قیمت خرید کیسه زباله

قیمت خرید کیسه زباله فله سایز ۵۵×۷۵ مشکی و سایر نایلون زباله های رنگی از طریق این مجموعه تولیدی و پخش عمده محصولات پلاستیکی به حضور خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام میگردد. کیسه زباله ها امروزه نقش بسیار مهمی در بازیافت هر چه بهتر‌ پسماند های دور ریز دارند و کارخانجات تولیدی سعی دارند تا با کم کردن مقادیری از مواد اولیه و افزودنی های دیگر ، محصولی ارزان تر را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند تا همه اقشار جامعه رو به استفاده از این کالای ضروری آورند. مدل مشکی کیسه زباله ها جزو پرفروش ترین های حوزه پلاستیک های زباله است و در اکثر مکان ها نیز از طرح مشکی نایلون آشغال استفاده می کنند چون ضخیم تر ، کدر تر و‌ در هر فروشگاهی براحتی پیدا میشوند. در ادامه به مشخصات ، کاربرد و قیمت خرید کیسه زباله فله درجه یک و درجه دو خواهیم پرداخت.

قیمت خرید کیسه زباله

مشخصات پلاستیک زباله فله سایز متوسط ۵۵×۷۵

قبل از اینکه به مشخصات هر برگ از این محصولات بپردازیم ، این مسئله را در نظر بگیرید که هر کارخانه ای سایز متوسط کیسه زباله ارزان را ممکن است به یک صورت خاص تولید کند.
پس اگر هنگام بررسی اندازه کیسه ، به ابعاد ۵۰×۷۵ ، ۵۵×۷۰ و ۵۰×۷۰ برخورد کردید ، تعجب نکنید.
اما به طور کلی کیسه زباله فله با طول ۷۵ سانتی متر و عرض ۵۵ سانتی متر دارای دو دوخت در انتهای کیسه ، ضخامت حدودا ۲۵ میکرون و تهیه شده از مواد اولیه پلی اتیلنی و افزدونی هایی مثل گرانول و مستربچ است.
مواد اولیه این محصول به گونه ایست که ممکن است در انتها محصولی که به شما داده میشود دارای بوی بدی باشد برای جلوگیری از این اتفاق بسیاری از تولید کنندگان مقداری وانیل را هم به افزدونی های مواد اولیه اضافه می کنند.
این محصول یا بصورت بدون پرفراژ در کارتن های ۲۵ کیلوگرمی و یا بصورت لفاف دار در بسته بندی های ده الی شصت عددی عرضه میشوند.

قیمت خرید کیسه زباله

کاربرد نایلون آشغال سیاه رنگ سایز ۷۵×۵۵

سایز ۵۵×۷۵ نایلون های زباله در مکان های مختلفی مثل ادارات ، منازل ، فروشگاه ها ، مراکز خرید ، هتل ها ، رستوران ها و………. استفاده میشود.
ضمن اینکه مدل های گوناگونی از کیسه زباله های سایز متوسط وجود دارد که متناسب با شرایط و نوع مصرف میتوانید از آنها بهره مند شوید.
از معروف ترین طرح های این دسته میتوان به کیسه زباله رولی ، کیسه زباله جعبه دار و کیسه زباله بند دار اشاره کرد.

قیمت خرید کیسه زباله

مهم ترین دلیل خرید کیسه زباله فله مشکی

از میان انبوه طرح هایی که در بازار وجود دارد ، نایلون زباله مشکی فله بیشترین متقاضیان را دارد و مهم ترین علت این حجم از درخواست های خرید قیمت بسیار مناسب آن است با قطعیت میتوان کیسه زباله فله که تولیدی ها در کارتن های ۲۵ کیلویی عرضه میکنند را ارزان ترین نایلون زباله موجود در بازار دانست.
خرید کارتن های چند ده کیلویی برای مکان هایی مثل مراکز تفریحی و گردشگری ، مراکز امنیتی و نظامی بسیار عالیست و آنها میتوانند در هزینه های خود در بیشترین حد ممکن صرفه جویی کنند.
البته شاید عده ای از مصرف کنندگان نحوه مصرف این محصولات را نپسندند ولی امروزه کم کردن هزینه ها الویت اصلی مصرف کننده ها میباشد به علاوه کیسه زباله فله مشکی کیفیت خیلی خوبی هم دارد و به ندرت موردی دیده شده که پلاستیک دچار پارگی شده باشد.

قیمت خرید کیسه زباله

قیمت خرید کیسه زباله فله درجه یک و درجه دو

نایلون های زباله فله چه در رنگ مشکی و چه در دیگر رنگ ها در دو درجه بندی و بعضا سه درجه بندی تولید میشوند مدل درجه یک پرتعداد تر ، دارای خاصیت کشسانی بالا ، نرم و انعطاف پذیر است.
اما نایلون های درجه دو که از مواد ضایعاتی هم در تولید آنها استفاده میشود ، کمی نسبت به مدل درجه یک کدر تر ، با ضخامت بیشتر و همینطور مقداری دارای بو هستند که بوی مواد است.
طبیعتا قیمت خرید کیسه زباله فله درجه یک از درجه دو و سه بیشتر است و شما میتوانید با توجه به بودجه بندیتان هر کدام از آنها که مورد تایید شما بود از طریق این مجموعه خریداری کنید.

قیمت خرید کیسه زباله

قیمت خرید کیسه زباله فله بصورت درب کارخانه

مجموعه آلوین قیمت خرید کیسه زباله فله و خرید کیسه زباله رولی را بصورت آنلاین و به لحظه در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.
یکی از مهم ترین مزیت های خرید های اینترنتی این است که به راحتی میتوانید نرخ فروش عمده محصولات هر کارخانه تولید کننده را با یکدیگر سنجیده و کالای مد نظرتان را بصورت درب کارخانه خریداری کنید.
شرکت آلوین پلاست علاوه بر اینکه هر حجمی از محصول درخواستی شما را در سریع ترین زمان و با کمترین قیمت تهیه میکند ، خود کالا را هم از لحاظ کیفی ضمانت میکند تا مشتریان عزیز کمترین دغدغه را داشته باشند.
برای ارتباط با مشاوران مجموعه تنها کافیست نام و شماره خود را در فرم زیر قرار داده و منتظر تماس از طرف همکاران ما در بخش فروش باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *