یکی از پر کاربردترین وسایل در زندگی روزمره کیسه فریز می باشد. استفاده از کیسه فریزر در همه جا کاربرد دارد. هنگامی که شما خریدی انجام می دهید نیاز دارد تا خرید های خود را درون کیسه فریزر قرار دهید تا بتوانید آن را جابجا کنید. مصارف این محصول بی شمار می باشد. یکی از انواع محبوب این محصول، کیسه فریزر استاندارد نیلی می باشد. شما می توانید برای سفارش این محصول با ما در ارتباط باشید.

عرضه کنندگان کیسه فریزر استاندارد نیلی

همه چیز درباره یک کیسه فریزر استاندارد

همه چیز درباره یک کیسه فریزر استاندارد حال می خواهیم در مورد ویژگی های یک کیسه فریزر استاندارد بیشتر بدانیم و خصوصیات یک کیسه فریزر خوب را بررسی کنیم.

  • این محصول باید از مواد پلی اتیلن با دانسیته بالا تهیه شود. از آن جا که از این محصول معمولا برای نگهداری مواد غذایی استفاده می شود نباید در تولید آن از مواد ضایعاتی استفاده کرد.
  • ابعاد کیسه فریزر از مهم ترین مسائل می باشد. این محصول دارای سه سایز مختلف می باشد سایز کوچک آن دارای ابعاد 220*170 میلی متر می باشد. سایز متوسط ابعاد 300*200 میلی متر دارد و کیسه فریزر سایز بزرگ با ابعاد 350*250 میلی متر تولید می شود.
  • یکی دیگر از نکات مهم در تشخیص استاندارد بودن محصول ضخامت آن می باشد. در صورتی که ضخامت محصول ما کم باشد می تواند به موادی که برای نگهداری آن از کیسه فریزر استفاده کرده ایم آسیب وارد نماید.
  • بسته بندی یک کیسه فریزر استاندارد مطابق با اصول خاصی می باشد و اطلاعات کامل در مورد محصول بر روی آن قید شده است. این اطلاعات شامل نام و آدرس تولید کننده، نام تجاری، تعداد کیسه های هر بسته و ابعاد هر کیسه فریزر می باشد.
  • یکی دیگر از نکات مهم دوخت کیسه فریزر می باشد. دوخت این محصول باید به گونه ای باشد که اگر وسیله ای سنگین وزن درون آن قرار گرفت به سادگی پاره نشود.

مزایا استفاده از کیسه فریزر ضخیم

مزایا استفاده از کیسه فریزر ضخیم از بهترین انواع کیسه فریزر، کیسه فریزر ضخیم نیلی می باشد. در این بخش می خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم که یک کیسه فریزر ضخیم چه مزیت هایی دارد:

  • در صورتی که کیسه فریزر مورد استفاده استاندارد باشد و دارای ضخامتی مناسب باشد. می توانید با خیال راحت از آن برای نگهداری مواد غذایی خود استفاده کنید. استفاده از این محصول باعث می شود تا عمر مواد غذایی شما افزایش یافته، آن را از رطوبت حفظ می کند و هم چنین ماده خوراکی شما را از هرگونه آلودگی در امان نگه می دارد.
  • استفاده از کیسه فریزر باعث می شود تا به مواد غذایی شما اکسیژن نرسد در نتیجه محصول قرار گرفته درون کیسه ظاهر اولیه خود را حفظ می کند و بدون تغییر باقی می ماند.
  • یکی از مشکلاتی که معمولا در فصول سرد سال پیش می آید سرمازدگی گیاهان می باشد. برای در امان نگه داشتن گیاه خود از سرمازدگی می توانید با استفاده از کیسه فریزر آن را گرم نگه دارید.
  • یکی از راه های فوری برای جابجا کردن حیوانات آبزی استفاده از کیسه فریزر می باشد. از آن جا که کیسه فریزر رطوبت را از خود عبور نمی دهد می تواند محل مناسبی برای قرار دادن موقتی حیوانات آبزی در آن باشد.
  • بسیاری از اوقات پیش می آید که ما می خواهیم از وسیله ای برای مدت طولانی استفاده نکنیم و نیاز داریم آن را در محلی قرار دهیم تا از هر گونه رطوبت به دور باشد. برای این مهم می توانیم با استفاده از یک کیسه فریزر آن را از هر گونه رطوبت دور نگه داریم تا آسیبی به وسیلۀ ما وارد نشود.
  • یکی دیگر از مزایای مهم کیسه فریزر قیمت ارزان آن ها می باشد به همین دلیل نسبت به محصولات مشابه گزینۀ بسیار معقول تری برای نگه داری وسایل و مواد غذایی می باشد.
  • کیسه های فریزر دارای وزن بسیار سبکی می باشند در نتیجه حمل و نقل آن ها کار بسیار آسانی می باشد و می توانید هر زمان که به آن احتیاج داشتید از آن استفاده نمایید.
  • کیسه فریزر فضای بسیار کمی را اشغال می کند در نتیجه همواره می توانید فضای کوچکی را در منزل خود برای نگهداری کیسه فریزر اختصاص دهید و دغدغه جاگیر بودن آن را نداشته باشید.

مزایای کیسه فریزر تنها به موارد فوق خلاصه نمی شوند ما در این مطلب تنها به تعداد بسیار کمی از مزایای استفاده از کیسه فریزر اشاره نمودیم.

در پایان لازم است به این نکته توجه شود که کیسه فریزر محصولی است که در طبیعت تجزیه نمی شود در نتیجه باید بسیار توجه نمود که این محصول را نباید در طبیعت رها کرد. هنگامی که دیگر کیسه فریزر شما قابل استفاده نیست می توانید آن را با بازیافت درست به چرخه استفاده بازگردانید. با این کار می توانید اطمینان خاطر حاص کنید که کیسه فریزر استفاده شده هیچ آسیبی به طبیعت وارد نمی کند.

از انواع کیسه فریزر نیلی چه می دانید؟

از انواع کیسه فریزر نیلی چه می دانید؟ کیسه فریزر ها دارای انواع مختلفی می باشند. از انواع کیسه فریزر نیلی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کیسه فریزر پاکتی: این نوع از کیسه فریزر معمولا درون محفظه ای پاکتی شکل قرار می گیرد. درون هر بسته کیسه فریزر پاکتی معمولا صد یا دویست عدد کیسه فریزر قرار دارد.
  • کیسه فریزر رولی: در این نوع محصول کیسه فریزر به دور یک استوانه مقوایی قرار گرفته است که باعث می شود تا فضای کمتری را اشغال نماید.
  • کیسه فریزر جعبه ای: کیسه های فریزر درون جعه ای مشابه جعبۀ دستمال کاغذی قرار گرفته اند. جدا کردن کیسه فریزر در این محصول بسیار راحت می باشد و می تواند به صرفه جویی در وقت شما کمک شایانی بنماید.

سفارش عمده کیسه فریزر استاندارد نیلی

سفارش عمده کیسه فریزر استاندارد نیلی فروش کیسه فریزر بهداشتی نیلی بصورت عمده صورت می گیرد. در این روش فروش هزینه های مصرف کننده بسیار کاهش می یابد و نسبت به خرید تکی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. شرکت ما با حذف واسطه ها بستری فراهم کردی است تا شما بتوانید محصول را به طور مستقیم از تولید کننده تحویل بگیرید این امر تاثیر قابل توجهی در کاهش هزینه های شما دارد.

فروش این محصول به صورت اینترنتی صورت می گیرد که نسبت به فروش حضوری دارای مزایای فراوانی می باشد. با خرید اینترنتی دیگر نیازی به خروج از منزل خود ندارید و می توانید به سادگی محصولات مختلف را با هم مقایسه نموده و بهترین محصول را تهیه بفرمایید.

شما می توانید برای سفارش کیسه فریزر نیلی ارزان تنها با چند کلیک ساده وارد سایت تولید کننده شده و اطلاعات خود را در قسمت مربوطه ثبت فرمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار کنند و سفارش شما را ثبت نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *