کیسه فریزر ها از جمله محصولاتی هستند که امروزه بخش جدایی ناپذیر زندگی زندگی افراد شده اند، این نوع محصولات از پلاستیک ها و مواد پلیمری مخصوصی تهیه و تولید می‌شوند که اگر به شکل ظاهری آنها توجه کنیم متوجه می‌شویم برخی از آنها به صورت مات و برخی در مدل‌های شفاف تولید شده‌اند، عرضه مستقیم کیسه فریزر جعبه ای ۱۲۰عددی باعث شده تا افرادی که در بخش فروش کیسه فریزرها فعالیت دارند نیز بتوانند آنها را با قیمت مناسب خریداری کند.

عرضه مستقیم کیسه فریزر جعبه ای ۱۲۰عددی

مشخصات کیسه فریزر جعبه ای 20 عددی

مشخصات کیسه فریزر جعبه ای 20 عددی چند نمونه از کیسه فریزرهایی در بازار وجود داشته که هر کدام از آنها به نحو خاصی طراحی و تولید شده اند، یکی از این نوع محصولات مدل های جعبه ای هستند که اغلب آنها در تعداد ۱۰۰ عدد به بالا ارائه شده است و نمونه های ۱۲۰ عددی از رایج ترین این محصولات می باشد. علاوه بر ارائه نمونه‌های جعبه‌ای ما مدل های دیگری از انواع کیسه فریزرها را در بازار مشاهده می‌کنیم که به صورت رولی ارائه شده اند، این نوع محصولات به شکل کیلویی و یا متری به دست مصرف کنندگان می رسد.

کیسه فریزر های با کیفیت باید دارای مشخصات و ویژگیهای باشند تا ما بتوانیم آنها را برای مصارف مختلفی استفاده کنیم ما در این مقاله قصد داریم که مدل‌های مختلف کسی فرض را برای شما عنوان کرده و شما را راهنمایی کنیم تا در این زمینه یک خرید موفق و عالی داشته باشید

بارزترین مشخصات و ویژگی های کیسه فریزر جعبه ای:

  • بسته بندی آن به صورت اصولی و بهداشتی انجام گرفته است.
  • افراد می‌توانند آنها را در سایز بندی مختلفی تهیه و استفاده کنند.
  • علاوه بر تولید نمونه های شفاف این نوع محصولات مدل های مات آن نیز تولید شده است.
  • کیفیت بسیار بالایی دارند و تحمل وزنی آنها زیاد است.

مواردی که عنوان کردیم از مهم‌ترین ویژگی‌های کیسه فریزرهای نایلونی هستند که شما می توانید آنها را به راحتی و در تعداد مشخص تهیه کنید، به جز مدل‌های رولی و جعبه‌ای که به طور رایج در بازار وجود دارد برخی از مدل های کیسه فریزر به صورت زیپ دار طراحی شده است که از نظر قیمتی با سایر آنها از بازده قیمتی بیشتری برخوردار است.

کارخانجات تولیدی زیادی در ایران وجود دارد که اغلب آنها در بخش تهیه و تولید انواع کیسه فریزرهای درجه یک فعالیت دارند و شما می توانید این نوع محصولات را با نازلترین قیمت تهیه کنید، ذکر این نکته را مهم می دانیم که علاوه بر وجود مدل‌های ایرانی این نوع کالاها ما نمونه‌های خارجی فریزر را نیز در بازار مشاهده می‌کنیم که از بازه قیمتی بالاتری در مقایسه با مدل های ایرانی برخوردار بوده و فروش خوبی نیز دارند.

اهمیت استفاده از کیسه فریزر چیست؟

اهمیت استفاده از کیسه فریزر چیست؟ کیسه فریزر مرغوب از بهترین نوع پلاستیک تولید شده است، این نوع محصولات در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند، برخی از فریزر ها در بخش های فروشگاهی استفاده شده و در عوض مدل‌های دیگری از آن به صورت خانگی و در منزل مورد استفاده قرار میگیرد.

از فریزرهای مقاوم تر با درجه کیفی بالا جهت جابجایی انواع زباله های شهری استفاده می‌شود، پسماندهای شهری و خانگی را می‌توان در فریزر های مخصوص نگهداری کرد البته پلاستیکی که برای جابجایی یا نگهداری آنها مورد استفاده قرار می گیرد می بایست ضخامت بالایی داشته باشد تا در طول استفاده دچار مشکل نشود.

در گذشته تنوع زیادی در بخش فروش فریزر وجود نداشته اما امروزه ما مدل های مختلفی از آنها را در بازار مشاهده می‌کنیم که برخی از آنها حالت شفاف داشته و برخی نیز جزو مدل های طرح دار یا رنگی هستند، برخی از کارخانه‌های تولیدی اقدام به سفارش گیری مشتریان کرده و طرح تبلیغاتی مورد نظر را بر روی پلاستیک ها چاپ می کنند.

امروزه در هر فروشگاه کوچک و بزرگی مدل‌های مختلف کیسه های نایلونی فریزر وجود داشته که برای ارائه مواد غذایی و محصولات به مشتریان از آنها استفاده می کنند، علاوه بر مدل هایی که عنوان کردیم برخی از این محصولات در نمونه های دسته‌دار نیز تولید شده‌اند که تحمل وزنی بالاتری در مقایسه با نایلون های ساده دارند.

بهترین کیسه فریزرها چه خصوصیاتی دارند؟

بهترین کیسه فریزرها چه خصوصیاتی دارند؟ کیسه فریزر سالم مناسب دارای خصوصیاتی است که تولید کنندگان باید به آن توجه کرده باشند، تولید محصولات پلاستیکی از جمله کیسه ها باید حتماً مطابق با استانداردهای جهانی انحام شده باشد تا ما بتوانیم استفاده خوبی از آنها داشته باشیم، از خصوصیات مهمی که می‌توانیم برای این محصولات عنوان کنیم این است که طول عمر بالایی دارند، کیسه فریزرها بر خلاف سایر محصولات مشابه طول عمر بالایی داشته و به راحتی دچار پارگی نخواهند شد.

بهترین مدل فریزر در ابعاد مناسبی نیز تولید شده است و ما امروزه نمونه هایی با نام کیسه فریزر یک کیلویی را در فروشگاه ها مشاهده می‌کنیم که کیفیت و تنوع خوبی دارند. علاوه بر وجود مدل های یک کیلویی فریزر ما نمونه های مختلفی از آنها را در بازار مشاهده کرده که در مدل‌های کوچکتر و یا بزرگتر هستند به طور کلی هر چه قدر که ابعاد فریزرها افزایش پیدا کند می‌بایست درجه کیفی آنها نیز بالاتر برود از این جهت تولید کنندگان برای ساخت مدل های بزرگ کیسه فریزر علاوه بر استفاده از مواد پلاستیکی عالی آنها را با ضخامت بیشتری تولید می کنند.

قیمت خرید انواع کیسه فریزر جعبه ای ۱۲۰عددی

قیمت خرید انواع کیسه فریزر جعبه ای ۱۲۰عددی شاید بارها و بارها برای خرید کیسه فریزر شیک به بازارهای مختلف مراجعه کرده باشید و با مدل‌های این نوع محصولات نیز آشنایی داشته باشید، قیمت خرید انواع کیسه فریزر جعبه ای ۱۲۰ عددی در بازار با یکدیگر متفاوت می باشد همانطور که به آن اشاره کردیم برند تولیدی این نوع محصولات از مواردی هستند که در کاهش یا افزایش قیمت آنها تاثیر زیادی دارد.

نه تنها قیمت فریزرهای پلاستیکی بلکه قیمت تمامی محصولات ساخته شده از جنس پلاستیک در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است و به خاطر همین اگر شما از فروشگاه داران و افرادی هستید که به این نوع کالاها نیاز دارید پیشنهاد می کنیم آنها را در تعداد بالا و به صورت عمده خریداری کنید.

فروشگاه علویان پلاست تماماً در بخش فروش محصولات پلاستیکی از جمله انواع فریزرها فعالیت دارد و شما از طریق این سایت می‌توانید به برترین مدل های نایلون دسترسی داشته باشید و آنها را با قیمت مناسب تهیه کنید، به این منظور بهتر است با کارشناسان بخش فروش ارتباط تلفنی برقرار کنید تا شما را در خرید موفق محصولاتی که بررسی نمودیم راهنمایی کنند.

2 دیدگاه

  • قیمت های غیر حضوری با قیمتهای حضوری چقدر متفاوت هست و من برای خرید غیر حضوری باید چکاری رو انجام بدم؟

    • سلام کاربر عزیز
      برای ثبت خرید لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *