کیسه زباله کیلویی

کیسه زباله کیلویی ارزان که به آن کیسه زباله فله هم میتوان گفت، یکی از انواع پر فروش این کالا می‌باشد که به دلیل این که نایلون ها به یکدیگر دوخت شده اند و بسیار راحت میتوان از آن استفاده کرد، در بین مردم محبوب هستند.

سایز و ضخامت انواع کیسه زباله فله

کیسه زباله کیلویی

همانطور که گفته شد این نایلکس های پلی اتیلنی بسیار پر کاربرد هستند و بسیاری از مصرف کنندگان این محصول ترجیحات بر این است که سایز و ضخامت آن را بر حسب نیازی که دارند خریداری نمایند.
سایز این محصولات در مدل های کوچک ۵۵×۷۰ و سایز متوسط ۷۰×۹۰ و سایز بزرگ ۹۰×۱۲۰ است.
البته ناگفته نماند که بسیاری از مراکز بهداشتی و درمانی این کالاها را با اندازه مد نظر خودشان در تعداد بالا هم سفارش میدهند و استفاده میکنند.
ضخامت این کالا هم معمولا در نوع نازک بین ۷۰ الی ۱۰۰ میکرون و در نوع ضخیم بین ۱۰۰ الی ۲۵۰ میکرون انتخاب میشود که این بستگی به سطل مورد نظر شما و مواد بازیافتی که برای جمع آوری درون کیسه در نظر گرفته اید دارد.

کیسه زباله کیلویی

مدل های کیسه زباله فله

کیسه زباله کیلویی

این نایلکس های کیلویی یا همان فله معمولا به دو شکل به دست مصرف کننده نهایی می‌رسد، یا کاملا بدون بسته بندی و در تعداد بالا در درون یک جعبه بزرگ است و یا اینکه در تعداد ۵۰، ۶۰، ۱۰۰ عددی در داخل یک لفاف مخصوص برند دار می‌باشد که مورد دوم خیلی بیشتر از مورد اول در بین خریداران و فروشندگان عمده دیده میشود.
در کل میتوان گفت که کیسه زباله جعبه ای و کیسه زباله رولی نیز زیر مجموعه این محصول هستند چون فقط در بسته بندی نهایی تغییراتی حاصل میشود و به بازار عرضه میگردد.

پخش عمده کیسه زباله فله کیلویی

مراکز فروش بسیاری در سراسر کشور به پخش عمده کیسه زباله کیلویی مشغول هستند و بسیاری از آنها به روش های اینترنتی که برای مشتریان خیلی راحت تر و با قیمتی مناسب تر تمام میشود روی آورده اند.
در این نوع خرید میتوانید ابتدا به سادگی کاتالوگ محصولات را تهیه کرده و محصول مورد نظر خود را خرید کرده و هر جا که خودتان بخواهید دریافت کنید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *