فروش عمده نایلون نانی

فروش عمده نایلون نانی اعلا با ارزانترین قیمت از طریق این مجموعه تولیدی و پخش محصولات پلی اتیلنی ، در حجم تناژ امکانپذیر میباشد. کیسه های پلاستیکی مخصوص انواع نان ها مثل لواش ، بربری ، سنگک و تافتون از جمله محصولاتی هستند که تنها مدل درجه یک آنها توسط شرکت های تولیدی تهیه و به فروش میرسد. این کیسه های نازک بدون دسته بواسطه نوع مصرفی که دارند ، باید کاملا بهداشتی باشند از این جهت میتوان از آنها برای نگهداری دیگر مواد غذایی هم استفاده کرد. مهم ترین خاصیتی که نایلکس نانی برای نانوایی ها و مردم دارند ، مقرون بصرفه بودنشان به نسبت کیفیتشان است چون علیرغم نازک تولید شدن ، مقاومت خوبی در برابر گرما و کشش از خود نشان می دهند. در ادامه به ابعاد ، بسته بندی و قیمت فروش عمده نایلون نانی در بازار تهران خواهیم پرداخت.

فروش عمده نایلون نانی

سایز و بسته بندی های متداول نایلون های نونی

نایلون های نانی به مانند دیگر نایلون های فله ، نایلون دسته دار ، نایلکس دسته دار و نایلون های بسته بندی ، گونی های ۲۵ کیلویی و بعضا ۲۰ کیلویی دارند.
بسته بندی این محصول باکیفیت برعکس اندازه هر برگ آن ، کمترین دغدغه خریداران بوده و تقریبا هیچ کس با بسته بندی های آن مشکلی ندارند.
اصلی ترین و بیشترین تغییراتی که مشتریان گرامی خواستار آن هستند ، مربوط به ابعاد پلاستیک است ۷۰ درصد از مشتریان خصوصا آن دسته که سفارش تناژ دارند متناسب با نان های مخصوصی که در شهرهای خودشان تهیه میشود ، ابعاد سلیقه ای را به تولید کنندگان اطلاع داده و حجم درخواستی را مطابق آنچه که سفارش داده اند دریافت می نمایند.
شما از طریق این مجموعه نیز میتوانید ثبت سفارش خود را برای نایلون نانی در اندازه های دلخواه انجام دهید ولی اگر تمایل به خرید سایزهای آماده داشتید ، کیسه هایی در این ابعاد در دسترس هستند ۴۵×۵۵ ، ۵۵×۷۰ ، ۶۰×۸۰ ، ۶۰×۹۰ و ۷۰×۹۰.

فروش عمده نایلون نانی

تفاوت های پلاستیک نانی و بسته بندی ضخیم

اصلی ترین تفاوت در وزن و ضخامت میباشد طبیعتا پلاستیک های نانی که قرار هم نیست وزن سنگینی را تحمل کنند نازک تر از نایلون های فله مخصوص بسته بندی هستند.
بعضا پلاستیک های خیاری که در سایز ۵۰×۸۰ هستند برای بسته بندی حبوباتی مثل نخود ، لوبیا ، عدس ، لپه یا حتی نمک و شکر قادر به تحمل ۳۰ کیلو وزن را هم دارند.
اما پلاستیک های نانی نهایتا ۳ الی ۴ کیلو را می توانند تحمل کنند تفاوت دیگر آنها در مواد تشکیل دهنده میباشد مواد پلاستیک نانی از پلی اتیلن سبک که باعث نرمی ، انعطاف پذیری ، عدم صدای خش خش میشود ، تهیه میگردد.
ولی پلاستیک های بسته بندی ضخیم چون از پلی اتیلن سنگین و گاها مواد افزودنی ضایعاتی میباشند از مقاومت بسیار بالاتر و شفافیت کمتری برخوردار هستند.
ضمن اینکه تولید ابعاد نایلون بسته بندی از سایزهای بسیار کوچک مثل ۱۰×۱۵ الی ۱۲۰×۱۷۰ متناسب با محصولی که قرار است به عنوان محتویات کیسه باشد تهیه میشود اما نایلون های نانی از سایز ۴۵×۵۵ الی ۷۰×۹۰ تولید و عرضه می گردند.

فروش عمده نایلون نانی

اهمیت کیفیت در فروش عمده نایلون نانی

کیفیت مهم ترین چیزیست که مشتریان قدیمی را دوباره به سمت خرید مجدد آن هم بصورت تناژ و عمده می کشاند و نایلون های نانی هم جزو کالاهایی میباشند که درجه کیفیشان در کنار قیمتی خوب و مناسب ارزش پیدا می کند.
کیسه های نانی که در ده سال گذشته تولید میشد ضخامت بیشتری داشت و مطابق میل مردم و نانوایی ها نبود ولی امروزه با استفاده از بهترین مواد گرید یک پتروشیمی ، نایلون های نانی بصورت پوست پیازی و کاملا نازک و مقرون بصرفه تهیه و فروخته میشوند در حالی که از مرغوبیت و دوام خوبی هم برخوردارند.
دوخت این کیسه ها طرح دو دوخت است با اینکه یک دوخت بودن به خاطر عدم سنگین شدن محتویات پلاستیک نیز میتواند کار مصرف کننده را راه بیندازد ولی این مورد جزو ضروریات کیفیت محسوب میشود و اکثر شرکت های تولیدی هم این محصول را با دوختی محکم و مطمئن عرضه میکنند.

فروش عمده نایلون نانی

قیمت فروش عمده نایلون نانی در بازار تهران

بازار تهران یکی از مراجع بزرگ فروش عمده نایلون نانی ، کیسه زباله رولی و فله ، کیسه فریزر ، سلفون ، سفره ، لیوان ، ظروف یکبار مصرف و سایر منسوجات پلاستیکی دیگر است و پیدا کردن قیمت خرید نایلکس نانی از این شهر به واسطه وجود بنک داران قدیمی و بزرگ کار خیلی راحت تری میباشد.
اما به غیر از بنک داران حوزه پلاستیک ، خریداران گرامی می توانند از طریق شرکت های تولیدی که سازمان فروش اینترنتی دارند هم از بروزترین نرخ های بازار عمده مطلع شوند.
پس جهت دریافت روزانه قیمت ها و همچنین کاتالوگ تنها کافیست فرم انتهای صفحه را با ذکر مشخصات خود پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *