قیمت نایلون بسته بندی قطعات خودرو

قیمت نایلون بسته بندی قطعات خودرو در طرح های مختلف از طریق این مجموعه ‌تولیدی و فروش عمده محصولات پلاستیکی به حضور خریداران عزیز در سراسر کشور اعلام میشود. پلاستیک بسته بندی قطعات انواع ماشین های سبک و سنگین از جمله محصولات پلیمری میباشد که جهت محافظت از قطعات صنعتی و ماشین سازی به کار می روند. قطعات خودرو به خاطر حساسیت بالا و اهمیتی که دارند باید در نایلون هایی مخصوص قرار بگیرند تا در مقابل ضرباتی که ممکن است در حین جابجایی به قطعه وارد شود مقاومت لازم را داشته باشند. در ادامه به توضیحات بیشتر راجعبه این پاکت های پلاستیکی ، مشخصات و قیمت نایلون بسته بندی قطعات خودرو در مدل های چاپی خواهیم پرداخت.

قیمت نایلون بسته بندی قطعات خودرو

چرا از نایلون برای بسته بندی استفاده میشود؟

چون که از نظر اقتصادی بسیار مقرون بصرفه است
قابلیت چاپ کم نظیری دارند و برای کارهای تبلیغاتی عالی هستند
میتوان آنها را در درجه بندی های مختلف و همراه با قیمت های مختلف عرضه کرد
انعطاف پذیری و نرمی خوبی دارند و در عین حال دوام و استحکام زیادی در مقابل آسیب ها نشان می‌دهند.

قیمت نایلون بسته بندی قطعات خودرو

انواع نایلون بسته بندی قطعات خودرو

نایلون های بسته بندی قطعات خودرو عمدتا به صورت پاکتی همراه با چاپ اختصاصی تولید و عرضه میشوند.
این نایلون ها به صورت یک طرف باز و یک طرف دوخت شده ، آماده بسته بندی هستند.
البته این پاکت های پلاستیکی چاپ دار در بعضی موارد در کارتن و در بعضی موارد تنها در همان پلاستیک های نسبتا ضخیم برای قرار دادن قطعات ریز و درشت مورد استفاده قرار میگیرند.
مجموعه ما این توانایی را دارد که انواع کیسه پلاستیکی بسته بندی قطعات صنعتی را در ابعاد مختلف و از ضخامت 50 میکرون الی 300 میکرون همراه با چاپ اختصاصی شما تهیه و با بهترین قیمت تحویل خریداران عزیز کند.
ضمن اینکه نایلون شیرینگ حرارتی هم از دیگر محصولاتی میباشد که جهت بسته بندی قطعات نسبتا بزرگ تر استفاده میشوند که در عرض های 30 سانتی متر الی 200 سانتی متر هستند.

قیمت نایلون بسته بندی قطعات خودرو

قیمت نایلون بسته بندی قطعات خودرو در ابعاد مختلف

ابعاد پلاستیک های قطعات صنعتی مطابق با نوع مصرف و سفارش شما تعیین میشود.
انواع نایلون دسته دار شفاف و رنگی وهمچنین پاکت های طرح دار در ابعاد استاندارد و غیر استاندارد در این مجموعه تولید میشود.
سفارش های چند سال اخیر برخی از شرکت های خودرو سازی برای پاکت ها ابعاد 20*20 ، 30*30 ،40*40 و 5*50 بوده اند.
همچنین عمده نایلون شیرینگ حرارتی به صورت روده ای و تک لا در عرض های 50 ، 70 ،80 ، 100 و 120 سانتی متری سفارش داده شده اند.
نکته ای که حائز اهمیت است ، بی تاثیر بودن ابعاد پلاستیک در قیمت نایلون بسته بندی قطعات خودرو میباشد.

قیمت نایلون بسته بندی قطعات خودرو

قیمت نایلون بسته بندی قطعات خودرو بصورت چاپی

علاوه بر تضمین قیمت نایلون بسته بندی قطعات خودرو در حالت ساده و معمولی ، فروش مدل های چاپی آنها نیز با ضمانت قیمت و همچنین کیفیت انجام میپذیرد.
برای تسریع در فرایند تولید و بررسی قیمت ها بهتر است که نمونه ای از پلاستیکی که میخواهید را برای ما بفرستید تا طرحی دقیقا مشابه نمونه را برای شما با قیمتی بسیار مناسب تولید کنیم.
ضمن اینکه برای مشاهده خط تولید مجموعه میتوانید هر زمان که فرصت حضور در کارخانه را داشتید با همکاران ما هماهنگ کرده و اطلاعات کاملی از نحوه تهیه محصولات مختلف مثل نایلون کشاورزی ، نایلون خیاری ، نایلون استرچ و ….. کسب کنید.
جهت دریافت کاتالوگ و لیست قیمت نیز میتوانید از طریق شماره زیر اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *