همواره در محیط زندگی نیاز به تفکیک، بسته بندی و محافظت مواد و وسایلِ پیرامون، وجود داشته و بشر در گذشته ی دور این بسته بندی را با پیچیدن مواد در برگ و الیاف گیاهان انجام می داده و در پیشینه ای نه چندان دور این کار با استفاده از کیسه های ساخته شده از مواد پارچه ای و سلولزی انجام می شده است. در زندگی امروزه تنوع و تکثر مواد و محصولات ضرورت استفاده از شیوه های بسته بندی سریعتر و متنوع تر را ایجاد کرده، استفاده از کیسه فریزر نیلی ارزان یکی از راه حل های موجود در این زمینه است.

مرکز توزیع کیسه فریزر نیلی ارزان

راهنمای خرید کیسه فریزر نیلی

راهنمای خرید کیسه فریزر نیلی علیرغم وجود نیاز گسترده به بسته بندی مواد و محصولات، انتخاب نادرست نوع بسته بندی باعث صرف هزینه و عدم دستیابی به نتیجه مطلوب می شود. اگر ابعاد، ضخامت، جنس عامل بسته بندی کننده، متناسب با محتویات داخل آن نباشد مواد مجود در بسته یا کیفیت خود را از دست خواهد داد و یا اینکه بسته بندی کامل انجام نخواهد شد. مواردی که در زمان خرید کیسه فریز باید مد نظر قرار گیرد عبارتند از:

  • جنس و ضخامت کیسه: پلاستیک های با جنس نازک برای استفاده کوتاه مدت و نگهداری موادی که تیز گوشه نیستند مناسب است.
  • ابعاد کیسه: ابعاد کیسه اگر کوچکتر از محتویات داخل آن باشد بخشی از مواد که خارج از کیسه قرار می گیرد در اثر شرایط داخل فریز یا یخچال، رطوبت حود را ز دست می دهد و دچار تغییر رنگ و شکل ظاهری می شود (این موضوع از کیفیت محتویات می کاهد)
  • عدم نشت و استحکام قسمت انتهایی کیسه: در قسمت انتهایی کیسه فریز بخشی پرس شده وجود دارد که اگر به طور کامل بسته نباشد موادی که درون کیسه ریخته می شود از آن خارج می شود و به بیرون نشت می کند که باعث بی نظمی و کثیفی می شود.

از آنجا که کیسه را باید متناسب با نیاز خریداری و استفاده کرد به همین دلیل انوع مختلفی از کیسه فریزر در بازار وجود دارد که متناسب با ویژگی های ظاهری و کارکردی، دارای قیمت های متنوعی هستند؛ اما اگر کیسه فریزر به صورت مستمر برای بسته بندی خاصی استفاده می شود و تنوع کارکردی ندارد، خریداری کیسه فریزر عمده راه حل بسیار مناسبی برای مدیریت هزینه ها و انجام خرید به صرفه است.

بررسی کیفیت انواع کیسه فریزر

بررسی کیفیت انواع کیسه فریزر علاوه بر اینکه کیسه های فریزر به صورت تکی دارای ویژگی هایی مانند ابعاد، جنس، ضخامت و … هستند که باید در زمان خرید به آنها توجه کرد. از لحاظ نوع بسته بندی و شیوه کنار هم قرار گیری کیسه ها انواع مختلفی دارند. انواع کیسه فریزر براساس نوع بسته بندی عبارتند از:

  • کیسه فریزر رولی: در این حالت کیسه های فریزر به صورت پیوسته دور یک محور پیچیده می شوند و در محل جداسازی کیسه ها از یکدیگر دارای پرفراژ هستند.
  • جعبه‌ای: این نوع بسته بندی اقدامی است جهت پاکیزیگی بیشتر کیسه ها و عدم پراکندگی و باز شدن انبوه کیسه ها است.
  • برگی: در این نوع بسته بندی معمولا همه کیسه های فریزر جدا از یکدیگر به صورت تا شده درون یک بسته بندی پلاستیکی قرار می گیرند.
  • چسبی یا تقویمی: در این حالت کیسه های فریزر مانند تقویم های دیواری از قسمت بالایی دارای قسمتی هستند که به یکدیگر وصل شده اند و از طریق پرفراژ کیسه ها جدا می شوند.

گاهی استفاده از کیسه فریزر به صورت مستمر اتفاق می افتد بنابراین باید در انتخاب نوع بسته بندی، به سهولت استفاده و عدم باز شدن و پراکندگی کیسه ها توجه شود. اما اگر کیسه فریزر مصرف خانگی دارد باید به این نکته توجه شود که وجود کیسه پلاستیکی در بسته بندی به گونه ای باشد که موجب بی نظمی کشوی آشپزخانه نشود ضمنا بسته بندی ماندگارتری داشته باشد به طور کلی تنوع موجود در کیسه های فریزر و نوع بسته بندی آنها، در راستای پاسخگویی به نیازهای متنوع کاربران است زیرا کیسه های فریزری کاربرد زیادی در زندگی روزانه دارند.

چرا استفاده از کیسه فریزر جعبه ای راحت تر است؟

چرا استفاده از کیسه فریزر جعبه ای راحت تر است؟ کیسه فریزر جعبه ای نوع خاصی از بسته بندی کیسه های فریزری است که محبوبیت زیادی در آشپزخانه های شخصی دارد زیرا با توجه به تعدد وسایل موجود در کشوهای آشپزخانه، اگر بسته بندی کیسه های فریزر از استخکام کافی برخوردار نباشد، زودتر از موعد بسته بندی باز می شود و کیسه های فریزر در کشو پخش می شوند و هم باعث بی نظمی کشوهای آشپزخانه می شود و هم کیسه های پخش شده در کشو صدمه می بینند.

کیسه فریزرهای درون بسته بندی جعبه ای، هم به صورت رولی و هم به صورت تکی در بازار وجود دارند که تفاوت چندانی با هم ندارند تنها فاکتور تعیین کننده در انتخاب بین این دو حالت، زمان است زیرا در نوع رولی، کیسه ها باید از طریق پرفراژ از رول جدا شوند اما در حالت تا شده ی تکی( مشابه نحوه قرارگیری دستمان کاغذی در جعبه) به راحتی، کیسه از جعبه خارج می شود.

وضعیتی را تصور نمایید که با یک دست در حال برداشتن مواد برای گذاردن در کیسه پلاستیکی هستید در این وضعیت باید برداشتن کیسه پلاستیکی و استفاده از آن به راحتی با دست دیگر امکان پذیر باشد. کیسه پلاستیکی جعبه ای، که کیسه ها به نحوی در آن قرار گرفته اند که یکی پس از دیگر از جعبه خارج می شوند. راه حل بسیار مناسبی در این موقعیت است زیرا نحوه قرار گیری کیسه ها به گونه ای است که مانند دستمال کاغذی با بیرون آوردن یکی، دیگری آماده برای استفاده می شود.

صادرکنندگان کیسه فریزر نیلی ارزان

صادرکنندگان کیسه فریزر نیلی ارزان از آنجا که با توجه به سبک زندگی امروزی، نیاز به کیسه فریزر و استفاده از آن بسیار گسترده است، صادرات این محصول نیز با توجه به کیفیت آن در بازارهای جهانی امکان پذیر است. مجموعه ما با توجه به ویژگیهای محصولاتی که ارائه می نماید در قالب کیسه فریزر ضخیم و کیسه فریزر درجه یک، توانسته جایگاه بسیار خوبی در صادرات این کالا در بازار جهانی پیدا کند و همین امر نشانگر کیفیت محصولات ارائه شده توسط این مجموعه می باشد.

اگر جهت کسب و کار یا استفاده خانگی خود به انواع کیسه های فریزر رولی، جعبه ای و … نیاز دارید می توانید با اطمینان از کیفیت از طریق ثبت اطلاعات خود در فرم مشاوره و سفارش اطلاعات تماس خود را ثبت نمایید تا کارشناسان ما جهت پیگیری سفارش با شما تماس حاصل نمایند و در اسرع وقت سفارش شما ارسال گردد.

  • تبلیغات: 
    1. خرید کیسه زباله رولی رنگی پرفراژ دار
    2. مرکز فروش پلاستیک شفاف گلخانه
    3. فروش عمده بطری آب معدنی جدید
    4. مراکز تولید آبکش سینک پلاستیکی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *