کیسه زباله ارزان

قیمت خرید عمده کیسه زباله ارزان از طریق این سایت مرکز فروش محصولات پلاستیکی به تمامی خریداران و مشتریان محترم در همه نوع و اندازه اعلام میگردد.این محصولات بسیار پرکاربرد هستند و تمامی افراد جامعه بلا استثنا از این کالا استفاده میکنند و حقیقتا کنار گذاشتن آن از سبد خانوار کار ساده ای نیست.

کیسه زباله ارزان

انواع کیسه زباله ارزان از نظر ضخامت

کیسه زباله ارزان

کیسه زباله ارزان را معمولا در ابعاد نازک تر و تعداد بالاتر و بیشتر میشناسند.کیفیت و دوخت خوبی دارند و بسیاری از مکان ها و حتی خانه هایی که به دلیل شرایط خاص خودشان  روزانه چهار یا پنج کیسه زباله در طول روز مصرف میکنند از آن استفاده میکنند.
این کیسه زباله ها بیشتر در ضخامت ۹۰ الی ۱۲۰ میکرون تولید میشوند و در تعداد بالا و وزن بیشتر کاملا مشخص میشود که با کیسه زباله ضخیم متفاوت هستند.
نوع ضخیم این محصول ضخامتی در حدود ۱۲۰ الی ۱۹۰ میکرون دارند که برای کارخانه ها و مراکز صنعتی از آنها استفاده میشود.عده ای از افراد هم از این کیسه ها به جز جمع آوری زباله ها، برای نگهداری و حمل خرده قطعات نیز استفاده میکنند.

کیسه زباله ارزان

طرح های مختلف کیسه زباله ارزان

این نایلکس های پلی اتیلنی بسیار پرکاربرد هستند و چون همه افراد با آن سروکار دارند، پس باید تنوع زیادی هم در تولید و عرضه این محصولات وجود داشته باشند تا مردم بتوانند هر آن چه که بنا به شرایط خودشان دارند را پیدا، خریداری و مصرف کنند.
این کیسه زباله ارزان در رنگ ها و ابعاد گوناگونی وجود دارند.در رنگ های آبی، مشکی،بنفش و بیشتر رنگ های تیره یافت میشوند و بیشترین اندازه ای که از این محصول عرضه میشود، ۷۰*۹۰ و ۸۰*۱۲۰ است که طبق استاندارد یک سطل آشغال با همین اندازه تولید میشود
مواد اولیه بازیافتی برای تهیه این محصول در ایران به وفور یافت میشود.ضمن اینکه این مواد اولیه بسیار هم ارزان میباشد و همین مسئله موجب شده تا کشورهای خارجی متقاضی این کالا درخواست های زیادی را به شرکت های تولید و عرضه این کالا ارائه نمایند.

خرید کیسه زباله ارزان به قیمت کارخانه

همانطور که در قسمت بالا گفته شد مواد اولیه بسیار مرغوب و ارزانی در اختیار تولید کنندگان این نایلکس ها قرار دارد و خصوصا کشورهای اطراف ما سفارش بالایی برای دریافت آن می دهند.
ضمن اینکه خریداران از تمامی شهرها میتوانند این محصولات را به قیمت کارخانه و حتی غیر حضوری سفارش دهند و با چنین خرید مستقیمی که دلالال و واسطه ها دخالتی در آن ندارند، قطعا کیسه زباله ارزان با بهترین قیمت در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *