قیمت نایلون مالچ

قیمت نایلون مالچ مشکی کشاورزی عریض در متراژ مختلف از طریق این مرکز تولیدی و توزیع عمده محصولات پلاستیکی به حضور خریداران عزیز در سراسر کشور اعلام میشود. در این مقاله به محصولی میپردازیم که زیر مجموعه نایلون کشاورزی و نایلون گلخانه میباشد و به فناوری اصلی در تولید سبزیجات و صیفی جات مختلف تبدیل شده است. کشاورزان هر چیزی که بر روی سطح خاک به عنوان کاور محافظت کننده قرار میگیرد را مالچ میگویند حال اگر لایه محافظتی از جنس پلاستیک باشد ، نایلون مالچ نامیده میشود در سالیان اخیر و بالا رفتن جمعیت اهمیت کشاورزی هم بیشتر شده و به همان تناسب تولیدات محصولات کشاورزی هم با رشد عجیبی مواجه شد. در سالیان دور اسفاده از خاک پوش رواج بیشتری داشته و یقینا مشکلاتی هم برای کشاورزان در پی داشته برای همین کشاورزان به تدریج به استفاده از نایلون مالچ که کارایی و قیمت مناسبی هم دارد روی آورده و هنوز هم از آنها در گلخانه ها و زمین های کشاورزی استفاده میشود.

قیمت نایلون مالچ

خصوصیات پلاستیک مالچ کشاورزی

همانطور که گفته شد این دسته از پلاستیک ها جزو زیر دسته های نایلون عریض کیلویی ضخیم کشاورزی هستند و ویژگی هایی ‌در خود دارند که باعث میشود تا مخصوص استفاده برای پوشاندن اطراف خاک ساقه گیاه که معمولا از کاه ، خاک اره ، خاک برگ و ورقه های پلاستیکی تشکیل شده و به آن خاک پوش یا مالچ گفته میشود ، باشد.
نایلون مالچ به صورت کلی روی سطح زمین قرار گرفته و به اندازه دور ریشه ، از پلاستیک سوراخ شده تا به میزان قابل توجهی از گیاه محافظت کند.
از مهم ترین مزیت های نایلون مالچ کشاورزی ، میتوان به ساختار نرم ، انعطاف پذیر و بسیار سبک آن اشاره کرد که موجب میشود تا نایلون مالچ از ریشه گیاه در برابر عوامل انسانی و طبیعی اعم از آسیب های ناشی از باران اسیدی ، برف ، یخ بندان ، طوفان و تگرگ جلوگیری کند.
از دیگر خصوصیاتی که نایلون های مالچ دارند میتوان به کشسانی فوق العاده خوب آنها و ضخیم بودنشان اشاره کرد ضخامت این دسته از پلاستیک ها بین ۲۵ الی ۶۵ میکرون است که درصد پارگی یا سوراخ شدگی را در چنین ضخامتی ، بسیار کاهش می یابد.

قیمت نایلون مالچ

قیمت نایلون مالچ کشاورزی سفارشی سازی شده

ما میتوانیم این محصول را همانند دیگر پلاستیک های بسته بندی مثل نایلون خیاری و نایلون شیرینگ روده ای در عرض ها و رنگ های مد نظر شما و با بهترین قیمت تولید کنیم البته مدل های آماده که بیشترین سفارش را در سال های اخیر داشته هم در بین تولیدات آماده ما هستند اما همه پارامترهای آنها میتواند طبق سلیقه شما تهیه شود.
یکی دیگر از چیزهایی که در کانتکس نایلون مالچ سفارشی سازی شده قرار میگیرد ، مدل بسته بندی و افزودنی های محصول است.
این پلاستیک ها در ۹۵ درصد مواقع به صورت رول شده و طاقه ای به فروش میرسند اما چنانچه قصد شما سفارش مدل برش خورده باشد هم اینکار را برای شما انجام دهیم.
ضمن اینکه افزودنی های مختلفی مثل UV ضد اشعه مضر ، ANTI VIRUS ضد باکتری و IR ضد مادون قرمز را هم به میزان دلخواه شما در زمان تولید کم یا زیاد کنیم.

قیمت نایلون مالچ

مزیت استفاده از نایلون مالچ در زمین کشاورزی

مهم ترین مزیت استفاده از نایلون مالچ این است که از به وجود آمدن یا بزرگ شدن علف های هرز جلوگیری می کند و باعث رشد هر چه بهتر گیاهان میشود و بهره وری کشت محصولات را به بالاترین میزان ممکن میرساند.
اما این نایلون ها چطور از لایه ازون محافظت میکند؟ وقتی نایلون مالچ بر روی محصولات گلخانه ای قرار میگیرد ، گاز زیر نایلون نمیتواند به بالا برود و در نتیجه رطوبت گیاه هم حفظ میشود و به میزان قابل توجهی از مصرف آب جلوگیری خواهد شد.
یکی دیگر از امتیازاتی که نایلون های مالچ دارند این است که پرورش دهنده با استفاده از رنگ های گوناگون فیلم مالچ پلیمری ، میتواند تاثیر زیادی بر نتیجه مثبت محصول بگذارد.
البته همه رنگ های پلاستیک مالچ بدین گونه نیستند و رنگ هایی نیز وجود دارند که تنها هزینه های تولید را بیشتر می کنند.
با توجه به بحران کم آبی در جهان و خصوصا کشور ما که مناطق خشک و بیابانی زیادی دارد ، مصرف این دسته از نایلون ها که باعث ایجاد سایه و جلوگیری از نفوذ اشعه خورشید و همچنین رشد علف های هرز میشود ، موجب مصرف حداقلی آب خواهد شد.
چراکه میزان تبخیر آب پایین می آید و رطوبت خاک هم افزایش می یابد از دیگر نکات مثبت مصرف این نایلون ها در گلخانه ها و زمین های کشاورزی میتوان به کنترل دمای بستر ، جلوگیری از سرما زدگی ، حفاظت در مقابل شستشوی کود ها ، افزایش اثر گند زدائی ، جلوگیری از فشردگی خاک و بهبود کیفیت محصول هم اشاره نمود.

قیمت نایلون مالچ

انواع مختلف نایلون مالچ پلاستیکی

یک_ فیلم مالچ مشکی یا سیاه که پرفروش ترین و رایج ترین در این دسته است و هزینه تولید آن نیز از سایرین کمتر است.
دو_ فیلم مالچ شفاف که به عنوان کمک آفتاب گیر مصرف شده و به عبور راحت تر نور آفتاب از پلاستیک کمک میکند و باعث میشود تا خاکی که زیر نایلون مالچ است تا حدی گرم شده و علف های هرز و ویروس های زیر پلاستیک از بین بروند.
سه_فیلم مالچ سفید به عنوان یک منعکس کننده عمل میکند و محل خنک تری را به تناسب سایر رنگ ها فراهم می آورد.
چهار_فیلم سیاه سفید که اکسترود شده میباشد و ترکیبی از خصوصیات فیلم سیاه و فیلم سفید را ارائه می دهد.

قیمت نایلون مالچ

 

انواع مالچ در زمین های کشاورزی و گلخانه

مالچ ها در تنوع های گوناگونی موجود هستند و انتخاب هر یک از آنها باید بر پایه نیازهای هر محصول یا منطقه صورت بکیرد دسته بندی مالچ ها به دو نوع آلی و غیر آلی تقسیم بندی میشود.
مالچ های شیمیایی یا همان غیر آلی به پوششی از پلاستیک میگویند که بر روی سطح خاک گسترده میشود و از تبخیر آب و رشد علفهای هرز جلوگیری میکند و گیاهان از داخل منافذی که در قسمت سطح نایلون ایجاد میشود رشد میکند.
مالچ بیولوژیک یا آلی هم از موادی مثل علف خشک ، کاه ، چوب خرد شده ، خاک اره ، کلش ، پوست درخت ، برگ  و کمپوست میباشد.

قیمت نایلون مالچ

قیمت نایلون مالچ کشاورزی با در حجم تناژ

قیمت نایلون مالچ کشاورزی و سایر نایلون های دیگر مثل نایلون ساختمانی ، نایلون ایزوگام ، نایلون عریض ضخیم و….. در چند ماه اخیر با نوسانات شدیدی رو به رو شده و برای اطلاع از نرخ ها بهتر است با همکاران ما در بخش فروش شرکت در ارتباط باشید.
افتخار مجموعه ما ضمانت کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده میباشد و ما تمام مشتریان عزیز داخلی و صادراتی را با پشتیبانی حرفه ای و بروز از همه لحاظ پیگیری میکنیم تا شما دقیقا به آن محصولی که در ذهن خود میخواهید برسید.
ضمن اینکه برای عزیزانی که حجم های بیش از یک تن را از ما خرید کنند تخفیفاتی نیز در نظر گرفته خواهد شد جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره زیر تماس گرفته و از جدید ترین تولیدات و قیمت ها مطلع شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *