پخش کیسه زباله ضخیم

پخش کیسه زباله ضخیم عمده در ارومیه از طریق این مرکز و سایت تولیدی و عرضه انواع محصولات پلاستیکی انجام میشود. این کیسه ها که در تمامی انواع خانواده پلاستیک های مخصوص جمع آوری و تفکیک زباله از جمله کیسه زباله فله کیلویی، کیسه زباله رولی پرفراژدار به وفور در بازار یافت میشوند. همچنین تعداد برگ های متفاوتی هم در هر یک از بسته بندی های آن وجود دارد که روی جلد یا چسب آنها درج شده است که در تهیه عمده یا خرده میتواند به خریدار کمک شایانی کند. در ادامه این مقاله تجاری به انواع کیسه های پانزده عددی و توزیع عمده آن در ارومیه خواهیم پرداخت.

پخش کیسه زباله ضخیم

تنوع در پخش کیسه زباله ضخیم ۱۵ عددی مشکی

پخش کیسه زباله ضخیم

همانطور که در قسمت بالا گفته شد، انواع بسیار گوناگونی از این دسته از کالاها وجود دارد حتی اگر قرار باشد تعداد مشخصی از برگ های نایلون زباله در یک بسته بندی باشد، بازهم تنوع زیادی در آن ممکن است وجود داشته باشد.
از رنگ گرفته تا ابعاد یا وزن کیسه کاملا باید توسط خریدار بررسی شود تا مشکلی پس از تهیه محصول، برای کسی به وجود نیاید.
اما در این مجموعه میتوانید سه گونه از کیسه زباله ۱۵ عددی ضخیم را بیابید که نوع رولی، بند دار به رنگ مشکی است و نوع لفاف دار در حالت مشکی ۱۰ عددی و در حالت رنگی ۱۵ عددی یا ۱۴ عددی میباشند.
ضمن اینکه این کیسه های ضخیم دارای دوخت محکمی هستند و به طور معمول کمتر مواقعی پیش خواهد آمد که نایلکس،دچار پارگی، سوراخ شدگی بشود و مواد درون کیسه به بیرون انتقال پیدا کند.

پخش کیسه زباله ضخیم

پخش کیسه زباله ضخیم رنگی در مهاباد و میاندوآب

ارومیه یکی از شهر های زیبا و پرجمعیت کشورمان است که در شمال غربی ایران قرار دارد همواره این شهر جزو مناطق پر رونق در فروش میباشد که با داشتن بازار چه های مرزی و مرز مشترک با ترکیه سهم گسترده ای هم در صادرات دارد.
قسمتی از نیازهای پلی اتیلنی مردم دو شهر مهاباد و میاندوآب از طریق همان شهر و قسمت دیگر از طریق مرکز کشور تامین میشود.
از جمله محصولات پلاستیکی مد نظر عمده فروشان این شهر انواع کیسه های ضخیم است که یا به صورت فریزر به دست مصرف کنندگان میرسد یا به صورت پلاستیک زباله.
از آنجاییکه ارومیه شهری توریستی است و مسافران زیادی هر ساله به آنجا برای مسافرت میروند مکان های عمومی این مناطق مملو از جمعیت میشود و کیسه ضخیم سایز بزرگ یکی از کالاهایی میشود که بودن آن ضروری میشود.
البته رنگ های قرمز که برای بیمارستانها ، سبز برای پارک ها و فضاهای سبز هم برای این استان بسیار مهم است اما کاربرد رنگ مشکی بیش از سایرین است و خریداران عزیز میتوانند از طریق این مرجع تولیدی پخش کیسه زباله ضخیم آن را سفارش دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *