فروش کیسه زباله فله

فروش کیسه زباله فله اعلا با تضمین قیمت و کیفی از طریق این سایت و مرکز تخصصی عرضه عمده انواع محصولات پلاستیکی انجام میپذیرد. کیسه های فله یا همان کیسه زباله کیلویی یکی از زیر مجموعه تولیدات نایلکس های زباله هستند که به جهت قیمت پایین و مقرون به صرفه بودن، همواره حجم های سنگینی از آن در حال خرید و فروش است. برعکس کیسه زباله رولی که در انتهای تولید، کیسه ها به وسیله پرفراژ به هم می چسبند، نوع فله به صورت چند ده تایی یا چند صد تایی مستقیم درون کارتن یا لفاف مخصوص خود قرار میگیرد و دلیل اصلی ارزان بودن آن همین موضوع است. در ادامه این مقاله به ویژگی ها و بازار خرید و فروش کیسه زباله فله خواهیم پرداخت.

فروش کیسه زباله فله

ویژگی های پلاستیک زباله فله در طرح های مختلف

فروش کیسه زباله فله

از مهم ترین ویژگی های این کیسه ها قابلیت ارتجاعی آن است و به گونه ای تهیه میشوند که قابلیت کشسانی خوبی داشته باشند و به راحتی پاره نمیشوند.
سایز های کوچک و متوسط قابلیت حمل ۱۳ کیلو و سایز بزرگ قابلیت جا دادن حدود ۲۶ کیلو زباله را در خود دارد.
بعضی از انواع این کیسه ها در حالت دسته دار هم وجود دارند که به مصرف کننده به خاطر نرم و منعطف بودن، این امکان را میدهد که برای حمل نایلون از قسمت دسته،‌ کیسه را برداشته و حمل کنند.
با این که این کالاها شیمیایی هستند، خوشبختانه اکثر تولیدات و فروش کیسه زباله فله با دستگاه ها ‌و تکنولوژی روز دنیا انجام میشود و کیفیت آنها به قدری بالاست که حتی اگر به صورت غیر عمد در محیط زیست رها شوند، هیچ‌ آسیبی به محیط زیست وارد نمیکنند و‌ از آن مهمتر برای انسان هیچ خطری ندارند.
ضمن اینکه دوخت این کیسه ها در حالت خطی و ستاره ای است که در قرار گرفتن به ته سطل آشغال به شما کمک خوبی میکند و با پوشش دادن کل دیواره سطل، از بو گرفتن و چسبیدن مواد ضایعاتی مایع یا جامد به آن جلوگیری میکند.
طرح ها و اندازه های مختلفی از این دسته از کالاها در بازار وجود دارد که به مصرف کننده این امکان را می دهد تا دقیقا به چیزی که مد نظرش است دست پیدا کند.

فروش کیسه زباله فله

بازار خرید و فروش کیسه زباله فله در طرح های مختلف رنگی

خرید انواع کیسه فریزر و زباله به صورت عمده و خرده از طریق فروشگاه های پلاستیک فروشی در تمامی شهر های کشور قابل انجام است.
اما همانطور که میدانید منبع کارخانه جات تولیدی و بازار فروش این محصولات در مرکز کشور قرار دارد و همه روزه حجم های تناژ و سنگینی از این محصولات به سراسر کشور ارسال میگردد.
سفارش کیسه زباله نیم کیلویی، یک کیلویی و چند کیلویی در رنگ های مشکی، سبز، زرد، آبی و قرمز متقاضیان بسیاری، حتی از خارج از کشور دارد.
چرا که تاجران و فروشندگان متخصص ایرانی در سالیان اخیر توانسته اند مقادیر زیادی از کالاهای پلی اتیلنی را از مبدا ایران به سایر کشور های خارجی ارسال کنند و در این زمینه اعتماد سازی بسیار خوبی هم صورت گرفته و اجناس تولید کشورمان مورد تایید استاندارد های جهانی است.
این عوامل به علاوه نرخ فوق العاده این محصولات باعث شده تا بازار مبادلات این کیسه ها همچنان رونق خوبی داشته باشد.
برای ارتباط مستقیم با نمایندگی های فروش کارخانه های تولیدی تنها کافیست تا معتبرترین شرکت های عرضه کننده را سرچ کرده تا با باسابقه ترین برند های فعال در بازار آشنا شوید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کرده باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *