فروش کیسه فریزر کیلویی تمامی فروشگاه های سراسر کشور انجام می‌شود حتی در لوازم پلاستیک فروشی نیز می توانید اقدام به خرید کنند علاوه بر آن توزیع کننده هدف خود را بر این اساس قرار داده است تا شما راحتی بیشتری هنگام خرید داشته باشد به همین دلیل عرضه را از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر انجام می دهد تا بتوانید به صورت آنلاین سفارش دهید.

مرکز پخش کیسه فریزر بدون رنگ کیلویی

مقایسه کیفیت کیسه فریزر بدون رنگ با رنگی

مقایسه کیفیت کیسه فریزر بدون رنگ با رنگی

  • کیسه فریزر شفاف یکی از وسیله های پرکاربرد در هر خانه ای می باشد و وجود آن برای همه خانه ها ضروری می باشد.
  • از تنوع بسیار بالایی برخوردار است به صورت کیسه فریزر رنگی، نیز موجود می باشد که دارای تنوع رنگی زیادی از همچنین از سایزهای متفاوتی برخوردار است که هرکدام گنجایش مواد غذایی متفاوتی را دارد علاوه بر آن نوع بسته بندی آن نیز به صورت معمولی و آسان مصرف می باشد.
  • مدل های رنگی به علت این که کمی فرآیند تولید آنها طولانی تر می شود از استحکام بیشتری برخوردار می باشد.
  • همه شما با مدل های معمولی این کیسه فریزر ها آشنایی دارید و همان طور که می دانید به صورت کیلویی میباشد و ممکن است که هنگام مصرف دست شما به کیسه های دیگر برخورد کرده و موجب آلودگی بقیه کیسه ها شود همچنین مدل یک طرف آن بدون درب میباشد و مجبور هستید هنگامی که مواد غذایی را در آن نگه می دارید حتماً گره بزنید.
  • نوع آثار مصرف به صورت جعبه‌ای یارولی و یا به صورت روی جعبه ای می باشد که به صورت دستمال کاغذی کیسه ها روی هم قرار داده شده است و شما می توانید به راحتی هر چقدر کیسه را که می خواهید بدون اینکه بقیه آن ها آلوده شود را بردارید.
  • بعضی از این کیسه ها بسیار نازک است که برای نگهداری و مواد غذایی کم حجم و سبک مناسب می باشد اما بعضی دارای ضخامت و کیفیت بالاتری می باشد که می توانید مواد غذایی همچون گوشت مرغ و ماهی را درون آن قرار دهید بدون آنکه پاره شود.

موارد استفاده از انواع کیسه فریزر کیلویی

موارد استفاده از انواع کیسه فریزر کیلویی

  • استفاده از انواع کیسه فریزر با توجه به سایز ای که دارد متفاوت می باشد در اینجا به چند مورد اشاره شده است و از شما می خواهیم که ما را تا پایان این مطلب همراهی نمایید.
  • با توجه به اینکه چه سایزی دارد و می‌تواند چه مقدار حجمی را تحمل کند باید مواد غذایی را که درون آن می ریزید را بررسی کنید و متناسب با حجم انتخاب نمایید.
  • نگهداری مواد غذایی در فریزر نیازمند کیسه های محکمی می باشد که از عبور و ورود هرگونه هوا یا رطوبت به داخل جلوگیری کند و از فاسد شدن مواد غذایی پیشگیری نمایید.
  • علاوه بر مواد غذایی بسیاری از وسایل دیگر را می توانید درون آن نگهداری کنید.
  • توجه داشته باشید که بیشترین استفاده ای که از آن می توانید به جای نگهداری مواد غذایی چه در داخل فریزر و برای بردن مواد غذایی به مکان های مختلف می باشد که باعث می شود از آلودگی دور بماند و فاسد شدن غذا جلوگیری کند.

فروش بدون واسطه کیسه فریزر شفاف کیلویی

فروش بدون واسطه کیسه فریزر شفاف کیلویی فروش مستقیم و بدون واسطه ی کیسه فریزر همه صورت کیلویی و هم به صورت بسته بندی شده های معمولی و آسان مصرف از طریق فروشگاههای اینترنتی انجام می‌شود که باعث کاهش قیمت آن شده است.

شما می توانید با مراجعه به این مراکز به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید و قبل از خرید تمامی محصولات را به دقت مشاهده کنید و سپس انتخاب نمایید ارسال محصول در مدت زمان کوتاه به تمامی نقاط ایران برای شما عزیزان انجام خواهد شد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات در با کارشناسان ما در ارتباط باشید علت درج نشدن قیمت نوسانات بازار می باشد که از طریق شماره تلفن های موجود می توانید با ما تماس بگیرید و در این مورد سوال پرسید همکاران به صورت همه روزه ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

10 دیدگاه

  • ممنونم که توضیح دادید که کیسه فریزر شفاف بهتر از رنگی هستند متشکرم از سایت قوی و کارشناسان فروش تون

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

    • سلام کاربر گرامی
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  • اولین باره از این کیسه فریزرا که مدل دستمال کاغذی ان می خرم خواستم ببینم کار با این مدل چطوریه!به نظرم خوبه کار باهاش راحته چون یکی در میاری ازش بقیه نمی ریزن به هم!ولی باز چسبیا خیلی به نسبت بهترن چون وقتی دستات کثیفه مثلا داری سبزی خرد شده می ریزی تو کیسه فریزر دستات کثیفه یا گوشت چرخ کرده می ریزی دستات گوشتیه راحت می تونی یکی بکنی ازش و دستت فقط به همون کیسه فریزره بخوره ولی از این مدل رولیا بخوای بکنی دستت به کیسه فریزر بعدی هم می خوره و اونم کثیف میشه و مجبوری که اونم جدا کنی

  • خدا قوت خسته نباشید
    مجموعه خوبی دارین و محصولاتتون با کیفیتن و قیمتاتون مناسبه
    من همیشه از سایتتون خرید می کنم و تا الان راضی بودم از خریدم
    ممنون از شما

  • سلام و وقت بخیر
    من مدتیست که از مشتریان این مجموعه هستم اتفاقی با این سایت آشنا شدم
    و وظیفه دونستم که بابت قیمت و کیفیت عالیشون ازشون تشکر کنم
    به شما هم پیشنهاد میکنم حتما از محصولات ارزنده این سایت استفاده کنید

  • سلام
    این محصول بسیار عالی هست و از کیفیت بی نظیری برخوردار است و میتونید از ان به راحتی خریدراری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *