خرید عمده کیسه فریزر چسبی

خرید عمده کیسه فریزر چسبی اقتصادی و ضخیم از طریق این مجموعه و سایت تولیدی و عرضه انواع محصولات پلاستیکی برای تمامی شهرهای کشور امکانپذیر میباشد. نایلون های فریزری مثل کیسه فریزر رولی و چسبی و فله در تنوع های مختلف امروزه جزو جدا نشدنی زندگی ما شده اند و مصرف آنها به حدی بالا رفته که تعداد تولید کنندگان این دسته از کالاهای پلی اتیلنی ، روز به روز در حال افزایش است. ضمن اینکه این تنوع های گوناگون باعث این شده که علاوه بر مصرف کنندگان داخلی ، بسیاری از مشتریان صادراتی هم علاقه زیادی به تهیه و سفارش این محصولات از خود نشان بدهند. چرا که کیفیت کالاهای ساخته شده از پلاستیک که ساخت کارخانه های ایرانی باشد  در بسیاری از کشورهای دور و نزدیک زبانزد است. در ادامه این موضوع به مشخصات ، جنس مواد اولیه و نکات با اهمیت در خرید عمده کیسه فریزر چسبی خواهیم پرداخت.

خرید عمده کیسه فریزر چسبی

مشخصات کلی نایلون فریزری تقویمی ضخیم

کیسه های تقویمی یا همان چسبی که دارای پرفراژ و آسان مصرف هستند ، در حالت درجه یک باکیفیت ضخامتی بین ۱۶ الی ۲۰ میکرون دارند و در مقابل پارگی دوام فوق العاده ای از خود نشان میدهند.
این نوع از نایلون های مرغوب معمولا در بیشتر شرکت های تولیدی ، در اندازه ۲۵×۳۵ تهیه میشوند و ۱۰۰ برگی هستند پرفراژ یا همان نقطه جدا شونده هر برگ از بسته بندی به گونه ای است که به سادگی از یکدیگر جدا میشوند و آسیبی به هیچ یک از برگ های بسته بندی وارد نمیشود.
وزن هر بسته صد عددی از نایلون های چسب دار صد گرم است و در لفاف های شکیل و با دوختی محکم هستند.
ضمن اینکه عموم کارخانه ها کارتن هایی مخصوص برای خرید عمده کیسه فریزر چسبی در نظر گرفته اند که در داخل هر کارتن بین ۲۰۰ الی ۲۵۰ بسته قرار داده میشود.

خرید عمده کیسه فریزر چسبی

جنس مواد اولیه کیسه فریزر چسبی

مواد اولیه‌ای که در تولید کیسه فریزر شفاف مورد استفاده قرار می‌گیرد ، مواد پلیمری هستند که توسط شرکت های پتروشیمی تولید میشوند.
به طور معمول ، مواد اولیه نایلون از پلی اتیلن به عنوان پلیمر پایه برای تهیه نایلون‌ها استفاده می‌شود با ترکیب و ادغام میان گاز طبیعی و نفت خام ، سنتز شیمیایی در اتیلن موجود در آن‌ها رخ خواهد داد.
در اثر این پدیده هم پلی اتیلن به وجود می آید  در پلی اتیلن زنجیره‌ای بلند از اتم‌های کربن به صورت دو به دو با پیوندهای دوگانه به هم متصل شده‌اند و در شاخه‌های آن‌ها نیز اتم‌های هیدروژن به کربن‌ها وصل می‌شوند.
پلی اتیلن ماده اولیه اصلی در تولید کیسه فریزر نازک و ضخیم به شمار میروند که با افزودن برخی مواد پلیمری ، خاصیت کشسانی نایلون را تقویت میکند.
دلیل اصلی استفاده از پلی اتیلن در تولید نایلون ها به خاطر سمی نبودن آنها ، نرمی و قابلیت انعطاف پذیر بودن و دوام در برابر ضربه است.

نکات بااهمیت در زمان خرید عمده کیسه فریزر چسبی

در زمان خرید عمده کیسه فریزر چسبی حتما به چیزهایی باید توجه داشته باشید تا از کالای دریافتی خودتان رضایت کاملی داشته باشید.
امروزه اکثر سفارشات حجم بالا از طریق نمایندگی های پخش کیسه فریزر رولی ، چسبی و نیلی و همچنین کیسه زباله رولی یا فله که بیشتر از نود درصدشان ثبت سفارش اینترنتی قبول میکنند انجام میشود.
پس احتمالا شما هم به دنبال خرید محصولات مد نظرتان از این مراجع خواهید بود اولین نکته ای که حتما باید آن را به خاطر داشته باشید که از معتبر ترین آنها خریدتان را انجام دهید و حداقل از نظرات چند نفر از کسانی که محصولات آن شرکت را تهیه کرده اند مطلع شوید.
قیمت پایین به هیچ عنوان نباید شما را گول بزند و به خاطر کاهش قیمت عجیبی که بعضا شرکت های تازه کار میدهند نباید به راحتی فریب بخورید قیمت مواد اولیه که توسط شرکت های پتروشیمی ارائه میشود ، برای همه یکی است و قطعا اگر قیمتی پایین تر از نرخ عرف بازار پیدا کردید ، از کیفیت و دوام آن اطمینان حاصل کنید.

خرید عمده کیسه فریزر چسبی

خرید عمده کیسه فریزر چسبی ارزان در طرحهای گوناگون

در هر کالایی روی هر چیزی که دست بگذارید میتوانید مشابه آن را با تفاوت های کمی پیدا کنید این تفاوت ها ممکن است در طرح و ضخامت آنها باشد و قطعا هر طرحی قیمت خاص خودش را دارد.
خرید عمده کیسه فریزر چسبی حتی در نوع اقتصادی هم در چند مدل مختلف انجام میشود نوع ارزان این محصولات شامل دو اندازه ۲۲×۳۲ و ۲۵×۳۵ هستند  و همینطور در تعداد برگ های ۷۰ ، ۸۰ ، ۱۰۰ برگی تهیه و عرضه میشوند.
خریداران محترم در سراسر کشور و حتی خارج از کشور میتوانند به راحتی و از طریق سایت های فروش عمده اینترنتی معتبر ترین مراکزی که بهترین کالا و خدمات رسانی را انجام میدهند پیدا کرده و در هر حجمی که میخواهند محصول سفارش داده شده خود را در محل درخواستی تحویل بگیرند.
ضمن اینکه خرید عمده کیسه فریزر چسبی یا کیسه فریزر نیلی و رولی از طریق مراکز عرضه کننده اینترنتی نهایت راحتی را برای مشتریان گرامی به همراه خواهد داشت و صفر تا صد مراحل ثبت سفارشات محصولات تا ارسال و تحویل مرسوله به صورت غیر حضوری قابل انجام است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *