قیمت نایلون شیشه ای

قیمت نایلون شیشه ای کیلویی در متراژ مختلف از طریق این مرکز تولیدی و پخش عمده محصولات پلاستیکی به حضور شما عزیزان اعلام میگردد. پلاستیک نازک شیشه ای یا شفاف متری یک محصول بسیار پرکاربرد و ویژه میباشد که در ابعاد مختلف و به صورت رول شده یا طاقه ای تولید و عرضه میشوند. این پلاستیک ها به مانند سایر کالاهای هم خانواده خود مثل نایلون بسته بندی و نایلون کشاورزی بر پایه پلی اتیلن هستند و میتوان آنها را در حالت ضخیم و نازک تهیه کرد. در ادامه به معرفی کامل و قیمت نایلون شیشه ای متری کیلویی در انواع گوناگون خواهیم پرداخت.

قیمت نایلون شیشه ای

توضیحاتی درباره پلاستیک شفاف شیشه ای

عموما پلاستیک های شفاف  که از درجه یک ترین الیاف پلیمری تهیه میشوند ، در عرض کمتر از ۱۵۰ سانتی متر برای حفاظت از اشیای دارای سطح صاف ، جهت جلوگیری از ایجاد خراشیدگی و رنگ پریدگی مورد استفاده قرار میگیرند.
یکی از مهم ترین اشیائی که در منازل با این خطر مواجه است و تمیز کردنشان به هیچ وجه کار راحتی نیست ، میزهای چوبی و حتی سرامیکی هستند در واقع نایلون های شیشه ای ، همان پلاستیک رومیزی هستند با این تفاوت که مدل های دیگر آن جهت بسته بندی نیز استفاده میشوند.
پوشش وسایل مختلف بوسیله این نایلون ها باعث میشود تا سطح میز یا هر چیز دیگری در مقابل ضربه ، رطوبت هوا ، نشستن گردو غبار و آلودگی های مختلف در امان بماند یکی از مهم ترین خصوصیات این نایلون ها مقاومتشان در برابر حرارت است و با قرار گرفتن اجسام داغ بر روی آن دچار پارگی نمیشوند.

تولید نایلون شیشه ای متری برای مصارف گوناگون

نایلون های اصطلاحا شیشه ای که فوق العاده شفاف هستند برای موارد مختلفی مورد مصرف قرار میگیرند در ادامه به برخی از آنها اشاره ای خواهیم داشت.
نایلون شیشه ای بسته بندی

قیمت نایلون شیشه ای
همانطور که گفته شد یکی از مهم ترین مصارف نایلون شیشه ای در بحث بسته بندی مواد غذایی و خوراکی ها میباشد.
از آنجا که ضخامت بیشتر پلاستیک های شیشه ای شفاف بسیار کم است ، میتوان از آنها به عنوان کاور پوشش دهنده مواد خوراکی و یا نایلون بسته مواد غذایی استفاده کرد.
البته لازمه این کار تولید این نایلون ها بصورت روده ای و یک طرف باز است اما بصورت رول شده هم برای انواع لواشک ، نان های فانتزی ، شکلات ، ادویه جات و……. مصرف میشود.
شفافیت بالای این نایلون ها سبب میشود تا کالا با وجود بسته بندی ، به خوبی قابل مشاهده باشد و فروشگاه نیز از فروش بهتری برخوردار شود.
ضمن اینکه نمونه هایی نایلون های شفاف با درصد کم چسب هم در کارخانه ها تولید میشود که برای استفاده بر روی انواع ظروف میباشد.
نایلون شیشه ای رومیزی

قیمت نایلون شیشه ای
برای افراد حساسی که از ریختن مایعات و جامدات بر روی میز یا روی قفسه ها ناراحت میشوند ، نایلون شفاف رومیزی یک راه حل مطمئن است.
شما با قرار دادن این محصول بر روی سطح اشیا ، دیگر از بابت کثیفی و خراشیدگی ، نگرانی نخواهید داشت در حالی که برای تمیز کردن خود نایلون ، تنها به یک دستمال نخی مرطوب نیاز دارید.
این پلاستیک ها به گونه ای هستند که به هیچ وجه مات یا کدر نمیشوند و آب و مایعات از آن عبور نمی کند و در مقابل حرارت نیز از خود مقاومت نشان میدهند.
کاور پلاستیکی میز از معدود کالاهای پلیمری است که از ضخامت ۲۰ میکرون الی ۲ میلی متر تولید میشود.
طلق ضخیم رومیزی

قیمت نایلون شیشه اییکی دیگر از انواع کاورهای پلاستیکی ضخیم ترین نوع آن یعنی طلق پلاستیکی میباشد طلق پلاستیکی همان خاصیت پلاستیک ساده رومیزی را دارد با این تفاوت که قابلیت چاپ عالی هم به آن اضافه میشود.
به علاوه ضخامت حدود ۳ میلی متری این محصول باعث میشود که حتی محکم ترین و تیز ترین وسایل در اثر برخورد ، باعث پارگی پلاستیک و خراشیدگی میز نشود.
نایلون شیشه ای کابینت

قیمت نایلون شیشه اییکی از شبیه ترین ها به طلق های ضخیم شفاف ، نایلون های شفاف کابینتی هستند که عمدتا بصورت طرح گل بر روی کف کابینت جهت جلوگیری از ساییدگی و خراب شدن سطح کابینت مورد استفاده قرار میگیرند.
ضخامت این محصولات بین ۱ تا ۲ میلی متر در نظر گرفته میشود و در طرح های گوناگونی از لحاظ عرض و رنگ تولید میگردند.

قیمت نایلون شیشه ای متری در درجه بندی های مختلف

شما میتوانید در برخی از مواردی که از نایلون شفاف متری استفاده میکنید ، درجه یک بودن محصول را در نظر نگیرید.
برای تولید نایلون های کابینتی و رومیزی برعکس نایلون محافظ مواد غذایی ، لزومی ندارد که گرانترین مدل نایلون را که از بهترین مواد پتروشیمی تهیه شده خریداری کنید و چنانچه قصد شما تنها ایجاد لایه محافظتی برای سالم ماندن سطح اشیا میباشد ، در صورتی که شفافیت آن چندان اهمیتی برایتان نداشته باشد میتوانید از مدل های ارزانتر و درجه پایینتر استفاده کنید.

قیمت نایلون شیشه ای

قیمت نایلون شیشه ای متری جهت صادرات

این مجموعه توانایی تولید انواع نایلون شفاف را در مدل های مختلف با بهترین کیفیت و کمترین قیمت دارد صادرات نایلون متری در چند سال اخیر رشد خوبی داشته و شرکت های ترکیه ای و عراقی جزو خریداران عمده و اصلی این محصول بوده اند.
لذا به اطلاع تجار داخلی گرامی میرسانیم که آماده هر گونه همکاری با این عزیزان جهت فروش کانتینری و تناژ بالا هستیم جهت اطلاع از آخرین نرخ کالاهای تولیدی میتوانید با شماره زیر تماس گرفته و با همکاران ما در واحد فروش ارتباط داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *