پخش کیسه زباله جعبه ای

پخش کیسه زباله جعبه ای در انواع طرح ها از طریق این مجموعه و سایت تولیدی و پخش انواع محصولات پلاستیکی برای تمامی شهرهای کشور انجام میشود. نایلکس های مخصوص جمع آوری و تفکیک ضایعات و مواد دور ریز از سالیان‌ دور جزو مهم ترین اقلام مصرفی روزانه خانوار بوده اند و استفاده از آن علاوه بر حفظ هر چه بهتر محیط زیست به سلامت خود انسان هم کمک شایانی میکند. یکی از محبوب ترین نایلون های مصرف کنندگان در این دسته، کیسه های جعبه دار است که به صورت کیسه زباله پرفراژدار و آسان مصرف تهیه و عرضه میشوند. البته نام‌ این محصول شامل انواع دیگری از کالاهای پلاستیکی میشود که در ادامه به طور کامل به آن و همچنین پخش کیسه زباله جعبه ای به صورت مستقیم از تهران خواهیم پرداخت. 

پخش کیسه زباله جعبه ای

آشنایی با ویژگی های نایلون آشغال جعبه دار

این کیسه ها عموما به صورت کیسه زباله ضخیم و کیسه زباله رولی تولید میشوند اندازه هر یک کارتن از آنها تقریبا به اندازه یک کارتن دستمال کاغذی است.
نوع پرفراژدار که هر یک برگ از کارتن جدا و مصرف میشود، به خاطر سایزهای کوچک، بیشتر برای مصارف خانگی به کار میرود.
اما تنوع های دیگری هم از این محصول وجود دارد که چند رول در یک کارتن مورد استفاده قرار میگیرد که بیشتر سایزهای بزرگتر را هم در این موارد عرضه میکنند.
دوخت خطی و ستاره ای این نایلون ها مقاومت و دوام خوبی را به این کیسه ها بخشیده و باعث شده تا افراد با خیال راحت تری از این محصول که به سادگی هم پاره یا سوراخ نمیشوند، را مصرف کنند.
در اصل شما با خرید نایلکس جعبه ای، همان پلاستیک زباله بوبین دار جعبه دار را تهیه کرده اید که نسبت به نوع رولی شکیل تر، آسان مصرف تر و همچنین گرانتر است.

انواع ضخامت رنگ و سایز کیسه زباله جعبه دار

عمده فروش و پخش کیسه زباله جعبه ای در رنگ سیاه است و پس از کیسه زباله مشکی، رنگ های سبز، آبی، زرد، قرمز هم وجود دارند.
اما به دلیل درخواست کم مردم از نوع رنگی یا همان الوان از این دسته، تیراژ تولید و همچنین فروش آنها در حد بالایی نیست اما در صورت نیاز به آن هم از طریق فروشگاه ها و هم از سایت های آنلاین فروش این کالا میتوانید اقدام کنید.
پخش کیسه زباله جعبه ای به صورت آسان مصرف در سایز کوچک بیشتر رایج است و همانطور که در قسمت بالا هم گفته شد در صورت نیاز مردم به ابعاد بزرگتر، طرح های مختلف دیگری هم موجود هستند.
پرمتقاضی ترین کیسه های این دسته از لحاظ اندازه، ابعاد ۵۰×۶۵ و ۵۵×۷۰ هستند که هر دو سایز کوچک محسوب میشوند.
اندازه های متوسط مثل ۷۰×۹۰ این محصول هم برای مصارف مکان هایی مثل رستوران ها، هتل ها، مراکز عمومی، توسط کارخانه ها تهیه میشوند که در بازار با استقبال خوبی از طرف مصرف کنندگان همراه شده است اما تیراژ تولید آن به اندازه سایز کوچک نیست.

پخش کیسه زباله جعبه ای

پخش کیسه زباله جعبه ای ضخیم ویژه منازل

در قسمت بالا درباره تنوع در سایز این کیسه ها صحبت کردیم و گفته شد که سایز کوچک این نایلکس های پلی اتیلنی مخصوص مصرف برای منازل است و استفاده از آنها برای سطل هایی با ابعاد حدودی ۷۰×۵۵ مناسب میباشد.
چون اکثر خانوار مصرف کننده همه نوع مواد ضایعاتی مثل پسماندهای مواد غذایی، خرده شیشه یا آهن و مواد پلاستیکی تجزیه پذیر را در درون آن قرار میدهند، پس بهتر است که در هنگام خرید، باکیفیت ترین نوع آن را انتخاب کنیم.
پاره نشدن و بیرون نریختن محتویات هر کیسه علاوه بر حفظ هر چه بهتر محیط زیست به عملیات بازیافت این سرمایه ملی هم کمک خیلی خوبی میکند.
لذا پخش کیسه زباله جعبه ای در طرح ها و رنگ های متنوع توسط برند ها و کارخانجات تولید کننده به طور منظم و روزانه در سراسر کشور در حال انجام است و خریداران میتوانند از طریق سایت های عرضه این محصولات سفارشات خود را انجام دهند.

پخش کیسه زباله جعبه ای به صورت تک و سه رول

این محصولات به طور کلی دو تعریف در بین بازاریان دارند عده زیادی به مانند کیسه فریزر آسان مصرف، این محصول را کیسه آشغال پرفراژدار آسان مصرف می نامند که شما با باز کردن قسمت کوچکی از کارتن، یک برگ یک برگ از هر نایلون استفاده میکنید.
عده ای هم هستند که چون هر یک رول یا سه رول نایلکس در یک جعبه عرضه میشود باز هم از همین نام برای آن استفاده میکنند.
در این حالت یک تا سه رول نایلون زباله لندنی مشکی یا الوان رنگی در یک جعبه بسته بندی شده در اختیار مشتری قرار میگیرد و برای استفاده کاملا جعبه باید باز شود و هر رول بیرون آورده شود.
در صورت نیاز به نایلکس زباله جعبه دار طرح دستمال کاغذی حتما همین عبارت را به فروشنده تاکید کنید تا اشتباها جنس دیگری که مد نظر شما نیست برایتان ارسال نشود.

پخش کیسه زباله جعبه ای

پخش کیسه زباله جعبه ای به صورت مستقیم از تهران

شهر تهران به لحاظ وسعت جمعیت و تعداد مصرف کننده نایلون زباله جعبه دار، جزو پرمصرف ترین ها و از لحاظ میزان کارخانه های تولیدی در صدر استان های کشور قرار دارد.
این شرکت های برند دار تهیه کننده انواع کالاهای پلاستیکی اکثرا در حومه تهران فعالیت میکنند و تقریبا همه منسوجات ساخته شده از پلی اتیلن را میتوانید از در این شرکت ها پیدا کنید.
خطوط تولید در این کارخانه ها به طور منظم توسط متخصصان کنترل مورد بررسی قرار میگیرد تا از استاندارد و مرغوبیت کالا مطمئن شوند.
یکی دیگر از مزیت های وجود پرتعداد کارخانه ها در این استان، ایجاد رقابت در قیمت است و مطمئنا این موضوع بیشتر از کارخانه ها به نفع مردم است چرا که مردم در این صورت  کالای باکیفیت با بهترین قیمت ممکن عایدشان میشود و بدین ترتیب رضایت حداکثری خریداران نیز جلب خواهد شد.
مشتریان گرامی از سراسر کشور میتوانند از طریق این مرکز پخش کیسه زباله جعبه ای و انواع کیسه فریزر ،به صورت اینترنتی با مسئولان فروش شرکت در ارتباط باشید تا از آخرین نرخ، جدیدترین تولیدات و نحوه بسته بندی و ارسال مطلع شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *