کیسه زباله رولی

این سایت و مجموعه به عنوان مرکز تولید و عمده فروشی کیسه زباله رولی مرغوب، مشتریان عزیز را به خرید بهترین محصولات پلاستیکی و نایلکس های پلی اتیلنی دعوت میکند این محصول کاربرد فراوانی در بین عموم مردم دارد و حذف یا نبودن آن در سبد خانوار یک امر واجب است در ادامه به دلایل پر مصرف بودن این کیسه ها خواهیم پرداخت.

عوامل پر مصرف بودن کیسه زباله رولی

کیسه زباله رولی

این کیسه ها همانطور که در قسمت بالا گفته شد ‌بیشترین مصرف را در بین هم نوع های خود دارند و بسیاری از افراد از ابعاد و رنگ های متنوع آن بنا به شرایط خاصی که دارند استفاده میکنند.
یکی از عواملی که باعث شده این محصول در بین خانواده ها محبوب باشد قیمت مناسب آن است چون معمولا بسته بندی خاصی ندارند و به طور مثال ۵۰ برگ از این کیسه زباله پرفراژدار را که آسان مصرف هستند تنها با یک چسب رول شده ‌و در اختیار مشتری قرار میگیرد.
عامل دیگر راحتی استفاده از آن است که کم جا میگیرد و میتوان در کشو‌ها و داخل کابینت هم آن را قرار داد یک مسئله دیگر هم کیفیت نازک و کلفت تر آن است.

انواع ضخامت کیسه زباله رولی

کیسه زباله رولی

نوع کیسه زباله ضخیم که زیر دسته این محصول است بسیار باکیفیت است و قابلیت انباشت و حمل مواد دوریز تا ۲۰ کیلو را نیز دارد.
معمولا بین ۲۰۰ الی ۲۵۰ میکرون ضخامت نوع ضخیم است که دوخت بسیار خوبی دارد و در مقابل پارگی ‌و سوراخ شدن مقاوم است.
اما اینطور نیست که زباله نازک، جنسی بدون کیفیت باشد بلکه نوع استفاده این دو باهم تفاوت هایی دارند ۹۰ الی ۱۵۰ میکرون میزان ضخامت نوع نازک است که برای خانه و فروشگاه ها که تعداد مهم تر از کیفیت است استفاده میشود اما برای مکان های بزرگتر و عمومی نوع ضخیم بهتر است.

مرجع و نمایندگی فروش کیسه زباله رولی

کیسه زباله رولی

فروش این محصولات از طریق کارخانه های تولید کننده که عمدتا در مرکز کشور هستند انجام میشود.
برای ایجاد زیر ساخت های مناسب و خدمات و سرویس دهی بهتر به تمامی مشتریان، نماینده های فروش این شرکت ها در سطح کشور به صورت آنلاین و به لحظه فعال هستند و قادر به برآورده کردن تامین خرده و یا تناژ محصول جهت صادرات به کشورهای دیگر را دارند.
خریداران عمده این محصول میتوانند به سادگی و از طریق اینترنت با این مراکز ارتباط گرفته و حتی به صورت غیر حضوری اجناس و قیمت ها را مشاهده و بررسی نموده و سفارش خود را انجام دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *