شرکت پخش کیسه زباله

شرکت پخش کیسه زباله ضخیم و اقتصادی آلوین پلاست بهترین محصولات پلاستیکی را با قیمتی عالی بصورت عمده در اختیار خریداران در سراسر کشور قرار میدهد. از زمانی که استفاده از این نایلون های مخصوص جمع آوری و تفکیک زباله برای بسیاری از مکان ها از جمله منازل تبدیل به یک عادت شده ، نیاز به تنوع های گوناگون و طرح های مختلف برای مصرف بهینه تر نیز احساس میشود. شرکت های تولید وعرضه کننده منسوجات پلی اتیلنی همواره در هر طرحی که از اقلام تهیه شده خود در لیست محصولات خود دارند ، دو نوع درجه یک و درجه دو را به خریداران عرضه میکنند تا انتخاب نهایی درباره اینکه کدام یک از محصولات بیشتر به درد مصرف کننده میخورد ، بر عهده خود خریدار میباشد. در ادامه این مقاله تجاری ، به انواع کیسه آشغال ضخیم و رولی اقتصادی ، ابعاد آنها ، جنس ، دوخت و خرید عمده از شرکت پخش کیسه زباله خواهیم پرداخت.

شرکت پخش کیسه زباله

انواع کیسه آشغال ضخیم و اقتصادی رولی

نایلون زباله های ضخیم را بیشتر با نام کیسه زباله لندنی میشناسند این کیسه ها تنها در یک اندازه بزرگ و ضخامتی جالب توجه که از مواد درجه یک پتروشیمی است ، تولید میشوند و کیفیت و دوامی عالی دارند.
البته انواع کیسه آشغال رولی معمولی و الوان نیز وجود دارد که آنها نیز ضخامتی حدود ۲۶ الی ۴۰ میکرون است و در پنج اندازه به بازار عرضه میشوند.
این کیسه ها به نوع درجه یک معروف هستند و نوع اقتصادی این نایلکس های پلی اتیلنی ، که درجه دو محسوب میشوند که هم در رنگ مشکی و هم در رنگ های آبی ، زرد ، سبز ، قهوه ای ، بنفش میباشند و ضخامت کمتری نسبت به نایلون های درجه یک دارند.
‌تمامی تنوع هایی که از این دسته گفته شد توسط این مجموعه و شرکت پخش کیسه زباله نیز در شهرهای کشور توزیع میشود.

ابعاد نایلکس زباله ضخیم و اقتصادی رولی

کیسه های لندنی همانطور که در قسمت بالا گفته شد تنها در سایز بزرگ توسط شرکت پخش کیسه زباله تولید میشود و آن اندازه هم ۷۰×۹۰ است.
اما کیسه های رولی و الوان را در دو نوع باکیفیت عالی و معمولی میتوانید در این سایز ها در فروشگاه های سراسر کشور پیدا کنید.
این ابعاد عبارتند از اندازه های ۵۰×۶۰ ، ۵۵×۷۰ ، ۵۵×۷۵ ، ۶۰×۸۰ ، ۸۰×۱۲۰‌‌ ، ۱۰۰×۱۳۰ به عبارتی تقریبا هر سایزی که برای این نایلون ها در نظر گرفته میشود ، میتواند در هر دو نوع ضخیم و اقتصادی تهیه شود به شرطی که آن کارخانه یا شرکت پخش کیسه زباله ، متقاضیان کافی برای عرضه محصولات خودش داشته باشد.
لازم به ذکر است هیچ استاندارد خاصی برای تولید این نایلون ها وجود ندارد و شرکت های مختلف تولیدی و بازرگانی ، بر اساس روال سال های گذشته اقدام به تهیه این کالا میکنند.

شرکت پخش کیسه زباله

جنس و دوخت کیسه زباله درجه یک و درجه دو

همه کیسه های درجه یک و دو از دوخت خطی و ستاره ای برخوردارند.
مزیت این دوخت ها علاوه بر استحکام عالی جهت جلوگیری از بیرون ریزی مواد ضایعاتی درون کیسه ، چسبیدن به کف سطل و دیواره ها است.
بدین گونه احتمال برخورد محتویات داخل سطل به خود سطل کم میشود و از کثیفی و بوی بد سطل زباله هم جلوگیری میشود.
اما کیسه زباله بند دار که در واقع همان کیسه زباله کیلویی فله است کیفیتی بی نظیر دارد.
علاوه بر ضخامت بسیار عالی ، این کیسه ها دارای دوخت از بغل هستند و درصد چکه کردن مایعات درون کیسه ، به بیرون ، به صفر میرسد.
کیسه زباله ضخیم لزوما از مواد درجه یک تولید نمیشود و شرکت های زیادی هم از مواد بازیافتی در تهیه آن استفاده میکنند.
برعکس همین قضیه هم برای کیسه های درجه دو وجود دارد و گاهی ممکن است از بهترین‌ مواد اولیه برای تولید هر دو نوع درجه کیفی استفاده شود با این تفاوت که نوع اقتصادی ، مواد کمتری در آن بکار میرود و بعضا شرکت هایی هم هستند که مواد عالی را با بازیافتی و گرانول ترکیب میکنند.
اما در تولیدات این مجموعه از هیچ مواد بی کیفیت کننده ای استفاده نمیشود و برای تهیه هر دو نوع ضخیم و اقتصادی از یک نوع مواد اولیه مرغوب استفاده میشود.
خریداران گرامی برای اطمینان از کیفیت خوب این کیسه ها نباید تنها به ضخیم بودن نایلون ها توجه کنند بلکه باید به شفافیت ، نرمی و انعطاف پذیری آن توجه شود.

خرید عمده از شرکت پخش کیسه زباله با بهترین قیمت

برای سفارشات عمده انواع کیسه فریزر چسبی ، رولی ، نیلی و همچنین نایلون زباله رولی و فله تنها کافیست تا مراکز پخش کننده سراسری این محصولات را از گوگل دربیاورید.
این مراکز توزیع ، از طریق بازاریاب های خود توزیع خرده و از طریق فعالیت در فضای مجازی به پیگیری سفارشات مشتریان عمده خود میپردازند.
خرید های حجم بالا از شرکت پخش کیسه زباله این امکان و مزیت را برای خریدار ایجاد میکند که علاوه بر خریدی مطمئن و راحت که همه کارها بدون حضور خریدار در محل تولیدی انجام میشود ، خرید با بهترین قیمت ممکن حاصل میگردد.
چرا که مشتری به صورت مستقیم و بدون واسطه با نمایندگی فروش کارخانه ارتباط گرفته و طبیعتا باید قیمتی کمتر از قیمت بازار را دریافت کند.

شرکت پخش کیسه زباله

سفارشات عمده اینترنتی از طریق شرکت پخش کیسه زباله

شرکت های تولیدی و توزیع کالاهای باکیفیت پلاستیکی در مرکز کشور با بروز کردن خود در زمینه فروش حجم بالا به صورت غیر حضوری توانسته اند تا درصد زیادی از مبادلات در این زمینه را به مجموعه های خود اختصاص بدهند.
این شرکت ها که اغلب نوپا به حساب می آیند تلاش زیادی دارند تا علاوه بر بازار داخل و تامین مشتریان سراسر کشور ، بتوانند در صادرات نایلون زباله ، فریزر ، نایلکس دسته دار ، سفره یکبار مصرف ، محافظ سلفون غذا ، دستکش و لیوان یکبار مصرف و سایر کالاهای پلاستیکی هم خود را به جهان معرفی کنند.
سفارش کیسه زباله هم به دلیل اثبات کیفیت تولیدات کارخانه های ایرانی ، روز به روز به متقاضیان و خریداران آن در کشورهای همسایه افزوده میشود و در این بین ، مجموعه آلوین پلاست با ارائه برندهای خود با کیفیت و قیمتی مناسب توانسته علاوه بر رضایت مشتریان داخل کشور ، اعتماد سازی و همکاری خوبی هم با تجار سایر کشور ها داشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *