خرید پلاستیک خیاری

خرید پلاستیک خیاری درجه یک با ارزانترین قیمت از طریق این مرکز تولیدی و فروش عمده محصولات پلیمری امکانپذیر میباشد از عمده محصولاتی که کاربرد ویژه ای در بحث بسته بندی صیفی جات و تره بار دارند پلاستیک های خیاری یا همان نایلون خیاری هستند این دسته از نایلون ها که ابتدا تنها برای بسته بندی خیار و بعدها با هدف بسته بندی دیگر صیفی جات خریداری شدند ، در درجه بندی های کیفی مختلف و همچنین ابعاد متغییر که همه به سفارش مشتری تولید میشود ، عرضه می گردند.

خرید پلاستیک خیاری

کاربرد های متنوع پلاستیک خیاری

خرید پلاستیک خیاری به جهت
بسته بندی صیفی جاتی مثل خیار ، موز ، هویج، کدو، کلم و بادمجان
بسته بندی قند و شکر
بسته بندی انواع حبوبات فله
بسته بندی فرش کوچک و قالیچه
بسته بندی غذای دام و طیور
بسته بندی انواع لوازم غیر ضروری منزل
بسته بندی یخ و……. انجام میشود.

خرید پلاستیک خیاری

ابعاد و ضخامت دقیق نایلون خیاری

نایلون بسته بندی خیاری به طور کلی طبق ابعاد درخواستی مشتریان تولید میشود و با توجه به محصولات مختلفی که در این نایلون ها بسته بندی میشود میتوان اندازه های استاندارد و غیر استانداردی را برای آن در نظر گرفت.
اما بیشترین درخواست هایی که برای خرید نایلون خیاری ارائه شده ، برای ابعاد : ۳۰×۶۰ ، ۴۰×۸۰ ، ۴۵×۹۰ ، ۵۰×۱۰۰ ، ۶۰×۱۱۰ ،  بوده است.
ضخامت نایلون خیاری هم معمولا بین ۳۰ الی۶۰ میکرون برای مدل درجه یک در نظر گرفته میشود تا احتمال پارگی نایلون به حداقل ممکن برسد ولی این مورد هم قابل سفارشی سازی میباشد.

خرید پلاستیک خیاری

تولید و خرید پلاستیک خیاری به صورت کیلویی

تولید پلاستیک های خیاری به دو صورت برش خورده و طاقه ای انجام میشود البته عمده مشتریان عزیز این دسته از نایلون ها را برش خورده و آماده استفاده در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی تهیه میکنند.
این نکته نیز بسیار حائز اهمیت است که مدل رولی نایلون خیاری پرفراژدار هستند و هر رول ده یا پانزده کیلویی میباشد و فروش نایلون خیاری در این حالت ارزانتر از مدل برش خورده است.

خرید پلاستیک خیاری

خرید پلاستیک خیاری با تضمین کیفیت و قیمت

این مجموعه با در اختیار داشتن تجهیزات بروز و مدرن توانایی عرضه حجم های سنگین انواع نایلکس دسته دار و نایلون اعم از نایلون شیرینگ ، نایلون عریض ضخیم ، نایلون بسته بندی را در کوتاه ترین زمان ممکن دارد.
جهت سفارش این محصولات حتی برای حجم ۲۵ تنی نیازی به حضور در دفتر کارخانه ندارید و تنها با ثبت پیش پرداخت ، تولید مختص شما آغاز خواهد شد و مرحله به مرحله مراحل تولید و پرداخت کامل مبلغ مرسوله جلو می رود.
این مجموعه به عنوان یک شرکت دولتی تمام تولیدات خود را با مواد درجه یک پتروشیمی انجام می دهد و به دلیل تامین مواد اولیه از طریق بورس ، نرخ محصول هم از طرف ما ضمانت خواهد شد جهت اطلاع از آخرین قیمت ها میتوانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *