کیسه فریزر نیلی عمده یکی از با کیفیت ترین انواع کیسه فریزر موجود در بازار می باشد که معمولاً به صورت عمده به سایر کشورها صادر می‌شود و از میزان صادرات بسیار بالایی برخوردار است. صادر کننده کیسه فریزر رولی محصولات مورد نظر مشتریان را در کشورهای مختلف به خصوص کشورهای خاورمیانه مانند عراق در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و این محصول را به صورت عمده به سایر کشورها صادر می کند که یکی از راه های درآمدزایی برای کشور ایران است.

توزیع کنندگان کیسه فریزر نیلی عمده

موارد استفاده از کیسه فریزر

موارد استفاده از کیسه فریزر امروزه تولید کیسه فریزر در برندهای مختلف و متفاوتی انجام می پذیرد که هر یک از این برندها سعی می‌کنند محصولات را با استفاده از فرمول خاص خود تولید نمایند و به همین دلیل محصولات مورد نظر از کیفیت های متفاوتی برخوردار هستند به صورت کلی اگر بخواهیم به مراحل کلی تولید کیسه فریزر ایرانی بپردازیم می توان گفت در مرحله اول تمامی مواد اولیه به کار رفته در کیسه فریزر به صورت کامل با یکدیگر مخلوط می شوند و توسط دستگاه‌های بزرگ به خوبی با یکدیگر مخلوط می شوند یکی از مهم ترین مواد به کار رفته در انواع کیسه فریزر را می توان پلاستیک ها و پلاستیزرها دانست که به صورت کامل با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته با یکدیگر مخلوط شده و برای مرحله بعدی آماده می شوند.

مرحله دوم با استفاده از دستگاه های تمام مکانیزه میزان مواد اولیه اندازه گیری می شود و سپس مواد اولیه مورد نیاز برای تولید یک کیسه پلاستیکی روی رول ریخته می شود و سپس محصول مورد نظر با استفاده از دستگاه ها به صورت کامل تولید می گردد به همین دلیل می‌توان گفت این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و بهداشت آن به صورت کامل حفظ شده است.

مرحله نهایی را می توان مرحله بسته بندی کیسه فریزر رنگی دانست که در این مرحله محصولات در بسته بندی های صدتایی به صورت کامل بسته بندی می شوند و از شر آلودگی و گرد و غبار در عمان باقی می مانند.

مشخصات انواع مدل کیسه فریزر نیلی

مشخصات انواع مدل کیسه فریزر نیلی کیسه فریزر، برای فریز کردن غذا ها، انواع مواد غذایی، جلوگیری از میکروب ها در مواد با استفاده از فریز کردن وسایل، حتی ریختن وسایل داخل آن و خیلی کار های دیگر،مورد استفاده قرار می گیرد.

وقتی به کیسه فریزر احتیاج پیدا می کنید و به مغازه یا فروشگاه مراجعه می کنید تا کیسه فریزر بخرید، باید در انتخاب آن و نوع کیسه توجه خاصی داشته باشید و کیسه ای انتخاب نمایید که به کار شما بیاید و مناسب کارتان باشد. کیسه های خیلی بزرگ، وقتی که مواد غذایی کوچکتری دارید مناسب شما نیست و یا بالعکس. همچنین، در خرید باید برند آن و یا حتی استحکام آن را مورد توجه قرار دهید. پس در خرید این کیسه فریزر ها باید دقت بیشتری داشته باشید.

کیسه فریزر باید ویژگی هایی داشته باشند که ما در ادامه به چند مورد آن میپردازیم:

  • به دلیل مصارف خانگی این کیسه ها، باید قابلیت این را داشته باشد که در دماهای متفاوت مقاومت خوبی داشته باشد و زود نترکد و یا خراب نشود.
  • باید کیسه فریزر های شفاف سفید خریداری نمایید و از کیسه های رنگی استفاده نکنید چون در ان کیسه ها مواد بازیافتی استفاده شده است که برای بدن بسیار مضر می باشد.
  • کیسه فریزر باید علامت استاندارد داشته باشد و برای سلامتی ضرر نداشته باشد.
  • همچنین باید مقاومت بالایی داشته باشد و با ریختن وسیله درون آن پاره نشود.
  • باید با قابلیت سایز بندی باشد تا هر سایزی که نیاز است خریداری شود.
  • کیسه فریزر ویژگی های زیادی دارند که در هنگام خرید، باید به تمامی آن توجه داشت.

کیسه فریزر های شفاف، در چند نوع مختلف تولید شده اند که عبارتند از:

  1. کیسه فریزر فله ای
  2. زیپ کیپ یا فریزر زیپ دار
  3. کیسه فریزر جعبه ای
  4. کیسه فریزر رولی
  5. کیسه فریزر آسان مصرف
  6. کیسه فریزر تقویمی

بسته بندی مواد غذایی با کیسه فریزر

بسته بندی مواد غذایی با کیسه فریزر از مشخصه های کیسه فریز رولی می توان به این موارد اشاره کرد که این محصول پر کاربرد و پر مصرف، با ماده ی اولیه ی با کیفیت و مرغوب پلی اتیلن، تهیه و تولید شده است، این کیسه فریزر، در سایز ها و اندازه های گوناگونی تولید و عرضه می شوند، در تهیه آن ها، همه ی استاندارد های لازم، رعایت شده است، کیسه فریزر رولی از ضخامت و مقاومت خوب و بالایی برخوردار است و طراحی آن به گونه ای است که به راحتی می توان کیسه ها را برای مصرف، از رول جدا کرد.

این محصول، برای بسته بندی مواد غذایی گوناگون، مانند گوشت، مرغ، سبزیجات مختلف، نان، و… به مدت چند ماه، در یخچال، مورد استفاده قرار می گیرد و در مقابل رطوبت و انجماد محیط فریزر ها، مقاومت خوبی دارد، از نفوذ هوا و خراب شدن محصولات، جلوگیری می کند. کیسه های فریزر رولی، مواد غذایی را تازه و با کیفیت، نگه داری و حفظ می کنند، از دیگر ویژگی های آن می توان به این موارد اشاره کرد که به راحتی پاره نمی شود، در تعداد مختلف، به فروش می رسد و مشتری متناسب با نیاز خود، آن را خریداری می کند. جای کمی می گیرد و قیمت خوب و مناسبی هم دارد.

فروش فوق العاده انواع کیسه فریزر نیلی عمده

فروش فوق العاده انواع کیسه فریزر نیلی عمده مرکز پخش کیسه فریزر ضخیم امروز در بازار مشتریان بسیار زیادی را از سراسر نقاط ایران به خود اختصاص می‌دهد یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود خریداران مختلف به سمت خرید محصول مورد نظر خود از مرکز پخش رو بیاورند این است که امروزه با توجه به شرایط فعلی بیماری کرونا خریداران می توانند با مراجعه به مرکز پخش به صورت غیر حضوری و مراجعه به سایت اینترنتی مرکز پخش محصول مورد نظر خود را سفارش دهند و آن را با کیفیت بسیار بالا خریداری کنند.

عرضه کیسه فریزر شفاف عمده، در تمامی شعبه های مختلف وجود دارد و می توان به راحتی آن ها را خریداری نمود و از آن ها استفاده کرد. در بازار عرضه ی کیسه ها، فروشندگان این کیسه ها، آن ها را با قیمت های مناسب و متفاوتی و با کیفیت های گوناگون به مشتریان عزیز، عرضه می دارد.

با توجه به اینکه هنوز کیسه فریزر های ضخیم چندان شناخته نشده اند لذا کیسه فریزر های نازک بازار فروش پر رونق تری دارند. مجموعه ما به عنوان فروشگاه کیسه فریزر بهترین کیسه فریزر شفاف و با کیفیت مطلوب و استاندارد را به طور مستقیم از تولید کنندگان اصلی تهیه می‌ کند و بدون حضور هیچ واسطه ای انواع مختلف کیسه فریزر ها را در ابعاد و بسته بندی های گوناگون با قیمت تولیدی و بسیار نازل به دست شما مشتریان عزیز می رساند.

برای سفارش کیسه فریزر نازک شفاف می توانید از طریق راه های ارتباطی مشخص شده با نمایندگان فروش ما تماس حاصل کنید و خرید مطمئن و مقرون به صرفه ای را به انجام برسانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *