قیمت نایلون شناژی

خرید و قیمت نایلون شناژی فنداسیون در حجم و طرح های مختلف با بهترین کیفیت و نرخ بازار از طریق این مجموعه تولید کننده محصولات پلاستیکی اعلام و انجام میشود. یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین محصولاتی که اخیرا به تولیدات مجموعه ما اضافه شده و مهم ترین دلیل تولید آن هم درخواست های متعدد از طرف مشتریان عزیز بوده ، پلاستیک های شناژی یا اصلاحا بتن ریزی میباشد. این کالا یکی از محکم ترین و ضخیم ترین نایلون هایست که در کارخانه ها تولید میشود و علت این ضخامت زیاد به موارد کاربرد آن برمیگردد. ما در تمامی مقالاتی که درباره نایلون صحبت کردیم ، بیشتر به نایلون بسته بندی مثل نایلون خیاری و نایلون بسته بندی خشکبار و حبوبات پرداختیم اما نایلون های شناژی بیشتر مصرف ساختمانی و صنعتی دارند که علاوه بر شرح کامل آن به خرید و قیمت نایلون شناژی فنداسیون در ابعاد و حجم سفارشی خواهیم پرداخت.

قیمت نایلون شناژی

معرفی نایلون فنداسیون و موارد استفاده

نایلون شناژی یا همان بتن ریزی یکی از انواع مختلف نایلون عریض ضخیم میباشد که عمدتا در صنعت کشاورزی و ساختمانی مورد مصرف قرار میگیرد.
البته نایلون شناژی در بحث گلخانه ها هم کاربرد دارد منتها به جای استفاده نایلون در دیواره ها در کف گلخانه یا ساختمان قرار داده میشود تا از نفوذ آب به کف خاکی جلوگیری شود و در نهایت به خاطر دقیق بودن قالب فنداسیون ، پی ساختمان بسیار مقاوم تر ، منظم تر ، محکم تر  و یک سطح میشود.
این محصول به قدری منحصر به فرد است که جایگزینی از لحاظ دوام و کشسانی برای آن وجود ندارد چرا که در ۷۰ درصد مواقع از مواد اولیه نو برای تولید آن استفاده میشود و برای کاهش هزینه خرید نایلون عریض فنداسیون میتوان از افزودنی های دیگری هم در تولید آن استفاده کرد تا نرخ عمده آن کمتر شود.

خرید و قیمت نایلون شناژی در ابعاد و ضخامت سفارشی

ما در این مجموعه با استفاده از بروزترین تجهیزات و ماشین آلات ، قادر به تامین نایلون عریض فنداسیون در ابعاد و ضخامت های مختلف برای شما عزیزان هستیم.
اما به طور پیش فرض و طبق برنامه تولیدی که در چند سال اخیر برای نایلون شناژ داشته ایم ، این محصول را در عرض ۵۰ سانتی متر الی ۱۰۰ سانتی متر عرضه کرده ایم .
ولی همانطور که پیشتر نیز گفته شد از بابت ابعاد ، ضخامت و استفاده از مواد اولیه هیچ محدودیتی نداشته و نداریم و هر گونه سفارشی از طرف شما برای ما قابل انجام میباشد.

قیمت نایلون شناژی

خرید نایلون شناژ با قیمتی کمتر و‌ کیفیتی مطلوب

بسیاری از مشتریان عزیز که تجربه کافی در زمینه نایلون های صنعتی یا نایلون شیرینگ یا شناژی ندارند در صحبت ها و مذاکره اولیه درباره محصول ، تنها به درجه یک بودن و تخفیف گرفتن از کارخانه میپردازند و فکر میکنند هر کیلو نایلون برای کارخانه بیشتر از ده هزار تومان سود می اندازد.
اما در واقعیت اینطور نیست و کارخانه سود چندانی از فروش خود نمی برد ولی در عوض خریداران می توانند نایلون شناژ را به دلیل اینکه مصرف بهداشتی ندارد در مدل های درجه دو و درجه سه سفارش دهند.
شاید مدل های ارزانتر کمی بی کیفیت تر باشند اما قطعا صرفه اقتصادی خیلی بیشتری نسبت به جنس درجه یک دارد و صد درصد کار مصرف کننده را راه می اندازد.
ولی اگر بخواهیم مشخص کنیم که دقیقا چه فرق هایی بین طرح های مختلف نایلون‌ شناژ وجود دارد ، میتوانیم به نکات زیر اشاره کنیم.
نایلون تولید شده از مواد درجه ۲ و ۳ از نظر دوام و مقاومت تفاوت خاصی با مدل درجه ۱٫۵ ندارد اما از نظر شفافیت کمی کدر تر با ظاهری دون دون تری است که با استفاده از پایه رنگی تیره میتوان این مشکل را هم برطرف نمود.
اما مواد اولیه درجه ۱٫۵ که همان ضایعات خود کارخانه می باشد دارای کیفیت خیلی نزدیک، چه از لحاظ دوام و چه از لحاظ شفافیت به مواد اولیه گرید ۱ پتروشیمی دارد.

مزایای استفاده از نایلون فنداسیون در ساختمان

اگر برای عملیات بتن ریزی از نایلون فنداسیون استفاده نشود قالب بندی درستی نیز انجام نمی شود و بتن با خاک تماس پیدا میکند و باعث میشود که آب بتن توسط خاک کشیده بشود از همین رو نایلون شناژ انتخاب اول سازندگان ساختمان ها میباشد چون به غیر از جایگزین نداشتن ، محصولی بسیار ارزان محسوب میشود.
مهم ترین مزیت این نایلون این است که به راحتی و با خیالی راحت میتوان با انتخاب مدل های درجه دو و سه از کاهش هزینه در زمان خرید استفاده کرد چرا که این نایلون تنها برای مصرف صنعتی کاربرد دارد.

قیمت نایلون شناژی

خرید و قیمت نایلون شناژی در رنگهای مختلف

بیشترین سفارشات این دسته از محصولات در رنگ های تیره و خصوصا سیاه است اما همانگونه که در پاراگراف های قبلی هم توضیح دادیم هر گونه سفارشی را میتوانیم برای شما حتی از بابت رنگی بودن هم انجام میدهیم.
اما رنگ های دیگری که برای مشتریان عزیز تولید کرده ایم عبارتند از رنگ های شفاف ، طوسی و رنگی.
ضمن اینکه جهت اطلاع از خرید و قیمت نایلون شناژی فنداسیون و همچنین انواع قیمت نایلون خیاری و عریض کشاورزی تنها کافیست به شماره زیر یک پیام داده و مشخصات کامل نایلونی که می خواهید را برای همکاران ما در بخش فروش ارسال کنید تا در سریع ترین زمان ، بروز ترین نرخ تولید که رقابتی ترین نرخ بازار نیز هست به حضورتان ارائه دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *