کیسه زباله ضخیم

شرکت تامین کننده و عرضه کننده محصولات پلاستیکی آلوین پلاست خریداران محترم را به تهیه کیسه زباله ضخیم لندنی و الوان و کیسه فریزر با بهترین قیمت و کیفیت دعوت می نماید. نایلکس های زباله لندنی و الوان با اینکه هر دو به صورت کیسه زباله رولی عرضه میشوند ولی دو محصول کاملا مجزا از هم هستند که هر یک برای مصارف در مکان های خاص خود مورد استفاده قرار میگیرند. شرکت های بزرگ تامین کننده داخلی و صادراتی همواره بهترین کیفیت ممکن را برای استفاده مشتریان خود در نظر میگیرند. ولی در این مقاله قصد داریم درباره نایلکس های درجه دو و کاربرد نوع صنعتی آنها صحبت کنیم پس ادامه مطلب را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

کیسه زباله ضخیم

توضیحاتی درباره کیسه زباله ضخیم لندنی و‌ الوان

پلاستیک زباله ضخیم الوان به مانند لندنی نوعی از نایلکس های پلی اتیلنی هستند که برای جمع آوری و تفکیک انواع زباله ها و مواد دور ریز استفاده میشوند.
طرح های گوناگون و رنگ های متنوعی از این کیسه ها وجود دارد همینطور سایز های بزرگ ، متوسط و کوچک از این محصولات تولید و عرضه میشوند.
ضمن اینکه اکثر شرکت های تولید کننده این کالا ، آن را در هر دو حالت ضخیم و اقتصادی به بازار تزریق میکنند تا مصرف کنندگان در هر قشری که هستند ، بتوانند متناسب با بودجه بندی خود گزینه مناسب برای خرید را انتخاب نمایند.
نایلون های زباله لندنی کیفیتی فوق العاده بالا دارند و با مواد درجه یک و بدون گرانول تولید میشوند این کیسه ها دوختی عالی دارند و در سایز بزرگ ۷۰×۹۰ و رنگ سیاه تهیه و به فروش میرسند.

کاربرد نایلون زباله ضخیم سایز بزرگ در شرکت های صنعتی

همانطور که از نام این محصول پیداست کیسه زباله بزرگ را به اسم صنعتی نیز میشناسند چون نه فقط برای جمع کردن مواد ضایعاتی دور ریز در آن بلکه برای نگهداری یا حمل ابزار آلات هم میتوان از آنها استفاده کرد.
معمولا کسی به دنبال خرید کیسه زباله در ضخامت کم نیست و خود شرکت های تولید کننده هم تمایل به تهیه نوع اقتصادی نایلون زباله های سایز بزرگ ندارند چون افراد ، وزنی در حدود پانزده الی سی کیلوگرم مواد ضایعاتی را درون آن جمع میکنند و اگر کیسه دوام لازم را نداشته باشد ، خیلی زود دچار پارگی میشود.
پس برای استفاده هر چه بهتر از این محصولات ، هر چه درجه کیفی بهتری را برای مصرف انتخاب کنید ، خیال خودتان راحت تر خواهد بود.
شرکت های صنعتی و مراکز عمومی پرجمعیت بیشترین میزان سفارش این محصولات را دارند و همانطور که گفته شد ، علاوه بر جمع آوری پسماند های غذایی و خشک و تر در هر برگ از این کیسه ها ، برای پوشاندن انواع دستگاه ها و وسایل های کوچک و همینطور جابه جایی ابزارهای سبک و نسبتا سنگین مورد استفاده قرار میگیرد.

کیسه زباله ضخیم

نکات مهم در زمان سفارش عمده نایلکس زباله

اولین چیزی که اصلا نباید توجهی به آن داشته باشید و در خرید عمده کیسه زباله بسیار مهم میباشد ، این است که به نوشته های روی بسته بندی محصولات اکتفا نکنید و خودتان هر بسته را باز کرده و محتویات آن را شمارش کنید خصوصا اگر میخواهید از برند هایی خریدتان را انجام بدهید که چندان هم باسابقه نیستند.
این مشکل برای بسیاری از مشتریان پیش آمده و متاسفانه پس از تهیه و دریافت محصول ، فروشنده پاسخگو نبوده البته این مجموعه تولیدی و عرضه را خیلی ها به دلیل خدمات پس از فروش انتخاب میکنند.
پس هیچ نگرانی از این بابت نیست مورد بعدی چک کردن ضخامت و دوخت محصول است از آنجاییکه هر برگ کیسه زباله ضخیم لندنی یا سایز های بزرگ نایلکس زباله حتما دارای ۲۶ الی ۴۰ میکرون کلفتی هستند.
لذا حتما باید با فشار آوردن به نایلون ، از کشسانی آن اطمینان حاصل شود همچنین دوخت انتهای نایلون هم نباید به سادگی پاره شود مگر اینکه فشار شدیدی به آن وارد کنید.

هدف از درجه بندی کیفی نایلون زباله

نایلون های زباله عموما در دو درجه کیفی تولید میشوند نوع درجه یک معمولا پلی اتیلن و مستربچ مرغوبی دارد و همچنین از ضایعات دور ریز پلاستیکی خود که دوباره ذوب میشود به عنوان مواد اولیه استفاده میکنند.
ولی نوع درجه دو یا کاملا از مواد اولیه بازیافتی و پسماند های شهری است و یا از ترکیب مواد اولیه درجه یک و مواد بازیافتی تهیه میشود و دلیل اینکه شرکت های تولید کننده تنها به تهیه بهترین و باکیفیت ترین نوع این محصول اکتفا نمیکنند.
این است که عده زیادی از مردم به دلایل اقتصادی می خواهند تا پول کمتری را برای هر بسته از این نایلکس ها بپردازند و واقعا هم همه افراد به دنبال بهترین جنس ممکن نیستند بلکه قیمت را به عنوان فاکتور اصلی خرید کیسه زباله ضخیم در نظر میگیرند.
خصوصا کشور هایی مثل افغانستان ، پاکستان ، هند و عراق از جمله کشور هایی هستند که به خاطر شرایط مصرف مردم ، تجار این کشور ها بیشتر سعی دارند تا سفارشاتشان در زمینه نایلکس های پلاستیکی درجه دو باشد.

کیسه زباله ضخیم

تامین کنندگان معتبر کیسه زباله ضخیم جهت صادرات

شما میتوانید برای خرید عمده کیسه فریزر و زباله جهت پخش داخلی و همچنین صادرات از طریق این مجموعه تولیدی و عرضه باکیفیت ترین منسوجات پلاستیکی اقدام‌ نمایید.
امروزه اکثر تامین کنندگان معتبر و باسابقه در حوزه محصولات پلی اتیلنی ، سعی دارند تا هر چه بیشتر و بهتر گستره فروش اینترنتی خود را بیشتر کنند.
چرا که مشتریان به نسبت سالهای گذشته راحت طلب تر شده اند و از فروشنده انتظار دارند که فرایند عرضه کیسه زباله ضخیم در هر طرحی یا هر محصول دیگری ، به ساده ترین شکل ممکن و بدون حضور در محل کارخانه انجام شود.
برند های معتبر فعال در اینترنت که در اصل نمایندگی های فروش شرکت های تولیدی هستند ، به صورت شبانه روز و حتی روزهای تعطیل آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان در زمینه فروش محصولات هستند و چون این مراکز مستقیما کالا را از درب کارخانه ارسال میکنند ، علاوه بر کیفیت خوب ، قیمتی عالی را هم به مشتریان ارائه میدهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *