قیمت روز کیسه فریزر

قیمت روز کیسه فریزر ساده و تقویمی ۱۰۰ برگی در مدل های مختلف و حجم عمده از طریق این مرکز تخصصی فروش محصولات پلاستیکی انجام میشود. پلاستیک های فریزری محصولات پرکاربردی هستند که علاوه بر مصارف خانگی ، در فروشگاه هایی مثل هایپر مارکت ها ، اغذیه فروشی ها و عطاری ها به صورت مداوم مورد استفاده قرار میگیرند. مدل ۱۰۰ برگی نایلون فریزر ساده و تقویمی ، پرفروش ترین و پرتیراژ ترین تولیدات کارخانه ها به شمار میروند و بد نیست بدانید کیفیت این دسته از کالاهای پلی اتیلنی در کشور ما به حدی هست که میزان صادرات آن به سایر کشورهای همسایه و دور به حد قابل توجهی افزایش پیدا کرده و قطعا یکی از مهم ترین دلایل آن استفاده از مواد اولیه درجه یک برای تولید آن است. در ادامه به طرح های متنوع پاکت های ۱۰۰ برگی ، طریقه چک کردن کیفیت و کشسانی و اعلام قیمت روز کیسه فریزر برای فروش داخلی و صادرات خواهیم پرداخت.

قیمت روز کیسه فریزر

طرح های متنوع پاکت فریزری ۱۰۰ برگی اعلا

طرح های مختلف پاکت های فریزری ۱۰۰ برگ در مدل های چسبی و ساده در شش مدل خلاصه میشود چهار مدل در ابعاد ۲۵×۳۵ و دو مدل هم در ابعاد ۲۲×۳۲ وجود دارد که همه آنها را از طریق فروشگاه های خرده فروشی پلاستیکی میتوانید تهیه کنید.
کیسه فریزر نیلی معمولی یک طرح ویژه به نام اقتصادی با ابعاد ۲۵×۳۵ دارد اما در کیسه فریزر چسبی این طرح وجود ندارد فریزر های معمولی در ابعاد ۲۲×۳۲ و ۲۵×۳۵ و ۲۰×۳۰ و فریزر های تقویمی یا همان چسبدار در اندازه های ۲۵×۳۵ و ۲۲×۳۲ تولید میشوند.
فرق محصولات فریزری ساده که در اندازه های مختلف و در تعداد صد برگ تهیه میشوند ، تنها در وزن آنها است که کاملا هم طبیعی به نظر میرسد چون کوچکتر شدن ابعاد در تعداد مشخص ، منجر به کم‌ شدن وزن بسته بندی میشود ولی در کیفیت برگ ها هیچ تفاوتی وجود ندارد و همه آنها از کیفیت یکسانی از لحاظ مقاومت برخوردارند.
فقط مدل اقتصادی نازک تر و مقرون به صرفه تر تولید میشود و قیمت کمتری هم دارد در مورد فریزرهای چسبی هم همینطور است و کیفیت محصول در اندازه های مختلف یکسان میباشد.

قیمت روز کیسه فریزر

طریقه چک کردن کیفیت و کشسانی نایلون فریزر

برای تست دقیق مرغوبیت نایلون فریزر رولی و ساده سه روش را میتوانید پیاده سازی کنید تا از مرغوبیت کالا اطمینان حاصل کنید روش اول اینکه دو دست خود را داخل کیسه کرده و هر کدام از دست ها را به دیواره های چپ و راست مشمبا بچسبانید و دستان خود را به سمت مخالف بکشید تا کیسه کشسانی خود را از این طریق نشان دهد.
روش دوم پر کردن مایعات داخل کیسه است اگر کاملا کیسه پر از مایع شود نباید حتی یک قطره هم به بیرون کیسه انتقال پیدا کند و به خوبی بتواند وزن درون خود را تحمل کند.
روش سوم باد کردن مشمبا است به این صورت که داخل کیسه را از هوا پر کرده تا شبیه بادکنک شود سپس به روش های مختلف به آن فشار وارد میکنیم اینجا هم نایلون‌ باید بتواند حداکثر مقاومت را داشته باشد و با فشار خیلی زیاد پاره شود.

قیمت روز کیسه فریزر

تاثیر گرانی مواد اولیه بر قیمت روز کیسه فریزر

مواد اولیه مهم ترین و اثر گذار ترین عامل در افزایش قیمت روز کیسه فریزر ، قیمت کیسه زباله ، نایلکس دسته دار و سایر منسوجات پلی اتیلنی است.
در سال های اخیر قیمت هر کیلو از مواد اولیه به طور مرتب افزایش پیدا کرده و متناسب با آن نرخ زیر ساخت ها مثل هزینه آب ، برق ، کارگر هم با افزایش رو به رو شده و همه این عوامل دست به دست هم می دهند تا قیمت روز کیسه فریزر روند رو به رشدی را متاسفانه داشته باشد.
خریدارانی که در سال های اخیر بیشترین سود را از بازار پلاستیک داشته اند توانسته اند تا با نظارت و بررسی رفتار بازار ، پایین ترین نرخ ها را در سال پیدا کرده و خرید عمده خود را در همان مقطع انجام دهند.
این افراد به خوبی میدانند که بهای مواد اولیه همیشه دچار نوسانات میشود و به همین خاطر ما هم به شما پیشنهاد میکنیم که در صورت داشتن بودجه لازم‌‌ برای خرید کیسه فریزر یا هر محصول دیگری و مشاهده کاهش قیمت مواد اولیه که متعاقبا روی نرخ محصول هم اثر می گذارد ، سریعا سفارش خود را انجام داده تا بیشترین سود ممکن را ببرید.

قیمت روز کیسه فریزر

نحوه‌ سفارشی کردن مشمبا فریزر جهت صادرات

خریداران صادراتی معمولا سفارشات خود را بر اساس سلیقه مصرف در کشور هدف می خواهند و در این میان بیشترین سود را تولید کنندگانی میبرند که بتوانند تعامل خوبی با تاجران خارجی داشته باشند.
مشخصا در مورد نایلون های فریزی ، کمتر پیش آمده که آنها (خریداران خارجی ) بخواهند ابعاد محصول را دچار تغییراتی بکنند و تنها دو مورد را معمولا از تولید کننده درخواست میکنند یکی از آنها تعداد هر برگ داخل بسته بندی است و دیگری عوض کردن لفاف بسته ، لفاف و کارتن بسته بندی اگر بخواهد تغییر کند.
معمولا خود خریدار لفاف های مد نظر خود را برای شرکت ارسال میکند و کارخانه فریزر ها را در آن قرار می دهد کم کردن تعداد برگ های محصول هم چیزی نیست که کارخانه داران را دچار دردسر کند و این موضوع هم به سادگی قابل حل میباشد.
شما میتوانید سفارش خود را از طریق همین مجموعه با مشاوران بخش فروش ما در میان بگذارید تا محصول را طبق نظر شما تولید کنیم.

قیمت روز کیسه فریزر

اعلام قیمت روز کیسه فریزر برای تمامی شهرهای کشور

از عوامل فرعی که در قیمت روز کیسه فریزر به صورت عمده تاثیر گذار است ، ارسال مرسوله به نقاط مختلف کشور است.
مشتریان قدیمی و عزیز این مجموعه مطلع هستند که تامین و بارگیری سفارشات از شهر مبدا تهران خواهد بود بنابراین هرچقدر مسیر طی شده تا مقصد نسبت به تهران دورتر باشد طبیعتا هزینه حمل هم بیشتر خواهد شد.
البته در زمانی که سفارش کالا زیاد باشد ، این مسئله چندان به چشم نمی آید و بیشتر در ارسال نمونه کالا تاثیر می گذارد.
در هر صورت مشاوران زبده ما در شرکت آلوین آماده راهنمایی و مذاکره با مشتریان داخلی و خارجی هستند تا با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین اقلام تولیدی این مجموعه را با ضمانت پس از فروش عرضه کنند.
برای دریافت قیمت روز کیسه فریزر و‌ سایر کالاهای پلاستیکی و نایلونی دیگر میتوانید با پر کردن فرم انتهای همین صفحه ، با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *