خرید نایلون بسته بندی خرما

خرید نایلون بسته بندی خرما مستقیم از تولیدی در ابعاد مختلف ، با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت انجام میشود. خرما جزو محبوب ترین مواد غذایی میباشد که به عنوان خوراک اصلی ، همواره در بسته بندی هایی شفاف و در وزن های ششصد گرم الی پنج کیلوگرم هستند. حتی خرماهای فله که مستقیما از نخل برداشت میشوند ، در ابتدا به وسیله نایلون های سایز بزرگ که حالت پلاستیک خیاری دارند جمع آوری شده و سپس با بسته بندی های کوچکتر مورد استفاده قرار میگیرند. پس میتوان گفت که بسته بندی بوسیله پلاستیک نقش ویژه ای در نگهداری و فروش این محصول دارد. در ادامه به مزیت های استفاده از این محصول و همچنین خرید نایلون بسته بندی خرما با تضمین کیفیت و قیمت خواهیم پرداخت.

خرید نایلون بسته بندی خرما

مزیت استفاده از نایلون برای پوشش خرما

حفظ خرما از آلودگی و گرد و خاک
محافظت از خرما در برابر رطوبت هوا
جلوگیری از له شدگی و فشار بیش از حد
حفظ کیفیت محصول

خرید نایلون بسته بندی خرما

نحوه انتخاب نایلون جهت پوشش خرما

خرما انواع مختلفی دارد اما نایلون پوشش دهنده آن به لحاظ ظاهری یکسان است و فقط ابعاد متفاوتی دارد.
به طور کلی این نایلون ها حالت مکعب مستطیلی دارند و به رنگ شفاف هستند.
برای خرید بهترین پلاستیک بسته بندی خرما تنها کافیست به چند نکته کوچک اما مهم توجه کنید.

خرید نایلون بسته بندی خرما
۱_ شفافیت : مهم ترین پارامتر شفافیت میباشد چراکه کدر بودن پلاستیک به منزله درجه دو بودن آن است و درجه دو بودن پلاستیک برای بسته بندی مواد خوراکی مثل خرما بسیار مضر است و سلامتی مصرف کننده را ممکن است با خطراتی مواجه کند.
2_ ابعاد : چنانچه برای اولین بار میخواهید این نایلون ها را سفارش دهید حتما باید دقت زیادی به خرج دهید تا پلاستیک برای کاور محصول کم نیاید. اگر تجربه لازم را در این زمینه نداشتید همکاران ما می توانند از مدل های سفارشات قبلی و یا ابعاد کارتن ، ابعاد نایلون مورد نظر را دربیاورند.
۳_ ضخامت : نایلون خرما کیفیتی مثل کیسه فریزر چسبی یا ساده ندارد و معمولا کمی ضخیم تر تولید میشوند. ضخامت به ابعاد کیسه خرما کاملا وابسته است و هر چه اندازه بزرگتر باشد طبیعتا وزن بیشتری هم باید تحمل کند و در نتیجه باید ضخامت بیشتری هم داشته باشد.
4_دوخت : دوخت هم از پارامتر های مهم در انتخاب صحیح نایلون خرما میباشد. از آنجا که خرما شیره دارد ، حتما باید انتهای کیسه از دوخت غیر قابل نفوذی برخوردار باشد تا از خروج شیره به بیرون پلاستیک جلوگیری کند.
۵_ کشسانی : استحکام نایلون در برابر فشار برای همه مدل های پلاستیک اعم از نایلون بسته بندی خشکبار و نایلون بسته بندی حبوبات و همچنین خرما باید در حد عالی باشد. در زمان تست کشش باید کناره های آن را با دو دست کشید و اگر در نقطه فشار مواد سفید مشاهده شود نشان باکیفیت بودن و اگر دچار پارگی شود ، نشانه بی کیفیتی نایلون و استفاده از مواد درجه دو برای تولید است.

خرید نایلون بسته بندی خرما

خرید نایلون بسته بندی خرما با ضمانت کیفیت

ما در این مجموعه انواع کاور پلاستیکی و بسته بندی را با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید میکنیم.
خصوصا برای مواد خوراکی و تهیه مجوزهای لازم برای صادرات حتما باید از بهترین مواد اولیه پلیمری استفاده شود تا بهداشتی بودن آن در بالاترین سطح ممکن بماند.
ضمن اینکه خرید نایلون بسته بندی خرما را میتوانید با تضمین قیمت نیز از طریق این مجموعه انجام دهید چراکه عمده مواد اولیه برای تولید ما از طریق سهمیه بورسی تامین میشود لذا میتوانیم قیمت کف بازار را به تولید کنندگان و تاجران عزیز ارائه کنیم.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *