کیسه زباله نخ دار

قیمت خرید کیسه زباله نخ دار مرغوب از طریق این مرکز تولیدی و توزیع انواع کیسه زباله و محصولات پلاستیکی پلی اتیلنی به خدمت مشتریان عزیز اعلام میگردد کیسه های زباله از جمله کالاهایی هستند که کاربرد زیادی در خانه ها و محل کار دارند و قطعا کنار گذاشتن این کالا از لیست خرید خانوار کار راحتی نیست اگر تمایل به بدست آوردن اطلاعات درباره نحوه رنگ بندی و توزیع و صادرات این محصول دارید ادامه مطلب را از دست ندهید.

کیسه زباله نخ دار

بررسی کیفیت و رنگ بندی کیسه زباله نخ دار

این کالای پلاستیکی در رنگ های گوناگونی تولید میشوند، اما معمولا کیسه زباله مشکی عمده، از پر مصرف ترین آنها به شمار می رود و دلیل آن، مزیت غیر قابل دید کیسه می باشد، که برخی از مشتریان این ویژگی را بسیار مهم می دانند.
کارخانه های تولیدی این محصول را بنا به مواد اولیه به کار رفته در تولید آن رنگ بندی میکنند و هر کدام از این رنگ ها مزیت خاص خود را دارند و برای مصارف و مکان های خاص خود مصرف میشوند.
رنگ های قرمز، آبی، سبز و بنفش از رنگ های محبوب مصرف کنندگان این مصرف کنندگان میباشند.
اما همانطور که در قسمت بالا هم گفته شد، رنگ مشکی بیشترین حجم فروش را در میان آنها دارد کیسه زباله رولی ضخیم بند دار از پرطرفدارترین محصولات این دسته است و قابلیت حجم انباشت بالا و مقاومت بسیار خوبی در برابر سوراخ شدن دارد.

کیسه زباله نخ دار

نخ مخصوص حمل کیسه زباله نخ دار

دقیقا فرق این دسته از نایلکس های درجه یک پلی اتیلنی با دیگر کیسه ها در همین نخ هایی است که در قسمت بالاییه کیسه زباله تعبیه شده است که هم درب دهانه را کاملا میبندد و مانع بیرون ریختن ضایعات و مواد داخل به بیرون میشود.
ضمن اینکه حمل کیسه را خیلی راحت تر میکند و دیگر نیازی به گره زدن خود کیسه برای بیرون نریختن زباله ندارید این نخ ها معمولا رنگشان با خود کیسه تفاوت دارد و به طور مثال برای کیسه زباله مشکی نخ سفید رنگ قرار داده میشود.
این نخ ها به درخواست بالای مصرف کنندگان جهت سهولت در استفاده محصول تعبیه شده است و تفاوت قیمت چندانی با دیگر کیسه های هم نوع خود ندارد.

کیسه زباله نخ دار

توزیع داخلی و صادرات کیسه زباله نخ دار

شرکت های تولیدی این محصول در سالیان اخیر تلاششان بر این بوده تا آن را بدون واسطه و با قمیتی مناسب به سراسر کشور بسته بندی و ارسال کنند.
اما در بحث صادرات این نکته بسیار حائز اهمیت است که بسته بندی کالا باید طبق خواسته کشور مصرف کننده باشد و باید بدون هیچ آسیبی به شهر مقصد برسد‌.
صادرات این محصولات بسیار پرسود اما کار مشکلی میباشد اما تجار حرفه ای ایرانی با تجربه و خدمات خوبی که به مشتریان خارجی ارائه میدهند،توانسته اند که نظر مثبت آنان را به خوبی جلب کنند و کیفیت اجناس ما را به خوبی به رخ دیگر کالاهای خارجی بکشند.
برای ارتباط با این تامین کنندگان کافیست به سادگی آنها را از طریق اینترنت پیدا کرده و با بررسی بهترین قیمت و خدمات سفارش خود را انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *