توزیع کیسه زباله بند دار

توزیع کیسه زباله بند دار مشکی صادراتی از طریق این سایت و مجموعه تولیدی و پخش انواع محصولات پلاستیکی در تمامی نقاط مختلف کشور انجام میپذیرد. این نایلون زباله ها از همه هم نوعان موجود در بازار باکیفیت تر و البته گران تر هستند معمولا رنگ مشکی این کیسه ها با بند های سفید یا آبی یا صورتی را در بیشتر فروشگاه ها میتوانید پیدا کنید.  دقت در تولید و همچنین طریقه مصرف آسان آن به واسطه رولی بودن موجب شده تا علاوه بر بازار داخل کشور، بسیاری از کشورهای خارجی هم متقاضی دریافت عمده این محصولات بشوند. در ادامه این مقاله، به ویژگیها، سایز، میزان فروش و توزیع کیسه زباله بند دار به صورت بی واسطه و مستقیم در غرب ایران خواهیم پرداخت.

توزیع کیسه زباله بند دار

ویژگیهای کیسه آشغال بند دار مخصوص  فروش خارجی

استفاده از این کیسه زباله ضخیم مرغوب روز به روز در بین افراد مختلف در حال افزایش است و کسانی که چندان به قیمت این محصولات اهمیتی نمیدهند و بیشتر برایشان درجه کیفی، راحت مصرف کردن و استاندارد مهم است، گزینه اصلی خرید میباشد.
در بین مصرف کنندگان داخلی هنوز عده زیادی هستند که علاقه ای به جنس مرغوب تر از خود نشان نمیدهند و بیشتر به دنبال قیمت ارزان تر هستند.
به ترتیب کیسه زباله رولی و کیسه زباله فله بیشترین حجم خرید در حجم های خرده و عمده را دارند.
اما دلیل اصلی تولید کنندگان برای تهیه مداوم این محصول مشتریان خارجی هستند که به خاطر ضخامت مناسب، نخ های محکم قرار داده شده روی دهانه، دوخت عالی حاضر به خرید این کالا میشوند و چون آنها با ارزهای خارجی اقدام به سفارش از مراجع توزیع کیسه زباله بند دار میکنند، محصول دریافتی کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

توزیع کیسه زباله بند دار

استاندارد بین المللی انواع کیسه زباله بند دار

اگر به کشورهای مدرن و اصطلاحا جهان اولی بروید و این دسته از محصولات را در آنجا ببینید و یک برگ از همین کیسه ها  که محصول تولید ایران باشد را با آن مقایسه کنید متوجه خواهید شد که درجه کیفی همه تولیدات پلی اتیلنی کارخانجات توزیع کیسه زباله بند دار داخلی با بهترین برند های خارجی برابری میکند.
دلیل مرغوبیت و استاندارد بین المللی این کالاها، وفور مواد اولیه باکیفیت و ارزان قیمت است که توسط ابر کارخانه های پتروشیمی تهیه میشود و‌ در اختیار شرکت های تولید کننده قرار میگیرد.
تنوع های گوناگون و همچنین استفاده از متخصصان کاربلد در این حوزه که در بیشتر کارخانه ها مراقب پایین نیامدن مرغوبیت محصول هستند باعث شده تا علاوه بر انواع کیسه فریزر و نایلکس های دسته دار شفاف و غیر شفاف، توزیع کیسه زباله بند دار هم در داخل و خارج کشور مورد رضایت کامل مصرف کنندگان قرار بگیرد.

پرفروش ترین کیسه زباله بند دار از لحاظ تعداد برگ

نایلکس های بند دار عمدتا در رول های ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۳۰، ۴۰، ۵۰ و ۷۰ عددی تولید و به بازار عرضه میشوند قیمت حدودی هر بسته پانزده عددی بیست هزار تومان است و قیمت هر بسته هفتاد عددی بسته به کیفیت آن چیزی در حدود ۶۵ الی ۸۰ هزار تومان میشود.
مشخص است که در صورت تهیه نوع ۷۰ عددی خرید مقرون به صرفه تری را نسبت به بسته ۲۰ عددی انجام داده اید اما باز هم در زمان خرید، اکثر مصرف کنندگان ترجیحشان بر این است که پول کمتری را برای هر بسته هزینه کنند و پس از اتمام آن دوباره محصول را تهیه کنند و در نتیجه رول های با تعداد برگ کمتر را خریداری کنند.
بنابراین این عادت در بین مشتریان سبب شده که فروش و توزیع کیسه زباله بند دار در حالت تعداد برگ های کمتر رونق بیشتری داشته باشد و شاید بتوان گفت که بیست تا سی درصد از مصرف کنندگان مایل به تهیه رول های بند دار با تعداد برگ زیاد هستند.

توزیع کیسه زباله بند دار

توزیع کیسه زباله بند دار در انواع سایزها

ابعاد این کیسه ها به مانند نایلون های زباله رولی همه سایزهای موجود را پوشش نمی دهد.
خصوصا سایز های خیلی بزرگ اساسا این کیسه ها برای مکان های کوچک و کم جمعیت مثل منازل، ادارات، سالن های کوچک تهیه شده است.
کوچکترین سایز این محصول ۵۰×۶۵ و بزرگترین سایز استاندارد شرکت ها ۷۰×۸۵ است دیگر ابعاد پرفروش در این دسته ۶۰×۷۵ ، ۷۰×۶۵، ۵۵×۷۰ هستند که همگی متناسب سطل زباله سایز کوچک و متوسط میباشند.
البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که در صورت قصد خرید حجم های بالا میتوانید مستقیما با تولید کننده محصول وارد مذاکره شده و ابعاد درخواستی مد نظر خودتان را برای تولید ابلاغ کنید تا کیسه مطابق نظر شما تولید شود این روش در چند سال اخیر بین مراکز توزیع کیسه زباله بند دار کاملا رایج بوده و سود حاصل از معامله به قدری است که کارخانه داران را مجاب به انجام این کار کند.

نکات مهم در زمان خرید از مراکز توزیع کیسه زباله بند‌ دار

اولین چیزی که حتما باید آن را انجام دهید این است که حتما یا به صورت حضوری در محل کارخانه تولیدی و توزیع کیسه زباله بند دار حضور داشته باشید یا اگر میخواهید به صورت تلفنی یا اینترنتی سفارش دهید، حتما نمونه ای از بسته بندی که قصد خریدش را دارید، را با دست لمس کنید تا از ضخامت آن کاملا مطمئن شوید.
حتی شاید بهتر باشد که با دو دست نایلون را به دو جهت بکشید و ببینید که راحت پاره میشود یا نه نکته بعدی اطلاعات نوشته شده روی محصول است.
پیشنهاد میشود در صورت قصد سفارش عمده، هر یک بسته بندی را باز کرده و‌‌ اطلاعات نوشته شده که حاوی تعداد برگ، سایز و رنگ است را با خود محصول داخل بسته مطابقت دهید.
این دو نکته ساده را متاسفانه بسیاری از خریداران رعایت نکرده اند و پس از دریافت کالا متوجه عدم مطابقت محصول دریافتی و چیزی که سفارش داده شده میشوند.

توزیع کیسه زباله بند دار بصورت مستقیم در کرمانشاه

امروزه برای خیلی از متقاضیان عمده این کالا، پیدا کردن راهی که مستقیما با تامین کننده اصلی در ارتباط باشند از طریق اینترنت بسیار ساده شده است.
اما پیدا کردن فروشنده عمده ای که حرفه ای عمل کند و مسیر خرید را برای مشتری هموار کنند خیلی مهم تر است شرکت های توزیع کیسه زباله بند دار در مرکز کشور همه برند های معتبر و باسابقه این حوزه هستند که با ایجاد کردن نمایندگی های عرضه کننده در سراسر کشور توانسته اند تا خدمات رسانی خوبی به مشتریان داخلی و خارجی داشته باشند.
خصوصا مشتریان صادراتی نیازمند کمک و راهنمایی بیشتری از سوی مسئولان فروش کارخانه ها هستند و هرچه سرویس دهی به آنها بهتر باشد، رغبتشان برای همکاری بیشتر خواهد بود.
خریداران گرامی در شهر کرمانشاه و سایر استان های کشور نیز میتوانند برای اطلاع از آخرین نرخ محصولات، کیفیت و نحوه مبادله و دریافت کالا با مشاوران این مجموعه که در هر ساعتی در شبانه روز به صورت آنلاین و بی واسطه پاسخگوی مشتریان هستند، در ارتباط باشند.

  • تبلیغات: 
    1. فروش عمده کیسه گونی ارزان در فروشگاه های بزرگ تهران
    2. تولید نایلکس درجه یک در تبریز
    3. نایلون وکیوم حرارتی لباس
    4. فروش عمده کیسه فریزر چسبی مستقیم از کارخانه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *