قیمت نایلون بسته بندی خمیر

قیمت نایلون بسته بندی خمیر و پنیر پیتزا در حجم عمده و همراه با چاپ اختصاصی از طریق این مجموعه تولیدی و فروش محصولات پلاستیکی ارائه می گردد. در این مقاله قصد داریم تا به دو محصولی که بسته‌بندی آنها عمدتاً به وسیله نایلون ها انجام می‌شود بپردازیم. دو محصولی که بسیار پرفروش هستند و جزو مواد غذایی محسوب می‌شوند خمیرها و پنیر پیتزا هستند که به صورت خلالی عرضه می‌شوند. در ادامه به مدل‌های مختلف بسته‌بندی این مواد غذایی و همچنین قیمت نایلون بسته‌بندی خمیر و پنیر پیتزا همراه با چاپ اختصاصی خواهیم پرداخت.

قیمت نایلون بسته بندی خمیر

بسته بندی ویژه انواع خمیر و پنیر پیتزا

هر دو ماده خوراکی در پاکت‌هایی مخصوص و نسبتاً ضخیم بسته‌بندی می‌شوند.
البته حجمی که درون پاکت قرار داده می‌شود تاثیر مستقیمی در میزان ضخامت پلاستیک بسته بندی دارد و طبیعتاً هرچه اندازه نایلون بزرگتر باشد ضخامت آن هم بیشتر خواهد بود.

قیمت نایلون بسته بندی خمیر
کیسه شفاف بسته‌بندی انواع خمیر به صورت یک طرف دوخت خورده ( دو دوخت ) و یک طرف باز است تا مواد غذایی داخل کیسه به راحتی قرار داده شود.
این دسته از پلاستیک‌های بسته‌بندی تماماً با مواد فود گرید تولید می‌شوند تا خیال مصرف کننده از بابت بهداشتی بودن پلاستیک مطمئن شود.
ضمن اینکه پیش زمینه این نایلون‌ها حتماً باید شفاف باشد تا محتویات داخل کیسه به راحتی از بیرون قابل مشاهده باشد.

قیمت نایلون بسته بندی خمیر

کیفیت و ابعاد نایلون خمیر و پنیر پیتزا

همانطور که در قسمت بالا هم گفته شد مواد اولیه پلاستیک‌های بسته‌بندی مواد غذایی با استفاده از مواد گرید ۱ پتروشیمی تولید می‌شود.
در نتیجه علاوه بر مزیت بهداشتی بودن‌، امتیازات مثبت دیگری از جمله کشسانی بالا ، دوخت محکم ، حفظ کیفیت محتویات داخل پلاستیک ، دوام عالی در برابر گرما و سرما دارد که موجب می‌شود تا نایلون بسته‌ بندی در بهترین کیفیت ممکن قرار بگیرد.
ابعاد پلاستیک‌های بسته بندی مواد غذایی کاملاً به صورت سفارش تولید می‌شوند و ابعاد استانداردی ندارند.
چنانچه درباره انتخاب اندازه برای طول و عرض پلاستیک تردیدی داشتید می‌توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس گرفته تا بهترین ابعاد را با توجه به وزن مواد‌ غذایی برای شما مشخص کنیم.

قیمت نایلون بسته بندی خمیر

قیمت نایلون بسته بندی خمیر و پنیر پیتزا

تماس مستقیم با کارخانه تولید نایلون بسته‌ بندی‌ امروزه بسیار راحت شده و شما میتوانید به راحتی و تنها با چند کلیک با شرکت های معتبر تولید کننده آشنا شوید و با بهترین قیمت ممکن خرید خود را همراه با ضمانت کیفیت انجام دهید.

قیمت نایلون بسته بندی خمیر
تنها نکته ای که شما باید حتما آن را در نظر بگیرید حجم خرید میباشد و بهتر است برای سفارشات بالای 300 کیلو با کارخانه تولیدی ارتباط بگیرید تا از لحاظ میزان کرایه بصرفه باشد.
برای اعلام قیمت بروز تنها کافیست مشخصات نایلون را برای همکاران ما ارسال کنید تا در سریع ترین زمان نرخ خرده و عمده آن برای شما فرستاده شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *