کیسه زباله مشکی

قیمت کیسه زباله مشکی رنگ درجه یک از طریق این مرکز تولید و فروش محصولات عمده پلاستیکی  به حضور تمامی خریداران در سراسر کشور اعلام میشود.این محصولات همه تنوع های نایلکس ها از جمله کیسه زباله رولی و کیسه زباله فله و کیسه زباله جعبه ای و غیره را شامل میشود و در هر اندازه و صخامتی که بخواهید در بازار وجود دارند.

کیسه زباله مشکی

نکاتی که از کیسه زباله رنگی باید بدانیم

کیسه زباله مشکی

مواد به کار رفته در تولید کیسه زباله مشکی رنگ به صورت پلی استر و پلی اتیلن است، بی جهت در رنگ های گوناگون تولید نمیشوند و هر کدام برای منظور خاصی استفاده میشود. در اینجا با هر کدام از مصارف آنها آشنا خواهیم شد.
رنگ مشکی که به دلیل شفاف نبودن برای مکان های اداری و خانگی مناسب است.
رنگ  زرد بیشتر نشانه هشدار دارد و برای جمع آوری زباله های عفونی کاربرد دارد.
رنگ قرمز برای مراکز درمانی و بیمارستانها جهت زباله هایی مانند ضایعات انسانی و خونی مصرف میشوند.
رنگ سبز برای تفکیک زباله های تجزیه پذیر مانند پسماند سبزی و میوه جات استفاده میشود.
رنگ آبی هم برای بطری و کارتن ها و کاغذ و زباله های خشک مناسب هستند.

کیسه زباله مشکی

ضخامت کیسه زباله مشکی

این کالا در بازار فروش بیشتر در رنگ مشکی هستند و خرید و فروش میشوند اما حجم خرید نوع رنگی هم به قدری بالاست که نمیتوان به سادگی از آن چشم پوشی کرد.
برای خرید این محصولات باید نوع محکم و ضخیم آن را در نظر گرفت که خصوصا برخی از زباله های رنگی که برای مصارف عفونی و بیمارستانی هستند، کشش لازم را داشته باشند و به سادگی پاره نشوند.
حداقل صخامتی که این نایلکس ها باید داشته باشند بین ۱۴۰ تا ۲۰۰ میکرون است و پایین تر از این ضخامت، حداقل به درد حمل زباله های خطرناک نمی خورد.

پخش عمده کیسه زباله رنگی

کیسه زباله مشکی رنگ که تعداد بسیار زیادی از آن توسط خانوارها و افراد مختلف در طول روز و هفته و ماه مصرف میشود، توسط نمایندگی کارخانه های تولیدی که به صورت اینترنتی و کشوری فعالیت میکنند،  به راحتی میتوانید آنها را پیدا و هر آنچه نیاز دارید را تهیه کنید.
مرکز فروش محصولات پلاستیکی آلوین پلاست مفتخر است که همواره بهترین و درجه یک ترین محصولات مورد نیاز خریداران را با مناسبترین قیمت ممکن فراهم کرده است.
برای مشاوره و سفارش حضوری و یا غیر حضوری و دریافت لیست محصولات کافیست تا فرم روی صفحه را پر کنید تا کالای مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *