کیسه زباله کیلویی

سفارش مستقیم کیسه زباله کیلویی درجه یک از طریق این مرکز تولیدی و پخش انواع محصولات پلاستیکی قابل انجام میباشد. خیلی از مردم و معامله کنندگان عمده، آن را به اسم کیسه زباله فله هم میشناسند چرا که از جهات مختلفی با هم مشابهت هایی دارند. هر دو نایلکس در تعداد و وزن مشخص در یک لفاف یا کارتن های چند کیلویی قرار داده میشوند و هیچ گونه پرفراژی هم برای آنها در نظر گرفته نمیشود. البته در بعضی مواقع خود خریدار عمده درخواست آسان مصرف شدن برگ های محصول را میدهد. سفارشی کردن بسته بندی یا خود نایلون توسط کارخانه برای مشتریانج اصلا چیز عجیبی نیست و معمولا در بعضی از خریدهای حجم بالا صورت میگیرد.

کیسه زباله کیلویی

خصوصیات مصرف کیسه زباله کیلویی مرغوب

این محصولات در مکان هایی که بیش از دو یا سه کیسه آشغال در روز مصرف میشود کاربرد دارد از این جهت میتوان پی برد که این دسته از نایلکس های پلی اتیلنی چندان برای مصارف خانگی مناسب نیستند و بیشتر برای رستوران ها، پارک ها، مراکز خرید ، هتل ها مناسب هستند.
از آنجاییکه این پلاستیک دو نوع نازک و ضخیم دارد و عموما در لفاف یا کارتن عرضه میشود قیمت خیلی خوبی هم نسبت به سایرین دارد.
فرق مصرف این نوع کیسه ها با کیسه زباله رولی در همین است که معمولا خریداران نایلون زباله کیلویی به صورت کارتن های چند کیلویی این محصول را تهیه میکنند و‌قبل از اینکه به اتمام محتویات لفاف یا کارتن نزدیک شوند دوباره آن را تهیه میکنند.
در حالی که مصرف کنندگان نوع رول دار معمولا پس از اینکه آخرین برگ از رول تمام شود دوباره اقدام به خرید آن میکنند و این مسئله در میان مردم کاملا سلیقه ای میباشد.
کیسه زباله ضخیم از این دسته ضخامتی بین ۹ الی۱۴ میکرون دارند و‌ نه فقط برای جمع آوری و انباشت ضایعات دور ریز بلکه برای حمل اشیای مختلف هم از آن استفاده میشود.
ضمن اینکه کیسه های کیلویی ضخیم از دوخت خوب و محکمی نیز برخوردارند که باعث میشود تا به راحتی پاره یا سوراخ نشود.

 

تنوع رنگ بندی و سایز کیسه زباله کیلویی

این کیسه های مرغوب را در هر رنگی میتوانید از بازار پیدا کنید، رنگ آبی که برای مواد خشک و پلاستیکی تجزیه پذیر استفاده میشود یا رنگ سبز که تمامی زباله های ریخته شده توسط مردم در فضای عمومی و طبیعت معمولا با همین رنگ نایلون جمع آوری میشود.
اما رنگ مشکی بیشتر از تمامی رنگ های دیگر متقاضی خرید دارد و به نوعی میتوان گفت که این کیسه ها را مردم با این رنگ خاص میشناسند و موضوع مختص ایرانیان نیست و حتی مردم سایر کشورها هم همینطور سلیقه ای دارند.
از این رنگ برای جمع آوری زباله های خشک ، تر و حتی مایعات هم استفاده میشود رنگ های دیگری از این محصول مانند قرمز، زرد و بنفش هم وجود دارد که شما میتوانید متناسب با شرایط خودتان هر کدام از آنها را که نیاز دارید انتخاب کنید.
بیشترین حجم سفارش از لحاظ سایز هم مربوط به ابعاد ۵۰×۶۵ ، ۵۵×۷۰ ،۷۰×۹۰ ، ۸۰×۱۲۰ است اما مشتریان عمده در داخل و خارج کشور میتوانند در این مورد هم سایز دلخواه خود را به شرکت تولیدی اعلام کرده تا در صورت امکان محصول مطابق نظر مشتری تولید شود.

کیسه زباله کیلویی

میزان دوام کیسه زباله کیلویی سایز بزرگ باکیفیت

یک‌‌ جعبه یا بسته از این دسته از پلاستیک های مخصوص جمع آوری و بازیافت مواد ضایعاتی، چندین مدل از لحاظ درجه کیفی دارد که بین فروشندگان معمولا درجه یک، دو و سه رایج است.
هر چه شما اصرارتان بر خرید کیسه آشغال درجه یک بیشتر باشد، طبیعتا پول بیشتری هم برای هر بسته از آن خواهید پرداخت در عوض خیالتان از بابت رضایت مصرف کننده راحت خواهد بود.
در صورت سفارش و تهیه این محصول، نایلونی را دریافت خواهید کرد که دارای دوختی مطمئن است که اجازه چکه کردن آب یا مایعات را نمیدهد و جنس کیسه به قدری ضخیم شده که احتمال پاره شدن یا سوراخ شدگی را تا حد قابل توجهی کاهش میدهد.
نکته مهم اینجاست که بعضی از کارخانه ها برای کلفتی بیشتر نایلکس به جای تزریق مواد پلی اتیلنی، از مواد بازیافتی ذوب شده مثل گرانول هم استفاده میکنند این کار باعث کدر شدن رنگ کیسه میشود اما موجب بو گرفتن آن نخواهد شد.

 

مزایای خرید کیسه زباله کیلویی از مراکز اینترنتی

شاید در رسانه ها این نکته را شنیده باشید که تا دو دهه آینده ممکن است دیگر نتوانید از هیچ فروشگاه یا مغازه ای به صورت حضوری خرید کنید.
چرا که هیچ کس در آن زمان هیچ کس حاضر نیست به خودش فشار بیاورد و تا فروشگاه عرضه کننده هر محصولی برود و خرید خود را انجام دهد بلکه همه مردم به مرور زمان راحت طلب تر شده اند و میخواهند همه کارهای خود را از خانه انجام دهند.
این واقعیتی است که در پروسه همگانی شدن آن شاید چند سال دیگر هم طول بکشد تا بین مردم کاملا جا بیفتد اما در حال حاضر برای مبادلات تجاری خرده و عمده، اکثر مردم از این روش استفاده میکنند.
از مهم ترین مزیت آن میتوان، راحتی در بررسی کالا، اطلاعات دقیق کارخانه و محصول، دریافت جزئیات نحوه ارسال مرسوله و پیگیری آنی سفارش اشاره کرد.
مراکز اینترنتی فروش محصولات پلاستیکی برای تمامی مشتریان داخلی و صادراتی برنامه خدمات رسانی مدونی دارند که همه در راستای امنیت و آرامش خاطر خریداران تدارک دیده شده است.

کیسه زباله کیلویی

توزیع بیواسطه و کشوری انواع کیسه زباله کیلویی

این نایلکس ها را میتوانید به صورت کیسه زباله جعبه ای و فله کارتنی یا حتی لفاف دار با تعداد برگ های اندک سفارش دهید.
یکی دیگر از مزیت های خرید از مراکز عمده فروشی اینترنتی موضوع پخش بدون واسطه انواع کالاهای  است.
خریداران عزیز از هر شهر و استانی که باشند، میتوانند با مراجعه به سایت نمایندگی فروش و توزیع کارخانه ها، بهترین و باکیغیت ترین کیسه فریزر و زباله را با قیمتی ارزان تهیه کنند.
دلیل پایین بودن قیمت در این روش کاملا مشخص است مسئول عرضه مستقیما با خریدار در ارتباط است و محصول را کف قیمت از درب کارخانه برای شما ارسال میکند بدون اینکه پای هیچ دلال و واسطه ای به میان بیاید.
برای مشاوره رایگان با مسئولان فروش مجموعه آلوین پلاست تنها کافیست تا فرم قرار داده شده در سایت را پر کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • تبلیغات: 
    1. فروش عمده کیسه گونی ارزان در فروشگاه های بزرگ تهران
    2. تولید نایلکس درجه یک در تبریز
    3. نایلون وکیوم حرارتی لباس
    4. فروش عمده کیسه فریزر چسبی مستقیم از کارخانه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *