نایلون بسته بندی قطعات لوازم یدکی

نایلون بسته بندی قطعات لوازم یدکی ایران خودرو و سایپا در مدل های مختلف و در تنوع رنگ و ابعاد و چاپ در این مجموعه با نازلترین قیمت تولید میشود. صنعت خودرو سازی یکی از مهم ترین صنایع تولیدی کشور است که روزانه حجم بسیار بالایی از پلاستیک های پلی اتیلنی را مصرف میکنند. عمدتا این پلاستیک ها به عنوان کاور و کیسه برای پک قطعات صنعتی خودرو استفاده میشوند و در برخی موارد نیز نایلون آنها بصورت چاپی و همراه با آرم و علائم شرکت عرضه میشود.

نایلون بسته بندی قطعات لوازم یدکی

معرفی انواع نایلون بسته بندی قطعات لوازم یدکی

کیسه پلاستیکی یک طرف دوخت و یک طرف باز: مهم ترین و پرمصرف ترین نوع پلاستیک بسته بندی ضخیم همین مدل میباشد.
این کیسه ها بصورت بدون کاست و همچنین کاست دار و در نود درصد مواقع ، چاپدار تولید میشوند.
ضخامت هر لایه از این کیسه ها متناسب با ابعاد آن متغییر است و یقینا هر چقدر ابعاد قطعات صنعتی بزرگتر باشد ، ضخامت نایلون نگهدارنده نیز بیشتر خواهد بود.
یک مدل پرتیراژ این مجموعه کیسه بسته بندی پشت شیری و جلو شفاف است که برای بسته بندی قطعات محصولات یدکی ایران خودرو استفاده میشوند.

نایلون بسته بندی قطعات لوازم یدکی

نایلون شیرینگ حرارتی : نایلون شیرینگ حرارتی دومین پلاستیک پلی اتیلنی پرمصرف گروه های خودروسازی هستند که معمولا ضخامت زیر 80 میکرون تولید میشوند.
خاصیت اصلی نایلون های حرارتی که بصورت تک لا و روده ای بسته بندی میشوند ، چسبیدن به سطح محصول پس از گرفتن حرارت بر روی نایلون است.
بیشترین عرضی که برای نایلون شیرینگ حرارتی در نظر گرفته میشود ، زیر 1 متر است اما قابلیت تولید تا عرض 3 و حتی بیشتر را هم دارند.
از این پلاستیک ها جهت پکینگ جمعی قطعات خودرو و کاور اختصاصی برخی قطعات بزرگتر مثل صندلی ها و شیشه های ماشین استفاده میشود.

نایلون بسته بندی قطعات لوازم یدکی

نایلون استرچ صنعتی : نایلون استرچ یا همان سلفون استرچ صنعتی نیز از جمله پرکاربرد ترین نایلون های بسته بندی قطعات خودرو محسوب میشوند که در عرض استاندارد 50 سانتی متر و ضخامت 23 میکرون تهیه میشوند.
مهم ترین ویژگی این محصول کش آمدن 6 برابری و شفافیت بسیار بالای آن هاست.
این محصول به عنوان استرچ پالت بند نیز شناخته میشود و در واقع مهم ترین کاربردشان در بسته بندی پالت میباشد.

نایلون بسته بندی قطعات لوازم یدکی

نایلون بسته بندی قطعات لوازم یدکی چاپ دار

کیسه های بسته بندی و همچنین نایلون های شیرینگ جزو نایلون هایی هستند که قابلیت چاپ دارند.
این دو دسته از پلاستیک بسته بندی در صورت صلاحدید خریداران پس از تولید کلی ابتدا جرقه گیری شده و سپس اعمال چاپ روی آنها صورت می گیرد.
ما در این مجموعه قادر هستیم تا 6 رنگ چاپ را برای شما تولید کنیم.

نایلون بسته بندی قطعات لوازم یدکی

تولید نایلون بسته بندی قطعات لوازم یدکی بصورت سفارشی

ابعاد ، ضخامت ، مدل چاپ ، نوع رنگ زمینه نایلون ، درجه بندی جزو پارامترهایی هستند که کارخانه تولید نایلون بسته بندی با توجه به آنها اقدام به تهیه پلاستیک در مدل های مختلف میکند.
برای همه نایلون هایی که به آنها اشاره شد ، میتوان همه مشخصه های تولید آن را با توجه به نوع محصول تغییر دهید تا مناسب با بودجه خود برای خرید آنها اقدام نمایید.
جهت بازدید از خط تولید مجموعه و دریافت قیمت نیز میتوانید از طریق شماره زیر با همکاران ما در ارتباط باشید.

نایلون بسته بندی قطعات لوازم یدکی

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *