کیسه زباله فله

سفارش عمده کیسه زباله فله سایز کوچک از طریق این مرکز تولیدی و عرضه محصولات پلاستیکی و پلی اتیلنی انجام میشود این محصول جنس خوب و مرغوبی داشته و سفارش این کیسه زباله کیلویی بسیار زیاد شده و صادرات کیسه کوچک کیلویی مخصوص تفکیک و بازیافت مواد دور ریز در بهترین جنس و در بهترین کیفیت ها از کشورمان به سایر کشورهای جهان در حال انجام است و به خاطر کیلویی بودن دارای قیمت استثنایی و ارزانی بوده و به صورت بزرگ و استاندارد در اختیار مشتریان قرار داده شده و سفارش آن برای تمامی مشتریان امکان‌پذیر شده است.

کیسه زباله فله

رنگ بندی کیسه زباله فله سایز کوچک

این محصول به شدت در بازار  پرکاربرد و پرفروش است بسیاری از تولیدی های سطل زباله نیز ابعاد این سطل ها را متناسب با سایز کیسه های پلاستیکی تولید میکنند رنگ مشکی این محصول نسبت به رنگ های قرمز و آبی و سبز متقاضیان بیشتری دارند.
البته رنگ های روشن هر کدامشان برای مصارف و مکان های خاصی استفاده میشوند.
به طور مثال مراکز عمومی بیشتر از نایلکس های قرمز برای تفکیک ضایعات عفونی استفاده میکنند و برای زباله های خشک رنگ آبی را استفاده میکنند اما در کل حجم فروش رنگ مشکی در خانوار و بسیاری از فروشگاه ها خیلی بیشتر است.

کیسه زباله فله

انواع کیسه زباله فله برای مصارف مختلف

کیسه زباله رولی و فله در سایز کوچک در استاندارد های ۵۵×۷۰ و ۵۰×۶۰ تولید و به فروش میرسند و این سایز برای خانه هایی که ساکنان آن دو نفر یا کمتر باشد بسیار مناسب است.
علاوه بر آن بسیاری از فروشگاه ها و رستوران ها و حتی خودروهای شخصی و عمومی از آن استفاده میکنند.
هم چنین این محصول به صورت نخ دار که از دوخت خوبی برخوردار میباشد و برای حمل و بیرون بردن کیسه به طبیعت جهت جمع آوری زباله مناسب است  که به صورت عمده در فروشگاه های بزرگ کشور به فروش میرسند.

کیسه زباله فله

خرید تناژ کیسه زباله فله سایز کوچک

اکثر افرادی که این کالای پر متقاضی را به صورت تناژ و وزن بالا سفارش میدهند جهت صادرات به خارج از کشور است.
این افراد تجار با علم به اینکه محصولات پلاستیکی در ایران خیلی باکیفیت است و با مواد اولیه مرغوبی تولید میشوند و همچنین بسیار ارزان و مقرون به صرفه که به دلیل پایین بودن ارزش ریال در مقابل دیگر ارزها است، اقدام به خرید در این حجم میکنند.
از کشورهای همسایه تا کشور های اوراسیا در سالیان اخیر با وجود تحریم های گسترده همکاری های خوبی را با تجار ایرانی داشته و از این کالا استفاده کرده اند و رضایت کاملی نیز داشته اند.
برای خرید در حجم بالا برای این کیسه و یا کیسه زباله رولی و یا جعبه ای کافیست نمایندگی فروش کارخانه ها را از طریق اینترنت پیدا کرده و با آنها ارتباط بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *