خرید و قیمت نایلون عریض

مجموعه آلوین پلاست به عنوان یکی از مراجع معتبر خرید و قیمت نایلون عریض کیلویی ضخیم شما عزیزان را به خرید باکیفیت ترین محصولات پلاستیکی دعوت میکند. پلاستیک های ضخیم عریض یکی از مهم ترین محصولات پلاستیکی محسوب میشوند. درصد خرید این محصولات چه برای عرضه داخلی و چه برای عرضه خارجی بسیار بالاست و کمتر کسی حتی برای گرفتن نمونه آن خرید جزئی انجام می دهد. نایلون ها به دلیل خاصیت الیاف مصنوعیشان ، از کشسانی و مقاومت خوبی در برابر پارگی یا سوراخ شدگی برخوردارند و نایلون های عریض که از جمله پرکاربرد ترین آنها میتوان به نایلون شیرینگ ، نایلون حبابدار ، نایلون استرچ و‌ نایلون کشاورزی اشاره کرد ،که در عرض های بیش از یک و دو متر تهیه میشوند و همه آنها هم جهت امر بسته بندی و پوشش دهی مورد استفاده قرار میگیرند. در ادامه به انواع مختلف ، کاربرد و مراجع خرید و قیمت نایلون عریض کیلویی میپردازیم.

خرید و قیمت نایلون عریض

شرح مختصری از نایلون های عریض

نایلون های عریض که در مصارف مختلفی کاربرد دارند ، به طور پیش فرض در عرض های زوج ۲ ، ۴ ، ۶ ، ۸ ، ۱۰ و ۱۲ متری تولید میشوند و صددرصد از لحاظ ضخامت و اندازه ، قابلیت سفارشی سازی دارند.
نایلون های با عرض کوچک و یزرگ برای بسته بندی یا پوشش دهی هر نوع محصول کشاورزی یا صنعتی میتواند مورد استفاده قرار بگیرد و مصرف کننده میتواند هر کدام از اندازه های نایلون را با توجه به نیاز خود یک لایه یا پنج لایه کند و هیچ محدودیتی هم از این بابت نیست.
ضخامت این محصولات بنا به نوع استفاده ، می تواند بین ۴۰ الی ۴۰۰ میکرون متغییر تهیه شود جالب است بدانید در مراحل تولید نایلون پلاستیکی عریض، در این میان افزودنی‌هایی به اسم UV وجود دارد که به جهت افزایش کیفیت و دوام محصول، به لایه‌های نایلون اضافه می‌کنند استفاده از این مواد باعث بیشتر شدن مقاومت پلاستیک در برابر اشعه خورشید میگردد.

خرید و قیمت نایلون عریض

انواع نایلون عریض صنعتی

از مهم ترین نایلون های عریض بسته بندی میتوان به نایلون ساختمانی ، نایلون کشاورزی و نایلون بسته بندی صنعتی اشاره کرد که هر سه مورد طبق خواسته و نظر مشتریان در ضخامت و اندازه های سفارشی سازی شده عرضه میشوند.

پارامترهای تعیین خرید و قیمت نایلون عریض

در این قسمت به چهار عامل اصلی در خرید و قیمت نایلون عریض خواهیم پرداخت.
اولین عامل ضخامت محصول میباشد ضخامت نایلون عریض همانطور که در پیشتر هم گفته شد از ۴۰ الی ۴۴۰ میگردد و بین ضخامت نایلون و قیمت آن رابطه کاملا مستقیم وجود دارد.
مورد دوم چند لایه بودن پلاستیک میباشد نایلون عریض به صورت سه ، چهار و پنج لایه تولید میشوند تا بر حسب نیاز و بودجه بندی مشتریان شرایط خرید نایلون برای همه وجود داشته باشد.
مورد سوم تغییر نرخ در ابعاد محصول است ، برعکس نایلکس دسته دار ، نایلون دسته دار و نایلون فریزرها که ابعاد تاثیری در قیمت ندارد ،نایلون های عریض که به صورت یک متری تا بیست متری تولید میشوند ، در ابعاد بزرگتر قیمت بیشتری دارند.
نکته و پارامتر آخر در خرید و قیمت نایلون عریض مربوط به درجه کیفی مواد اولیه محصول میباشد هر چه از مواد درجه یک اعلا در تولید محصول استفاده شده باشد ، شفافیت و کیفیت نایلون هم بیشتر میشود طبیعتا قیمت نایلون درجه یک نسبت به مدل های درجه دو و سه بیشتر خواهد بود.

خرید و قیمت نایلون عریض

کاربرد نایلون های عریض در صنایع مختلف

پلاستیک های عریض کاربرد ویژه ای در بحث صنعت دارند صنعت کشاورزی ، ساخت و ساز ، حوزه ماشین آلات و قطعات آنها و بسیاری از صنایع دیگر وابسته شدیدی به این دسته از محصولات دارند.
اگر سری به کارخانه های تولید لوازم خودرو یا گلخانه ها بزنید به وفور شاهد استفاده گسترده از نایلون های عریض خواهید بود در بحث ساختمان هم از پلاستیک عریض جهت پوشاندن فضای بیرونی در فصول سرد استفاده میکنند و همچنین در بقیه ماه های سال جهت جلوگیری از پرتاب شدن مصالح مختلف به پایین ساختمان استفاده میشوند.
البته اکثر مصرف کنندگان پلاستیک عریض ساختمانی این محصول را به صورت ۴ یا ۵ لایه تهیه می کنند تا بیشترین مقاومت ممکن را داشته باشد.
حوزه‌ کشاورزی و دام پروری هم از جمله پرمتقاضی ترین نهادهایی هستند که استفاده از این محصولات را در دستور کار خود دارند.
گلخانه ها و مراکز پرورش دام و طیور جهت پوشاندن و نگهداری از محصولات تولید شده خودشان بنا به شرایط مصرفشان از مدل های مختلف نایلون عریض استفاده میکنند چون استحکام نایلون عریض به نحوی میباشد که از هجوم انواع آفت ها و حشرات موزی به گیاهان یا محصولات دیگر جلوگیری میکند و دمایی مناسب را برای رشد هر چه بهتر آنها فراهم میکند.
ضمن اینکه از این کالا جهت پوشاندن سقف گلخانه ها هم استفاده میشود.

خرید و قیمت نایلون عریض

کدام مواد نایلون عریض قابل افزودنی هستند؟

افزودنی آنتی یو وی (Anti UV)
افزودنی برای محافظت از مادون قرمز (IR)
افزودنی ضد شبنم آنتی فاگ (Anti Fog)
افزودنی آنتی ویروس برای ضد باکتری شدن (Anti-Virus)
افزودنی آنتی اکسیدان برای (Anti Oxident)
و افزودنی (EVA)
برخی از این مواد برای تولید پلاستیک هایی مورد استفاده قرار میگیرند قرار است در صنعت کشاورزی مصرف شود و برخی هم صرفا جهت مقاوم تر شدن هستند که بیشتر مصرف صنعتی دارند.

خرید و قیمت نایلون عریض

مراجع خرید و قیمت نایلون عریض کیلویی

مجموعه آلوین پلاست به عنوان یکی از مهم ترین مراجع تامین کننده‌ پلاستیک های عریض و مرکز فروش نایلون خیاری و بسته بندی ، این توانایی را دارد تا مدل های مختلفی از این محصول را برای شما عزیزان فراهم آورد ما میتوانیم طول ، عرض ، ضخامت و مواد افزودنی نایلون را برای شما به بهترین قیمت سفارشی سازی کنیم.
از جمله مهم ترین افزودنی هایی که هر چه بیشتر در نایلون بکار رفته باشد به مقاومت آن در برابر پارگی و اشعه های نور خورشید کمک میکند میتوان به افزودنی( UV )اشاره کرد.
ضمن اینکه موادی نیز برای تنظیم بهتر دمای محیط و شبنم نزدن به نایلون اضافه میشود تا پلاستیک از هر لحاظ برای مصرف صنعتی ایزوله شده باشد.
ذکر این نکته نیز بسیار مهم است که هر چه میزان مواد افزودنی مثل (UV ، IR ، UNTI FOGE) بیشتر باشد طبیعتا کیفیت نایلون بالاتر و خرید و قیمت نایلون عریض هم بیشتر خواهد شد جهت مشاوره رایگان همین حالا با مشاورین ما از طریق شماره زیر تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *