صادرات کیسه زباله مشکی

صادرات کیسه زباله مشکی فله باکیفیت به کشور های دور و نزدیک از طریق این مرکز و سایت تولیدی و عرضه انواع محصولات پلاستیکی انجام می پذیرد. کیسه های مشکی را میتوان محبوب ترین نایلون مخصوص جهت انباشت ضایعات دور ریز دانست از آنجاییکه این محصول تنوع طرح فوق العاده زیادی دارد و ظرفیت تولید انبوه آن در کشور ما بسیار زیاد است، عده زیادی از تولید کنندگان، تصمیم بر فروش های حجم بالا به دیگر کشورها گرفته اند چرا که نرخ مواد اولیه، هزینه کارگر، هزینه حمل نقل و….. در کشور ما بسیار ارزان است و در صورت وجود چنین معاملاتی قطعا سود سرشاری شامل حال شرکت های بزرگ تولید کننده خواهد شد. از کالایی صحبت میکنیم که سالانه چند هزار تن توسط مصرف کنندگانی استفاده میشود که احتمالا خودشان هم خبر ندارند تمام مواد و لوازمی که در همین کیسه ها میگذارند باعث تولید دوباره آن میشود. در ادامه این بحث به صادرات کیسه زباله مشکی در انواع رنگ ها و ارسال به نقاط مختبف دنیا خواهیم پرداخت.

صادرات کیسه زباله مشکی

مروری بر تاریخچه کیسه زباله مشکی

در این قسمتنگاهی کوتاه به تاریخچه صادرات کیسه زباله مشکی و اهمیت آن خواهیم پرداخت.
دفع کردن زباله در تاریخ طی دو مرحله مورد تحول قرار گرفت.
در اوایل قرن نوزدهم و بیستم اولین بار کشور انگلیس با هدف کم‌ کردن سمیت و بیشتر کردن سلامت در سطح جامعه انجام گرفت.
اما در مرحله بعد که اواخر قرن بیستم بود، اینکار برای پاکسازی هر چه بهتر محیط زیست با قدرت بسیار بیشتری صورت گرفت.
با رشد روز افزون تکنو لوژی، فناوری و سطح آگاهی مردم تولیدات بیشتری مثل یخچال، تلویزیون و انواع پلاستیک گسترش یافت که همه آن ها شرایط را برای زندگی بهتر انسان راحت تر می کردند.
اما این موفقیت خیال مردم را بابت پاکیزه نگه داشتن محیطی که خودشان در آن زندگی می کردند را راحت نمی کرد چرا که در آن زمان ها اکثر مردم برای دفع ضایعات خود، یا آن را آتش می زدند و یا زباله خود را در درون رود خانه یا دریا می ریختند.
متخصصان امور متوجه این موضوع شدند که با آتش زدن زباله، گازهای خطرناک سمی به وجود می آید و با ریختن آشغال ها به منابع طبیعی، جنگل، دشت، رودخانه ها و…. آسیب جدی میبینند.
پس برای حل این مشکل نایلکس هایی از جنس پلی اتیلن طراحی شد و به مردم‌ آموزش داده شد که‌ برای حفظ محیط زیست خودمان و حتی برای بسیاری از تولیدات دیگر نیاز به تفکیک این زباله ها داریم و‌ به این ترتیب تهیه، فروش و صادرات کیسه زباله مشکی هم رقم خورد.
این تفکیک و بازیافت دوباره ضایعات چنان مسئله مهمی شده که حتی در المپیک توکیو اعلام شد بسیاری از وسایلی که ورزشکاران و مردم در دهکده المپیک از آن استفاده میکنند از همین مواد بازیافتی است حتی مدالی که به برندگان مسابقات اعطا میشد.

صادرات کیسه زباله مشکی

صادرات کیسه زباله مشکی و رنگی ضخیم

همانطور که در قسمت بالا گفته شد، تنوع بسیار زیادی از این پلاستیک های پلی اتیلنی در بازار وجود دارد.
از کیسه زباله فله گرفته تا کیسه زباله رولی، کیسه زباله جعبه ای، کیسه زباله نخ دار همه گی جزو طرح هایی هستند که از این رنگ بیش از هر رنگ دیگری میتوانید در فروشگاه ها به راحتی پیدا کنید.
البته این نایلون ها دو نوع دارند که با ضخامت های کم‌ و زیاد میباشند این مورد مخصوص کسانی است که به دنبال خرید کیسه زباله کیلویی در اندازه های مختلف هستند.
چرا که در این صورت ممکن است در هر یک کیلو‌ از نوع نازک تر به طور مثال ۱۰۰ برگ باشد اما در نوع ضخیم یک کیلو نایلکس مشکی برابر با ۶۰ عدد باشد.
تاجران کشور عراق و پاکستان بیشتر از همه راغب به تهیه کیسه زباله ارزان فله هستند، برای آنها کمیت حرف اول را میزند و شرکت های تولید کننده در ایران که نمیخواهند این مشتریان را از دست بدهند، به طور مداوم در حال تهیه این کیسه ها میباشند.
صادرات کیسه زباله مشکی فقط به کشورهای همسایه محدود نمیشود و در سالیان اخیر تعداد زیادی از کشور های آسیای مرکزی، آسیای جنوبی، اروپا و حتی آفریقا هم به دلیل کیفیت خوب کالاهای پلاستیکی ساخت ایران سفارشات سنگینی را در این رابطه به کارخانه های تولیدی ایران داده اند و‌ انتظار میرود که این روند در سال های آینده بیشتر از گذشته هم بشود.
در کل اما نایلون مشکی اگر به صورت کیسه زباله ضخیم باشد، انتخاب اول برای مشتریان داخلی و خارجی است چون همه جا کاربرد دارد و به جای هر رنگی هم میتوانید از آنها استفاده کنید.
البته برای شرکت های مختلف برای هر صنعت و مکان خاصی، نایلون های مخصوص رنگی برای همان شرایط طراحی کرده اند و این تنوع رنگ ها به هیچ عنوان بی دلیل نیست.

صادرات کیسه زباله مشکی

صادرات کیسه زباله مشکی به آنکارا

یکی از عمده وارد کنندگان اصلی کالاهای ساخت ایران از شهر آنکارا که پایتخت کشور ترکیه است میباشد.
در چند سال اخیر البته بیشتر از اینکه تاجران ترک برای معاملات با شرکت های ایرانی دست به کار شوند، نمایندگان ایرانی آنها این کار را برای آنان انجام میدهند و جواب بسیار خوبی هم گرفته اند.
تعداد ایرانیان ساکن ترکیه از نیم میلیون نفر هم گذشته و این افراد میتوانند به راحتی و با اطمینان بیشتری با مدیران فروش شرکت های ایرانی ارتباط برقرار کنند.
ناگفته نماند که صادرات کیسه زباله مشکی در چنین حالتی با اعتماد سازی به شکل بهتری صورت میگیرد و طرفین قرارداد معامله با دید و شناخت بهتری از هم به گفتگو درباره چگونگی سفارش، پرداخت، حمل و نقل، بیمه، و….. صحبت میکنند.
در کل اما همه ایرانی ها این سفارشات را برای دیگران نمیخواهند و بسیاری از آنها به طور مستقل عمل میکنند و همه جزئیات خرید کالا را شخصا پیگیری میکنند.
صادرات کیسه زباله مشکی در مدل های گوناگونی مثل فله، رول پرفراژدار، جعبه ای، بند دار روند رو به صعودی را تا به حال طی کرده و با وجود ارتباطات گسترده و خوبی که بین تاجران و مسئولان کارخانه ها برقرار شده چشم انداز خوبی را برای ایجاد مراودات بیشتر فراهم میکند.
خصوصا اینکه اکثر شرکت های ایرانی برای راحتی بیشتر خریداران در صادرات کیسه زباله مشکی، اقدام به جذب مشاوران زبده در بخش فروش اینترنتی گرفته اند تا در هر زمان و شرایطی که باب میل مشتریان بود، به صورت رایگان تمام اطلاعات لازم راجع به محصول جهت تسریع در خرید، توزیع و سفارش عمده در اختیار آنان قرار بگیرد.

1 دیدگاه

  • از اینکه می بینم که شرکت تجاری شما هم صادرات انجام میده بسیار خوشحال هستم و آرزوی موفقیت برای شما و همکارانتان دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *