صادرات کیسه زباله پرفراژدار

صادرات کیسه زباله پرفراژدار جعبه ای باکیفیت از طریق این مرکز تولیدی و توزیع انواع محصولات پلاستیکی به کشورهای دور و نزدیک انجام می پذیرد. یکی از علایق مردم در استفاده از اجناس گوناگون پلی اتیلنی، مصرف نوعی از کالا میباشد که با بسته بندی های مدرن و حرفه ای طراحی شده باشند. گرچه به لحاظ قیمت کیسه زباله، استفاده از نایلکس های رولی فله یا کیلویی مقرون به صرفه تر خواهد بود اما این دسته از نایلکس ها که در طرح ها و رنگ های متنوعی هم در بازار عرضه میشوند، متقاضیان خاص خودشان را دارا هستند و به همین دلیل است که تولید کنندگان شرکت های معتبر بزرگ هم علاقه زیادی به تهیه روزانه آن در حجم های مختلف برای مشتریان خود دارند. در ادامه این مقاله تجاری به صادرات کیسه زباله پرفراژدار جعبه ای، درجه کیفی آنها و مشخصات کامل نوع ۲۵۰ برگی خواهیم پرداخت.

صادرات کیسه زباله پرفراژدار

مشخصات کیسه زباله پرفراژدار جعبه ای ۲۵۰ برگی

کیسه زباله جعبه ای ۲۵۰ برگی نوعی از طرح های کیسه زباله رولی هستند که فرقشان در قرار گرفتن یکی از آنها در داخل جعبه خلاصه میشود.
در بازار و فروشگاه های بزرگ و کوچک شما به راحتی میتوانید انواع گوناگونی از این طرح ها را پیدا کنید اما ما میخواهیم در اینجا به یک نوع از این محصولات بپردازیم که از محبوب ترین سفارشات در صادرات کیسه زباله پرفراژدار به حساب می آیند.
در ابتدا باید بگوییم که این دسته از محصولات با این تعداد برگ، در چندین رنگ مثل قرمز، آبی و سبز هم وجود دارد اما قطعا پر استفاده ترین نوع آن کیسه زباله مشکی رنگ است که در ابعاد کیسه زباله بزرگ، متوسط و سایز کوچک تهیه و سپس روانه فروشگاه های عمده و خرده کشور میشوند.
ضمن اینکه لوله ای از جنس مقوای محکم که بعضا به صورت پلاستیکی هم وجود دارد برای قرار گرفتن در وسط رول تعبیه شده تا مصرف کننده بتواند به راحتی هر تعداد کیسه که نیاز دارد را از رول جدا و استفاده کند.
در صادرات کیسه زباله پرفراژدار جعبه ای به دوخت نایلون ها هم خیلی دقت میشود چرا که دوخت بهتر و مستحکم تر، از پارگی و بیرون ریختن محتویات داخل کیسه به بیرون جلوگیری می کند.
در این زمینه هم کیسه های جعبه دار از دوخت های خطی یا ستاره ای بهرمند هستند البته باید به این نکته هم اشاره داشت که هر دستگاه دوخت دوبار از ناحیه ای که باید دوخت انجام میگیرد عبور میکند تا اطمینان از کیفیت آن هم حاصل شود.

صادرات کیسه زباله پرفراژدار

درجه کیفیت انواع کیسه زباله پرفراژدار

در صادرات کیسه زباله پرفراژدار به صورت جعبه ای، به جز قیمت نهایی کالا، در مرحله بعدی کیفیت از بیشترین اهمیت برخوردار است.
از این نظر منسوجات ساخته شده از پلاستیک ایرانی استاندارد بالایی دارند چرا که کشور ما دارنده میزان بسیار بالایی از مواد اولیه درجه یک است و همچنین کارخانه های تولیدی هم با استفاده از کارشناسان مجرب و دستگاه های مدرن تکنولوژی روز حجم های سنگینی از این دسته از محصولات را تولید میکنند.
با اینکه رعایت نکات بهداشتی در زمان ساخت انواع کیسه زباله، به اندازه کیسه فریزر چسبی، یا نیلی کمتر در آن رعایت میشود اما باز هم به دلیل اینکه برند های معتبر هدف اصلیشان را روی صادرات کیسه زباله پرفراژدار گذاشته اند، از مرغوب ترین مواد اولیه برای تهیه این نایلکس استفاده میکنند.
نکته ای که در اینجا بسیار حائز اهمیت است، دقت در زمان خرید کیسه زباله است پیشنهاد می شود که خصوصا برای خرید های عمده حداقل یکی از بسته بندی ها را باز کرده، چندین عدد از برگ های آن را درآورده و چند عدد از آنها را با دست بکشید تا از مقاوم‌ و بادوام بودن آن اطمینان حاصل کنید.
این کار در صادرات کیسه زباله پرفراژدار جعبه ای هم خیلی مهم است و پیشنهاد می شود تا اگر هم به صورت غیر حضوری مایل به تهیه عمده یا خرده را دارید، از فروشنده تقاضا کنید تا خودش این کار را برای شما انجام دهد تا پس از سفارش و‌ دریافت محصول، پشیمانی از بابت بی کیفیتی کیسه نداشته باشید.

صادرات کیسه زباله پرفراژدار

صادرات کیسه زباله پرفراژدار جعبه ای در طرحهای مختلف

بیشترین اهمیت این حساسیت ها برای بالا بودن استاندارد نایلکس، برای رضایتمندی حداکثری خریداران است چرا که در نهایت مصرف کننده است که بازار عرضه و تقاضای یک جنسی را زنده نگه میدارد.
برند های بزرگ کشور با راه انداختن صفحات مخصوص شرکت ها، همواره با تمامی مشتریان خود در ارتباط هستند و اگر شما به یکی از این صفحات چه در اینستاگرام و چه در سایت سر بزنید با موجی از پیشنهادات و سفارشات در زمینه ایجاد تنوع های بیشتر برای راحتی بیشتر خود مصرف کنندگان مواجه خواهید شد و از آنان درخواست میشود تا طرح های جدیدی را روی محصولات تولیدی پیاده سازی کنند.
البته تا همین الان هم انواع گوناگونی از این کالا در فروشگاه های سراسری به وفور یافت می شود و قطعا طبق سلیقه و شرایط شما، کیسه زباله ای مطابق نیاز شما خواهد بود.
اما از بیشترین درخواست های دریافت شده از مشتریان داخلی و خارجی طرح های کیسه زباله رولی جعبه دار ۲۵۰ عددی و ۲۰۰ عددی هستند که در هر دو صورت با رول و بدون رول اما در داخل جعبه به متقاضیان عرضه می شود.
در مورد تفاوت قیمت بین این دو هم باید گفت که نوع رول دار طریقه مصرف ساده تری نسبت به نوع بدون رولی دارد و برای همین قیمت کیسه جعبه دار هم در این مورد کمی بالاتر می باشد.
صادرات کیسه زباله پرفراژدار جعبه ای در سالیان اخیر رشد خوبی داشته و پیش بینی می شود که کیفیت عالی این محصول جای دیگر اقلام نایلکس پلاستیکی را در فروش های خارجی بگیرد.
برای دریافت جدیدترین لیست قیمت این محصولات میتوانید به راحتی با مراکز مشاوره و عرضه اینترنتی تماس بگیرید تا آنها شما را در جریان تمامی مراحل اجرایی صادرات و فروش داخلی در سراسر کشور قرار دهند.

20 دیدگاه

  • کیسه فریزر تون عجب رنگ بندی های زیبای دارند من تا به حال کیسه فریزر رنگی ندیده بودم.

  • سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا بفرمایید که برای صادرات حداقل چقدر خرید و وقیمت لطفا

    • با سلام
      در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  • سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان امیدوارم همیشه مطلب عالی بزارید ممنونم از سایت خوبتون

    • با سلام در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  • برای سفارش عمده تخفیف شامل میشه یا نه قیمتهاتون مقطوع هستش میشه لطفا راهنمایی کنید؟

    • سلام کاربر عزیز
      در خصوص شرایط پرداخت محصول لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • سلام وقت شما بخیر محصول رو از سایت شما سفارش دادم و ظرف مدت کوتاهی به دستم رسید بسیار سپاسگزارم.

  • با سلام و عرض ادب لطفا در سایت خود قیمت را درج کنید تا مقایسه ی قیمت با قیمت های بازار داشته باشیم.

  • سلام وقت بخیر امکان اینکه در صورت عدم رضایت بتوانم محصول را مرجوع کنم وجود دارد یا خیر؟

    • سلام جناب مهران عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • جعبه اش پاره شده بود که باعث شد دیگه اسان مصرف نباشه و بدون جعبه اش استفاده کنم

  • سلام … عرضه مستقیم با حذف دلالان از چرخه زنجیره تامین تا مصرف کننده نهایی موجب کاهش قیمت خواهد شد. با سپاس

  • به نظرم خرید بدون واسطه مزیت های زیادی داره و همین که دست واسطه های فرصت طلب از بازار کوتاه باشه خیلی خوبه و همین موضوع درکیفیت و قیمت تاثیر زیاده داره. امیدوارم همه از این روش استفاده کنند.

  • چه قدر خوبه که در زمینه ی صادرات این قدر موفق هستیم. برای مجموعه خیلی خوبتون ارزوی موفقیت دارم

  • سلام وقتتون بخیر
    کیسه زباله های رنگی برای تفکیک زباله ها عالی هستن.ممنون از مجموعه خوبتون

  • سلام یکی از همکارانم به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که ارائه می دهید خرید از مجموعه شما رو به من توصیه کرد من که بسیار راضی بودم امیدوارم موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *