کیسه زباله بزرگ

خرید آسان و عمده کیسه زباله بزرگ برای تبریز و سایر شهرهای کشور از طریق این مجموعه و‌ سایت تولیدی و عرضه انواع محصولات پلاستیکی انجام میپذیرد. این کیسه ها که عموما دارای ابعاد حدودا یک متری هستند را به عنوان نایلون آشغال صنعتی هم میشناسند چون در بسیاری از مکان های پرجمعیت مثل کارخانه ها و اماکن عمومی برای جمع آوری و تفکیک مواد ضایعاتی دور ریز از آنها استفاده میشود. کیسه زباله رولی و فله از پرفروش ترین های این دسته از اندازه ها هستند که با ضخامتی بسیار عالی تولید و به بازار عرضه میشوند در ادامه به کاربرد ، تنوع رنگ ها و خرید بی واسطه کیسه زباله بزرگ خواهیم پرداخت.

کیسه زباله بزرگ

کاربرد و میزان مصرف نایلکس زباله سایز بزرگ

نایلون زباله بزرگ برای هر جایی که زباله های زیادی توسط افراد در یک جا تولید میشود مناسب است.
رستوران ها ، غذاخوری های کارخانه ها ، مراکز تفریحی و گردشگری از جمله مکان هایی هستند که از این ابعاد بهره میبرند.
یکی از مهم ترین مراکزی که خرید عمده کیسه زباله را سفارش میدهند و میزان سفارشاتشان در این حوزه زیاد است ، شهرداری ها هستند که عوامل زحمتکش آنها مقدار زیادی از این کیسه زباله ضخیم را در طول روز استفاده میکنند.
در واقع دلیل اصلی خریداران این محصول این است که بخاطر حجم بالای تولید زباله در یک مکان ، نیازی به مصرف چندین نایلون زباله در ابعاد کوچک یا متوسط نیست چرا که اینکار موجب اتلاف وقت ، انرژی و هزینه میشود.

رنگ های محبوب کیسه زباله بزرگ در سایز ۷۰×۹۰

معمولا انتخاب مردم در سایزهای نسبتا بزرگ رنگ مشکی است کیسه های رولی مشکی که‌‌ در سایز ۷۰×۹۰ تولید میشوند را لندنی نیز می گویند.
این نایلون ها بسیار مرغوب هستند و از مواد اولیه درجه یک پلی اتیلنی تولید میشوند دوخت این نایلکس های زباله به صورت ستاره ای است و دارای پرفراژ خیلی خوبی هستند البته رنگ های آبی ، سبز و زرد و قهوه ای هم در این ابعاد ، میزان عرضه بالایی دارند ولی هیچ کدام به اندازه کیسه زباله مشکی پرفروش نیستند.

کیسه زباله بزرگ

ضخامت نایلون زباله صنعتی مشکی

همانطور که گفته شد ، به دلیل اندازه های بزرگ این محصولات ، مصرف کننده هم معمولا سعی میکند تا در حد امکان داخل کیسه را پر کند و در چنین مواقعی وزن محتویات داخل نایلون گاهی به سی کیلوگرم هم می رسد.
ضخامت یک کیسه ، چه درجه یک باشد و چه درجه دو باید طوری باشد که بتواند چنین وزنی را تحمل کند و همینطور در مقابل سوراخ شدگی و پارگی هم مقاومت خوبی را از خود نشان بدهند.
از این رو معمولا شرکت های تولید کننده این کیسه ها برای تولید هر برگ از آن ، ضخامت ۳۰ الی ۴۰ میکرون را در نظر میگیرند.

سه سایز پرفروش کیسه زباله بزرگ

به مانند نایلون های آشغال سایز کوچک  و متوسط ، نایلون زباله سایز بزرگ هم چندین زیر مجموعه دارد که همه گی نزدیک به یک متر یا ببشتر طول و عرض دارند.
ابعاد ۷۰×۹۰ ، ۱۰۰×۱۳۰ ، ۱۲۰ ×۱۵۰ سه اندازه پرفروش این کیسه ها هستند که میتوان ابعاد ۱۴۰×۱۷۰ را هم به آنها اضافه کرد ولی چون این اندازه خریداران ثابتی ندارد ، جزو سه سایز محبوب مصرف کنندگان نیست.
این نکته را هم باید در نظر گرفت که ابعاد تولید شده از این نایلکس های بزرگ ، طبق استاندارد خاصی تهیه نشده اند و صرفا چون در سالهای گذشته اندازه های دیگری مد نظر مشتریان نبوده ، خرید های عمده و خصوصا صادراتی این محصولات هم در  ابعادی که اشاره شد و هم ابعاد سفارشی مشتریان توسط شرکت های تولیدی تهیه میشوند.

کیسه زباله بزرگ

خرید مستقیم و ارزان نایلون زباله از مراکز عرضه اینترنتی

برای خرید و سفارش مرغوب ترین نوع نایلون زباله سایز بزرگ ، شما عزیزان میتوانید از این مرکز تولیدی و پخش محصولات پلاستیکی اقدام کرده و همچنین اطلاعات لازم درباره محصولات مد نظرتان را از طریق مشاوران این مجموعه به دست آورید.
خرید کیسه فریزر و کیسه زباله در انواع مختلف   به صورت بی واسطه و مستقیم تنها از طریق اینترنت قابل انجام است.
مشتریان بدون هیچ تحرکی و تنها با یک سرچ ساده میتوانند باسابقه ترین و معتبر ترین مراکز تامین کننده را پیدا کرده و اقلام تولیدی کارخانه ها را پس از بررسی قیمت و کیفیت آنها برای شهر تبریز و هر شهر دیگری در ایران سفارش داده و در محل درخواستی تحویل بگیرند.
برای ارتباط با مسئولان فروش مجموعه آلوین پلاست و مشاوره رایگان در زمینه فروش داخلی و صادراتی فرم قرار داده شده در انتهای صفحه را پر کنید تا با شما در اولین فرصت تماس بگیریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *