شرکت آلوین پلاست به عنوان یک مجموعه تولید کننده کیسه زباله کیلویی رولی و فله شما را به خرید بهترین و با کیفیت ترین محصولات پلاستیکی با ارزانترین قیمت دعوت می کند. کیسه های پلاستیکی امروز جایگاه بسیار ویژه ای را در بین مردم و خانواده ها پیدا کردند در انواع مختلفی که این محصولات تهیه و توزیع می شوند. بعضی از آن ها خاصیت تجزیه پذیری دارند و علاوه بر آن کیفیت و کشسانی فوق العاده بالایی هم دارند. مقاله قصد داریم تا شما را با دو مدل بسیار پرفروش نایلون های آشغال و پسماند آشنا کنیم بیش از ۷۰ درصد از فروش کیسه های مخصوص بازیافت پسماند های غذایی و صنعتی از این دو مدل هستند‌.اگر قصد خرید عمده کیسه زباله را داشته باشید بهتراست تا با تمام تنوع های موجود آن در بازار نیز آشنایی داشته باشید. در ادامه به خصوصیات و ویژگی های مهم این محصولات و همچنین مزیت خرید مستقیم از تولید کننده کیسه زباله خواهیم پرداخت.

تولید کننده کیسه زباله

 

خصوصیات با اهمیت کیسه آشغال پرفراژدار و ساده

کیسه زباله پرفراژدار از زیرمجموعه های پلاستیک های رولی آسان مصرف هستند و ممکن است در داخل جعبه داخل شیرینی و بدون هیچگونه بسته بندی قرار گرفته باشند.
اما در نایلون های زباله فله پس از اتمام مرحله تولید هیچ گونه عملیات خاصی مثل عملیات پرفراژ روی آنها انجام نمی شود و مستقیما در داخل کارتون های ۲۵ کیلویی آیا به صورت ۱۰ عددی ۲۰ عددی ۴۰ عدد ۵۰ یا ۷۰ عددی در داخل لفاف های شکیل و با برند خاص عرضه میشوند.
کیسه زباله ضخیم پرفراژدار همانطور که از نامشان پیداست حالت آسان مصرف دارند و برای منازل ، ادارات و مکان های کوچک که امکان نگهداری از کالاهای مختلف به دلیل کمبود فضا را ندارند مناسب است.
امروز همین دلیل فروش عمده کیسه زباله رولی از مدل فله بیشتر شده است پلاستیک اشغال طرح رولی ممکن است با بوبین و یا بدون بوبین تهیه میشوند.
دلیل استفاده از بوبین هم راحت تر جدا کردن برگه های پلاستیک از بسته بندی است.
اما پلاستیک زباله های فله به دلیل اینکه حجم بیشتری دارند برای مکان های بزرگ و پرجمعیت کاربرد بیشتری دارند برای مثال شهرداری ها ، پادگان ها و مکان هایی از این دست جذب مشتریان همیشگی این محصول هستند چراکه قیمت نهایی مصرف کننده مدل فله از مدل رولی کمتر و بصرفه تر میباشد.
یک مورد بسیار مهم دیگر در مورد پلاستیک زباله های فله این است که این کالا توسط تاجران و شرکت های خارجی جهت بسته بندی کشور هدف و مقصد خریداری می شود.
همه این موارد در حالی است که هر دو مدل کیسه زباله رولی و فله از لحاظ جنس و کیفیت و وضعیت مشابهی دارند هر دو از دوخت بسیار عالی ، کشسانی فوق العاده بالا و ابعاد و طرح های بسیار گوناگون رنگی برخوردار هستند شما می توانید متناسب با نوع مصرف تان هریک از آنها را انتخاب کنید.

تولید کننده کیسه زباله

منظور از نایلون زباله های تجزیه پذیر و ضد گربه

امروزه اکثر شرکت های تولیدی کیسه پلاستیک زباله به دلیل حساسیت برخی از فعالان حوزه حفاظت محیط زیست سعی دارند کالاهایی را تولید کنند که امکان زود تجزیه شدن را داشته باشد یعنی به زبان ساده محصول تولید شده ضخامت زیادی ندارد و نازک تر از حد معمول است.
ضمن اینکه از گرانول و افزودنی های زیادی هم در تولیدش استفاده شده است به خاطر همین در زمان استفاده باید دقت بیشتری کنید چون درصد پاره شدن آن نسبت به سایر کیسه های پلاستیکی بیشتر است.
از محصولات جدیدی که اخیراً به دیگر کالاهای حوزه پلاستیک زباله اضافه شده پلاستیک زباله های ضد گربه هستند که هیچ  خطری برای انسان و محیط زیست ندارند اما در خود موادی دارند که باعث میشود گربه ها به خاطر بویی که استشمام می‌کنند به سراغ آنها نیایند و کیسه آشغال تا زمان رسیدن به محل بزرگ بازیافت سالم بماند.

تولید کننده کیسه زباله

میزان تیراژ و فروش پلاستیک آشغال رولی و فله

سفارش عمده کیسه زباله رولی معمولا بیشتر از مدل فله است مهمترین مصرف کننده این محصولات که خانوار هستند به خاطر دلایلی که در قسمت بالا مفصلا به آنها پرداخته شد ،عمدتاً از مدل رولی استفاده می کنند.
بسیاری از کارخانجات تولیدی تخصصی کیسه زباله تنها تهیه مدل رولی را در دستور کار خود دارند اما این بدان معنا نیست که فاصله فروش و تیراژ آنها با مدل ساده خیلی فرق دارد.
همانطور که گفته شد بسیاری از شرکت‌های داخلی و خارجی این محصولات را به صورت کیسه ها و کارتون های ۲۵ کیلویی دریافت و در بسته بندی های ۱۰ عددی ال ۷۰ عددی به فروش می رسانند.
اگر از تجربه کاری خودمان بگوییم هیچ گاه هیچ کدام از این دو محصول در تیراژ و فروش از یکدیگر پیشی نگرفته‌اند.

تولید کننده کیسه زباله

ارائه طرح های سفارشی به تولید کننده کیسه زباله

منظور از ارائه طرح های سفارشی به تولید کننده کیسه زباله رولی به فعلی نیست که با چاپ اختصاصی بر روی محصول صورت گیرد بلکه منظور اصلی ایجاد و اعمال ضخامت ، ابعاد و تعداد برگ مخصوص برای هر بسته بندی یا رول یا پاکت است.
چنانچه از خریداران عمده و حجم بالای کیسه زباله مشکی هستید می توانید با مشاوران ما در حوزه فروش مجموعه تماس گرفته و سفارشات خود را دقیقاً آنطور که میخواهید ثبت کنید تا ما آن را برای شما تولید کنیم.
خاطرنشان می‌شود که ما نیز با این کار غریبه نیستیم و بسیاری از خریداران داخلی و خصوصاً خارجی عمدتاً کالاهای خود را بسته بندی و لفاف های خاص و برندهای خاص خودشان از ما می‌خواهند در بیشتر موارد استفاده شده آنها به صورت سلیقه‌ای توسط ما تولید و ارسال میگردد.

تولید کننده کیسه زباله

مزیت خرید مستقیم از تولید کننده کیسه زباله

یکی از مهمترین راه هایی که می توان به وسیله آن بهترین خرید ممکن را انجام دهید این است که به صورت مستقیم با کارخانه در ارتباط باشید برای اینکه بهتر به زمان این کارخانه ها را در نقاط مختلف شهر و کشور پیدا کنید بهتر است که آنها را با اینترنت پیدا کنید استفاده از اینترنت سراسر برای شما مزیت خواهد بود.
چنانچه شما نخواهید که به محل کارخانه برای خرید بروید حتی برای سفارشات عمده هم می‌توانید تمام مراحل سفارش و خرید و فروش را به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام دهید در نهایت ارتباط مستقیم با تولید کننده کیسه زباله هر محصول پلاستیکی دیگر موجب این خواهد شد تا شما می توانید کالای مورد نظرتان را با قیمت و کیفیت استثنایی تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *