قیمت نایلون بسته بندی کوچک رولی

مجموعه آلوین پلاست به عنوان یکی از مراکز فروش محصولات پلاستیکی ، قیمت نایلون بسته بندی کوچک رولی درجه یک را در مدل های مختلف به مشتریان عزیز ارائه می دهد. نایلون خود از زیر شاخه های پلی اتیلن و نوعی محصول پلیمری شیمیایی است که در صنعت بسیار پرکاربرد و با نام LDPE شناخته میشوند. نایلون ها سابقه ای حدود ۹۰ ساله در صنعت داشته و فیبر آن اولین بار در سال ۱۹۳۰ جایگزین اولیه ابریشم معرفی شده و در حال حاضر پرمصرف ترین الیاف مصرفی در بحث بسته بندی و پوشش کالاها و گیاهان مختلف میباشد.

انواع قیمت نایلون بسته بندی کوچک رول دار

قیمت نایلون بسته بندی کوچک رول دار ، در تنوع های گوناگونی که وجود دارد به هیچ عنوان یکی نیست و هر یک از دسته های پلاستیک بسته بندی ، نرخ خاص خود را دارد.
این محصول در گرید های ۱ ، ۲ و ۳ تولید میشوند و اساس درجه بندی ها بر مبنای خلوص مواد اولیه بدون افزودنی میباشد.
در ادامه به انواع مختلف نایلون بسته بندی تولید شده در این مجموعه خواهیم پرداخت.
نایلون شیرینگ : یکی از نازک ترین مدل های نایلون های شکل پذیر است که عمدتا در حالت روده ای تولید میشوند و در اثر حرارت نسبتا کم جمع شده و به دور محصول میپیچد خرید نایلون شیرینگ ما در مدل های مختلفی انجام میشود که طرح های مختلف آن متناسب با نیاز شما آماده میشود.

قیمت نایلون بسته بندی کوچک رولی
نایلون عریض : نایلون عریض ضخیم و نازک در ابعاد و عرض های مختلف به صورت چند لا و تک لا و همچنین با دوخت های گوناگون صورت می گیرد.
این دسته از پلاستیک های پلیمری که برای مصارف کشاورزی ، گلخانه ای و ساختمانی کاربرد دارند ، دوام خیلی خوبی برابر پارگی دارند و همچنین مواد مخصوصی به اسم UV دارند که در مقابل نور خورشید و اشعه های مضر مقاومت خوبی دارند.
البته میزان مواد افزودنی در نایلون عریض که در متراژ ۱ الی ۱۲ متر تهیه میشود با توجه به درخواست شما کم یا زیاد میشود.

قیمت نایلون بسته بندی کوچک رولی

نایلون ساختمانی : نایلون های ساختمانی در رنگ های شفاف و تیره عمدتا برای پروژه های ساخت و ساز جهت پوشش اطراف بنا استفاده میشود.
نایلون گلخانه : برای احداث گلخانه و پوشش گل و گیاه و محصولات کشت شده در این محیط مورد مصرف قرار میگیرد.
نایلون کشاورزی : نایلون کشاورزی که خود چندین دسته مختلف از جمله نایلون مالچ ،نایلون علوفه و نایلون ضد عفونی خاک دارد جهت بالا بردن کیفیت کالاهای زراعی استفاده میشود.

قیمت نایلون بسته بندی کوچک رولی
نایلون بسته بندی لوازم خانگی : تمامی کاور های بسته بندی جهت پوشش دائمی محصولات مختلف از جمله فرش ، موکت ، لوازم برقی ، مبلمان ، بخاری ، پتو در قالب نایلون بسته بندی لوازم خانگی قرار میگیرد.

قیمت نایلون بسته بندی کوچک رولی
نایلون شناژی : این دسته از نایلون ها برای پوشش کف ساختمان ها و جلوگیری از نفوذ آب به بتن ها میشود.
به این دسته از نایلون ها ، نایلون شناژی فنداسیون هم میگویند.
نایلون بسته بندی خشکبار ، قند ، شکر و حبوبات : نایلون بسته بندی خشکبار شباهت زیادی به نایلون خیاری دارند و مخصوص بسته بندی خشکبار مثل کشمش ، فندق ، پسته ، بادام ، آلو خشک هستند.
نایلون بسته بندی قند و شکر هم همانطور که از نامشان پیداست برای بسته بندی قند و شکر استفاده میشوند و نایلون حبوبات تقریبا با همان اندازه و ضخامت برای بسته بندی نخود ، لوبیا ، عدس ، لپه و غیره استفاده میشود.

قیمت نایلون بسته بندی کوچک رولی
نایلون بسته بندی خیاری : یکی از پرفروش ترین و پرمتقاضی ترین پلاستیک بسته بندی با عرضی کم و طولی زیاد است که برای بسته بندی محصولات زراعی مثل کدو ، خیار ، هویج ، کلم و……. استفاده میشود.

قیمت نایلون بسته بندی کوچک رولی
نایلون رکابی: این محصول را با نایلکس دسته دار رکابی اشتباه نگیرید ، با اینکه نایلکس رکابی هم از طریق این مجموعه عرضه میشود.
اما نایلون دسته رکابی دو برابر ضخیم تر از نایلکس رکابی میباشد پس کمتر فروشگاهی است که از نایلون دسته دار استفاده کند نایلون دسته رکابی عمدتا در زمین های کشاورزی برای حمل وزن های سنگین استفاده میشود.

ویژگی های نایلون های تولید شده مجموعه آلوین

نایلون های تهیه شده در مجموعه ما با مواد اولیه گرید یک ، دو و سه فراوری شده اند در نتیجه بسیار نرم و انعطاف پذیر ، دارای شفافیت و براقیت عالی ، دوخت پذیری و قابلیت اعمال چاپ چند رنگ ، مقاوم برابر گرما و اشعه های مضر و مواد شیمیایی هستند.
نایلون های بسته بندی رولی کوچک در عرض های ۱۰ سانت الی ۱ متر ، با خصوصیاتی که ذکر شد و حتی بیش از این اندازه ها با ضمانت کیفیت و قیمت عرضه میشود.

روش های تامین مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت

طبیعتا اینترنت دست همه خریداران از سراسر کشور و حتی جهان را برای پیدا کردن تامین کنندگان بزرگ باز گذاشته است شما به راحتی میتوانید پایین ترین قیمت را با پیگیری مداوم و زنگ زدن به شرکت های گوناگون تولیدی به دست آورید.
اما چیزی که باید به آن دقت ویژه ای داشته باشید ، این است که کالای مد نظر خود را حتما باید بصورت شخصی بررسی کنید و ببینید که آیا پولی که برای محصول می دهید ، ارزش آن را دارد یا خیر ما به عنوان یک شرکت دولتی و معتبر ، قدرت تامین باکیفیت ترین کالا را پایین ترین قیمت برای شما داریم.

بهترین قیمت نایلون بسته بندی کوچک رولی در تهران

تهران اگر پایتخت تولید کشور نباشد ، قطعا قطب عرضه محصولات مختلف است.
چنانچه نیاز به دانستن قیمت نایلون بسته بندی رولی یا هر مدل نایلون دیگری را داشتید ، تنها کافیست از طریق پل های ارتباطی با مشاوران ما ارتباط بگیرید تا در کمترین زمان نرخ محصولات را بصورت آپدیت شده در اختیار شما بگذاریم.
جهت سفارش نایلون ها هم تنها کافیست مشخصات کالای مد نظر خود را به همکاران ما اعلام کنید و بقیه مسائل را به همکاران ما بسپارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *