر به دلیل ارزان بودن مواد اولیه، راه اندازی راحت خط تولید اقدام به تهیه این محصول کرده اند و همه آنها در ایجاد رقابتی خوب برای بالا بردن هر چه بیشتر کیفیت آن سهیم هستند. در ادامه این مقاله به انواع سایز بندی، تاثیر دوخت در دوام‌ نایلون زباله فله و‌ قیمت عمده کیسه زباله 90*120 درجه یک و درجه دو خواهیم پرداخت.

قیمت عمده کیسه زباله 90*120

 

سایز بندی انواع کیسه زباله فله

این محصولات در انواع و اقسام طرح ها و ابعاد در بازار به فروش میرسند و دلیل فراوانی تنوع آن، درخواست بالای مردم و تجار خارجی برای جلب رضایت حداکثری مصرف کننده نهایی است.
سایز بندی نایلکس های فله به مانند کیسه زباله رولی به سه ابعاد کیسه‌ زباله بزرگ، متوسط و کوچک تقسیم میشود  که‌ از لحاظ فروش، نوع متوسط نسبت به سایر اندازه های دیگر متقاضیان بیشتری دارد.
هر کدام از این دسته بندی های ابعاد چندین اندازه دیگر در خود دارد به طور مثال سایز کوچک در ابعاد ۵۰×۵۵، ۵۰×۶۵، ۵۵×۶۵ تولید میشود یا سایز متوسط در اندازه ۶۵×۸۰، ۷۰×۹۰ و چند اندازه دیگر هستند.

قیمت عمده کیسه زباله 90*120
کیسه های سایز بزرگ هم‌ اکثرا در اندازه ۱۰۰×۱۳۰، ۹۰ ×۱۲۰، ۱۲۰×۱۵۰ تهیه و به بازار تزریق می گردند و این حجم‌ از تنوع در تولیدات کارخانجات، دست مشتریان را برای انتخابی دقیق تر باز میگذارد تا دقیقا آنچه که مد نظرشان است و مشکلشان را برطرف می کند را خریداری کنند.
ذکر این نکته خالی از لطف نیست که با اینکه شما میتوانید دقیقا هر سایزی از کیسه زباله فله را در فروشگاه ها پیدا کنید اما در زمان خرید از کارخانه شاید همه طرح های موجود در بازار را پیدا نکنید.
اما برای حل این مسئله نمایندگی های معتبر پخش فعالیت بیشتری را از قبل داشته اند تا اجناس باب میل مشتریان در هر شهری که هستند، به دست آنان برسد.

قیمت عمده کیسه زباله 90*120

 

تاثیر دوخت مناسب در دوام کیسه زباله

از مهم ترین عواملی که کارشناسان و متخصصان برای قرار دادن درجه کیفی استاندارد روی بسته بندی در نظر میگیرند، نوع دوخت است‌‌.
این مورد خصوصا در کیسه زباله فله که به کیسه زباله کیلویی معروف است و همه انتظار کمترین قیمت را از آن دارند بسیار حائز اهمیت است.
مخصوصا اگر پای مشتری خارجی در میان باشد چون آنها روی مرغوبیت جنسی که سفارش میدهند و احتمالا به صورت تناژ و حجم بالا صادر میشود، حساسیت زیادی نشان میدهند.
اگر آنها پی ببرند که شرکتی محصولات مورد تایید و استانداردی را تولید نمیکند، قطعا قید کار کردن با آن شرکت را خواهند زد و منطقی هم نیست که از کنار این مسئله بی تفاوت رد شوند چون برگشت زدن آن حجم از بار، موجب خسارات سنگینی به هر دو طرف قرار داد میشود.
کمتر شرکتی در داخل کشور برای کیسه زباله فله از دوخت بغل استفاده میکند چرا که این نوع دوخت مخصوص کیسه زباله بند دار است.
اما در ۹۰‌ درصد مواقع از دستگاه هایی که دوخت خطی و ستاره ای روی نایلکس میزنند استفاده میشود البته در مواقعی اگر هدف، تهیه کیسه زباله ضخیم باشد، دستگاه دو یا سه بار از محل دوخت رد میشود تا درصد احتمال پارگی در نایلون تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

قیمت عمده کیسه زباله 90*120

 

قیمت عمده کیسه زباله 90*120 درجه یک و نیم

نایلون زباله رولی و فله دو محصول پرفروش در این شرکت تولیدی هستند که چه به عنوان عمده فروش داخلی و چه به عنوان صادر کننده به کشورهای خارجی میتوانید روی قدرت تولید ما حساب کنید.
ابعاد و رنگ و کیفیت محصولات نیز در دست شماست و هر آنچه از یک نایلون باکیفیت بخواهید را دقیقا با خواسته شما انطباق خواهیم داد.
قیمت عمده کیسه زباله 90*120 درجه یک ، درجه یک و نیم و درجه دو بر اساس نرخ روز مواد اولیه مشخص میشود و برای اطلاع دقیق از نرخ خرده و تناژ محصولات میتوانید از طریق شماره تلفن زیر با همکاران ما در واحد فروش در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *