فروش نایلون دسته رکابی

فروش نایلون دسته رکابی اعلا با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت از طریق این مرکز تولیدی و پخش عمده محصولات پلاستیکی انجام میشود. نایلون دسته رکابی که به آن قلابدار هم گفته میشود ، یکی از پرکاربرد ترین کالاهای ضروری برای فروشگاه ها هستند که در انواع مختلفی از جمله چاپی تبلیغاتی و ساده بدون رنگ و رنگی در سایزهای مختلف به فروش میرسند. قطعا زمانی که از نایلون دسته دار ارزان قیمت صحبت میشود ، منظور همان نوع ساده است چرا که نداشتن طرح و نازک تر بودنشان موجب پایین بودن قیمتشان میشود. کیفیت تولیدات کارخانه های ایرانی در این حوزه از سال های دور زبانزد بوده و شرکت های تولید کننده علاوه بر تامین نیاز های داخل ، توجه بسیار ویژه ای هم به بحث صادرات میکنند در ادامه به خصوصیات ، تنوع اندازه ، رنگ بندی ها ، کاربرد و قیمت فروش نایلون دسته رکابی خواهیم پرداخت.

فروش نایلون دسته رکابی

خصوصیات و کاربرد انواع نایلون و نایلکس رکابی

این کیسه های پلاستیکی که بسیار بهداشتی هستند و هیچ خطری را برای محیط زیست ایجاد نمیکنند ، با وجود قلاب‌ یا همان دسته هایی که برایشان تعبیه شده کاملا مناسب حمل انواع وسایل و اشیای مختلفی هستند که در فروشگاه ها به فروش میرسند.
همانطور که میدانید تنوع زیادی در دسته نایلون های دسته رکابی وجود دارد از جمله پرمصرف ترین آنها ، میتوان به نایلون دسته دار شفاف اشاره کرد که در چندین درجه بندی عرضه میشوند و بیشترین تنوع در سایز بندی هم متعلق به این مدل میباشد.
نایلون شیری یکی دیگر از مدل های معروف بازار است که از لحاظ فروش ، دسته کمی از نایلون شفاف ندارد چون هم قیمت پایین تری دارد و هم ظاهر بهتر و جنس کلفت تری نیز دارد.
نایلون های رنگی در انواع رنگ های مختلف از جمله آبی ، سبز ، زرد ، قرمز ، تهیه و تولید میشوند این نوع از نایلون ها مخصوص استفاده از هایپرمارکت ها ، میوه‌ فروشی ها و ابزار فروشی ها هستند.
علاوه بر این دسته از کیسه های پلاستیکی ، نایلون های چاپی نیز وجود دارند که آنها هم حالت سفارشی سازی شده و استاندارد دارند فروشگاه هایی مثل لباس فروشی ها ، عطر و‌ زیورآلات فروشی ها هم بیشتر از این مدل از نایلکس دسته دار استفاده میکنند.

فروش نایلون دسته رکابی

تنوع اندازه و رنگ بندی در کیسه دسته دار شفاف و شیری

مدل شفاف بدون رنگ دسته دار بیشترین سایزبندی را در میان سایر انواع دیگر دارد.
نوع درجه یک و درجه دو شفاف از ابعاد ۲۰×۳۰ الی ۶۵×۷۵ تولید میشود نایلون ها و نایلکس رنگی مثل شیری ، مشکی ، آبی ، سبز ، زرد ، قرمز ، پرتقالی ، صورتی و ……… به ترتیب در سایزهای ۳۰×۴۰ ، ۳۷×۴۷ ، ۴۵×۵۵ ، ۵۵×۶۵ و ۶۵×۷۵ تولید میشوند.
شما عزیزان میتوانید تمامی محصولات نایلونی که در این قسمت به آنها اشاره شد را از طریق این مجموعه سفارش داده و آن را در اسرع وقت در شهر خودتان تحویل بگیرید.

فروش نایلون دسته رکابی

اهمیت پرتعداد بودن و بو نداشتن نایلون های رکابی

یکی از مهم ترین شاخصه هایی که مشتریان برای انتخاب و خرید نایلکس رکابی در نظر میگیرند ، تعداد برگ زیاد در هر یک کیلوگرم است.
معمولا نایلکس های شفاف درجه یک و دو که از نظر ضخامت تقریبا با هم برابر هستند ، در هر یک کیلوگرم اگر در ابعاد ۳۷×۴۷ باشند ، بین ۳۸۰ الی ۴۰۰ برگ را به شما میدهند و اگر همین اندازه را روی نایلون های شیری و مشکی در نظر بگیریم تقریبا ۸۰ الی ۱۰۰ برگ هم از مدل شفاف کمتر خواهد شد.
سلیقه اکثر خرده فروشان به این صورت است که آنها معمولا به دنبال کمیت هستند تا کیفیت و ترجیحشان بر پرتعداد بودن نایلون است تا مقرون به صرفه تر باشد ازاین جهت شرکت های تولید کننده هم توجه  خاصی به این موضوع دارند و حتی الامکان سعیشان بر این است که حجم بالایی از نایلون های نازک اما بادوام را روانه بازار کنند.
ضمن اینکه در بعضی از پلاستیک های درجه دو کمی بوی نامبطوع استشمام میشود که دلیل آن هم وجود مواد رنگی به اضافه افزودنی های دیگری است که دو بار مورد استفاده قرار گرفته و چندان هم عجیب نیست و تقریبا همه نایلون های رنگی یک مقدار کم بو را در خود دارند.

فروش نایلون دسته رکابی

قیمت فروش نایلون دسته رکابی درجه یک و دو

همانگونه که مستحضر هستید قیمت نایلون رکابی درجه یک و درجه دو در طرح های مختلف با یکدیگر متفاوت است و این تفاوت قیمت نایلکس دسته دار به خاطر میزان شفافیت و نرمی بیشتر نوع درجه یک است.
داشتن قیمت فروش نایلون دسته رکابی در درجه بندی ها و طرح های مختلف میتواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.
برای دریافت لیست قیمت اقلام تولیدی این مجموعه تنها کافیست تا با شماره تلفن قرار داده شده در صفحه تماس بگیرید.
همچنین برای اطلاع از طرح های فروش نایلون‌ دسته رکابی که‌ در آن محصولات با تخفیفات بسیار عالی در اختیار مشتریان قرار میگیرند ، میتوانید صفحات و شبکه های اجتماعی شرکت های معتبر تولید و تامین کننده را دنبال کنید تا به لحظه از تخفیفات مناسبت بهره مند شوید.

فروش نایلون دسته رکابی

فروش نایلون دسته رکابی و همکاری جهت صادرات

یکی از امتیازات خوبی که مجموعه آلوین پلاست برای مشتریان صادراتی در نظر گرفته ، همکاری و کمک عوامل بخش فروش به اخذ روادید صادراتی و گمرکی است این مزیت بزرگ برای افرادی که به عنوان واسطه صادراتی فعالیت میکنند.
بسیار حائز اهمیت است چرا که بسیاری از آنها با مدارک‌ و مجوزهای گمرکی هیچ آشنایی ندارند و اگر تمام مراحل اداری را به عوامل و پرسنل گمرک بسپارند ، قطعا متحمل هزینه های سنگینی خواهند شد.
عزیزانی که در این بخش اقتصاد فعالیت با آسودگی خاطر میتوانند با مدیران فروش مجموعه ما همکاری های لازم را داشته باشند تا هم بابت تنوع محصولات و تامین سریع سفارشات و هم از بابت انجام مراحل اداری صادراتی خیالشان راحت باشد.
تمامی خریداران داخلی و خارجی عزیز میتوانید با پر کردن فرم انتهای صفحه ، مشاوره رایگان را در زمینه فروش ویژه نایلون دسته رکابی و همینطور سایر محصولات پلاستیکی داشته باشند تا در صورت داشتن قصد سفارش محصول ، با اطلاعات کامل خرید خود را انجام دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *