فروش عمده کیسه فریزر رولی هم به دلیل این که دارای کیفیت بالا می باشد و هم به دلیل این که به صورت عمده به فروش می رسد از روش های فروش عالی و پر سود و درآمد برای تولید کنندگان می باشد زیرا باعث می شود در کمترین زمان مقدار بسیاری از این محصولات شان را به فروش برسانند؛ هر چه این محصول به صورت عمده به فروش برسد باعث می شود که مشتریان بتوانند این کیسه فریزر درجه یک را با قیمت مناسب تری از خرده فروشان خریداری و استفاده کنند.

فروش عمده کیسه فریزر رولی

مقایسه کیسه فریزر رولی و جعبه ای

مقایسه کیسه فریزر رولی و جعبه ای از کیسه فریزر مدل جدید که امروزه تولید و به فروش می رسد کیسه فریزر رولی، کیسه فریزر جعبه ای، کیسه فریزر زیپ دار و… می باشد که هر کدام دارای ویژگی های مختلفی می باشند که کار را برای مشتریان آسان و راحت می کنند.

از انواع پر مصرف این محصول کیسه فریزر رولی و کیسه فریزر جعبه ای می باشد که هر کدام دارای یک کاربرد می باشند اما از لحاظ ظاهر و عوامل دیگر دارای تفاوت های زیادی می باشند.

یکی از تفاوت های اصلی این دو محصول از نظر ظاهرشان می باشد به این صورت که مدل رولی آن نایلون ها یا کیسه ها به صورت رولی در کنار هم قرار گرفته اند اما مدل جعبه ای به این صورت است که کیسه ها در جعبه قرار گرفته اند.

یکی دیگر از تفاوت این دو محصول این است که در مدل جعبه این محصول مشتری مجبور نمی باشد برای جداسازی کیسه دست به دیگر کیسه ها بزند اما در مدل رولی مشتری مجبور است برای جداسازی کیسه دست به رول کیسه ها بزند که این تفاوت باعث می شود که مشتریان بیشتر جذب خریداری کیسه فریزر جعبه ای شوند زیرا این محصول بهداشتی تر می باشد.

تفاوت دیگر این دو محصول باکیفیت از نظر فضای اشغال شده می باشد و از آن جایی که کیسه ی رولی در هر حجم و اندازه ای باشد فضای کمتری نسبت به کیسه ی جعبه ای به خود اختصاص می دهد باعث می شود که افرادی که فضا برایشان بسیار مهم می باشد این محصول را خریداری و استفاده کنند.

آشنایی با تاریخچه کیسه فریزر

آشنایی با تاریخچه کیسه فریزر کیسه ها یکی از محصولات پلاستیکی پر کاربرد در صنعت های مختلف می باشند زیرا می توان با استفاده کردن از این محصول مواد بسیاری را نگهداری کرد و از فاسد شدن آن ها تا حد زیادی جلوگیری کرد هر چه تولید کننده ی ابن محصول بهداشت و ایمنی را در تولید این محصول درجه یک رعایت کند در نتیجه محصولات بهداشتی و کاملا استانداردی در بازار به فروش می رسد.

اولین بار کیسه فریزر معمولی توسط یک دانشمند سوئدی در سال ۱۹۶۵ تولید شده است و این دانشمند این محصول را با هدف این که گیاهان کمتری برای تولید کیسه های کاغذی مصرف شود تولید کرده است.

البته روند تولید کیسه پلاستیکی به این جا ختم نشد بسیاری از شرکت ها از جمله شرکت های خرید و فروش و فروشگاه ها سعی کردند که کیسه هایی خریداری کنند که جایگزین کیسه های کاغذی شود و همین طور مقاومت و کارایی بالا تری داشته باشند.

به همین علت امروزه دانشمندانی که در این صنعت مشغول هستند توانسته اند با به کار گیری از فرمول این دانشمند و هم چنین با بهره گیری از علم و تکنولوژی انواع به روز و مدرن این محصول را در اندازه، سایز، کیفیت، مدل متفاوت تولید و در بازار ها به پخش برسانند.

هم چنین در دنیای امروز دانشمندان و مهندسان بسیاری سعی می کنند که کیسه فریزر هایی تولید کنند که هیچ آسیبی به چرخه ی طبیعت وارد نکند و هم چنین بتواند پس از مصرف به راحتی به چرخه ی طبیعت یا تولید بازگردانده شود.

چه موادی نباید در کیسه فریزر نگهداری شوند؟

چه موادی نباید در کیسه فریزر نگهداری شوند؟ تولید کنندگان برای این که مردم بتوانند کالا هایی که خریداری می کنند را بدون هیچ مشکلی حمل کنند یا این که محصولات را بسته بندی و در خانه هایشان نگه داری کنند به فکر راه حلی افتادند و توانستند محصولی با پلاستیک تولید کنند که هم دارای مقاومت بالایی می باشد و هم این که در تمام زمینه ها کارایی و کاربرد بالایی داشته باشد.

البته در استفاده از این کیسه ها هم باید و نباید هایی وجود دارد که شما باید حتما از آن پیروی کنید تا دچار هیچ مشکلی نشوید. یکی از این باید و نباید ها این است که شما هیچ گاه نباید مواد غذایی یا یا هر محصول داغی را در این کیسه ها قرار دهید زیرا باعث می شود که با کیسه واکنش نشان دهد و در آینده شما دچار بیماری های مختلفی شوید.

یکی دیگر از موادی که نباید در این محصول نگهداری کنید مواد بسیار تیز می باشد زیرا این محصول دارای ضخامت کمی می باشد و اگر در این محصولات این مواد را قرار دهید باعث پاره شدن کیسه و در نتیجه افتادن مواد غذایی تان می شود.

مواد غذایی مانند سیب زمینی، کلم، پیاز و موادی که ریشه هستند را نباید در کیسه پلاستیکی نگه داری کرد زیرا باعث می شود که در مدت طولانی این مواد غذایی ریشه بزنند و شما دیگر نتوانید از آن استفاده کنید.

دیگر محصولاتی که نباید در این محصولات از آن نگه داری کنید چسب ها می باشد زیرا باعث می شود که چسب خاصیت خود را از دست دهد و دیگر قابل استفاده نباشد و شما مجبور باشید دوباره برای خریداری محصول دیگر هزینه بپردازید.

قیمت خرید انواع کیسه فریزر رولی

قیمت خرید انواع کیسه فریزر رولی قیمت خرید انواع کیسه فریزر رولی متفاوت می باشد و شما هیچ گاه نمی توانید چند نوع از این محصول را با قیمت یکسان خریداری و استفاده کنید؛ هم چنین قیمت خرید این محصول در جای به جای کشور فرق می کند به همین دلیل شما نمی توانید در دو شهر متفاوت این محصول را با قیمت یکسان خریداری کنید.

محصولاتی که در کشور چه به صورت فله ای و چه به صورت بسته بندی به فروش می رسند دارای قیمت خرید کمتری نسبت به محصولاتی می باشند که در خارج از کشور به فروش می رسند به همین خاطر تولید کنندگان بسیاری تلاش می کنند که محصولات خود را در خارج از کشور به فروش برسانند.

هر چه قیمت محصولات مناسب تر باشد در نتیجه مشتریان بیشتری توانایی خرید این محصول را دارند به همین خاطر اتحادیه قیمت گذاری این محصول سعی می کند که همواره قیمت های مناسبی بر روی این محصول بگذارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *