پخش کیسه زباله کوچک

پخش کیسه زباله کوچک عمده در سنندج و سایر شهر های کشور از طریق این مرکز و سایت تولیدی و عرضه انواع محصولات پلاستبکی در ابعاد و طرخ های مختلف انجام میپذیرد. کیسه های مخصوص جمع آوری و تفکیک ضایعات و مواد دور ریز در سایز های کیسه زباله بزرگ،متوسط و کوچک توسط کارخانه های معتبر تولید و با رعایت استاندارد های بهداشتی به بازار مصرف کننده تزریق میشود. کشور ما با داشتن ظرفیت های خوب تولیدی توانسته تا نه تنها نیاز کلی کشور خودمان را تامین کند بلکه با شناساندن کیفیت محصولات ساخت ایران به کشورهای نزدیک و دور بخش قابل توجهی از بازار بین المللی کالاهای پلی اتیلنی را تصاحب کند. البته وجود تحریم ها هنوز هم عامل اصلی مبادلات کم تجاری ما است اما در هر حال مشتریان خارجی زیادی هستند که راغب به انجام چنین معاملاتی با شرکت های ایرانی باشند. در ادامه این مقاله به پخش کیسه زباله کوچک در ابعاد مختلف و انواع آن که مخصوص بیمارستان ها هستند صحبت خواهیم کرد.

پخش کیسه زباله کوچک

انواع کیسه زباله کوچک مخصوص مراکز درمانی

همانطور که میدانید نایلکس ها در تمامی ابعاد تولید میشوند و همه‌ آن اندازه ها، طرح های بسته بندی متفاوتی از هم دارند.
به طور مثال کیسه زباله رولی، کیسه زباله فله که به کیسه زباله کیلویی ارزان هم معروف است و کیسه زباله جعبه ای نخ دار را در اندازه های کوچک به راحتی میتوانید پیدا کنید و از این بابت هیچ‌ مشکلی برای مصرف کننده وجود نخواهد داشت.
اما بعضی از مکان ها وجود دارند که نه تنها از سایزهای متفاوتی متناسب با کارشان استفاده میکنند بلکه سفارش عمده خود از مراجع پخش کیسه زباله کوچک را معطوف به یک رنگ خاص هم میکنند و جالب است که این مورد برای نیاز داخل کشور میباشد آن مکان بخصوص بیمارستانها، مراکز درمانی‌ و هر چیزی که به ضایعات عفونی ربط داشته باشد هستند.
شرکت های تولیدی در سالیان اخیر تمام تلاششان را کرده اند تا هر شغلی، دقیقا مطابق با آنچه که نیاز دارد را خریداری کند و برای استفاده افراد شاغل در این مکان ها، نایلون زباله قرمز را طراحی کرده که بیشتر در اندازه کوچک مورد مصرف قرار میگیرد.
البته ضخامت هم‌ در چنین شرایطی بسیار حائز اهمیت خواهد بود چرا که در صورت بیرون‌ ریختن مواد داخل کیسه به بیرون، قطعا میتواند آسیب بسیار جدی به محیط زیست وارد کند معمولا ضخامت ۹ الی ۱۴ میکرون را برای مقاوم تر کردن هر چه بیشتر آن در نظر میگیرند تا در صورت برخورد با اشیای تیز یا سنگین، خیلی زود دچار پارگی نشود.

پخش کیسه زباله کوچک

 

پخش کیسه زباله کوچک فله در سایزهای مختلف

شاید با دیدن سر تیتر بالا کمی تعجب کرده باشید و احتمالا پیش خودتان فکر میکنید که وقتی از نایلون زباله کوچک صحبت میکنیم یعنی فقط یک‌ اندازه وجود دارد.
در حالی که پخش کیسه زباله کوچک حداقل در سه سایز صورت میگیرد اندازه هایی مثل ۵۰×۵۵ ، ۵۵×۶۰، ۵۵×۷۰ نمونه هایی هستند که خریداران گرامی میتوانند در صورت صلاحدید خودشان یک‌ یا چند نوع از آن را انتخاب کنند.
در قسمت بالا درباره رنگ‌ قرمز این‌ محصول که تقریبا سفارشی و برای مراکز درمانی استفاده میشدند صحبت شد اما در اینجا خواهیم گفت که چند مورد وجود دارد که از چنین اندازه هایی استفاده میکنند.
در ابتدا باید بگوییم قبل از اینکه شرکت های تولیدی و پخش کیسه زباله کوچک به این ایده برسند که برای هر شرایطی، یک‌‌ نایلکس زباله مخصوص تهیه شود، برای استفاده عموم مردم در منزل تولید شده اند.
به جز خانواده های پرجمعیت که امروزه به دلایل مختلف از تعداد آنان کاسته شده، اکثریت جامعه از اندازه های کوچک نایلون و سطل زباله استفاده میکنند.
در واقع پر مصرف ترین نوع کیسه های آشغال، همین‌ مورد می باشد چرا که قشر ضعیف و متوسط جامعه رو به بیشتر شدن است و منازل این خانوارها کوچک هستند و قرار دادن یک سطل بزرگ که در طول روز شاید یک سوم آن هم پر نشود، چندان عاقلانه به نظر نمیرسد و بهتر است که ما مناسب ترین انتخاب را متناسب  با شرایط زندگی خودمان داشته باشیم.

پخش کیسه زباله کوچک

تولید و پخش کیسه زباله کوچک رولی

این مجموعه به عنوان یکی از تولید کنندگان عمده صادراتی میتواند سهم خود را در تولید این محصول و عرضه آن به تمامی شهر های کشور به خوبی ایفا کند.
کیسه های کوچک رولی پرفراژ دار که‌ عموما دوخت خطی و ستاره دار دارند کیفیت شان را حتی در بازار های خارجی هم به خوبی نشان داده اند و اگر خریداران برای تهیه عمده یا خرده محصولات وسواس بیشتری به خرج دهند، میتوانند مرغوب ترین و مقرون به صرفه ترین نایلون های آشغال را از مراکز پخش کیسه زباله کوچک پیدا کنند.
اگر در شهر شما مصرف کننده نهایی دغدغه بسیاری راجع به قیمت محصول دارد، کیسه زباله ارزان رولی میتواند بهترین گزینه برای شما باشد چرا که نبود لفاف یا بسته بندی شکیل تا حدی قیمت را می شکند و مشتریان را راضی تر نگاه می دارد.
مردم شهر سنندج که یک‌ شهر زیبای توریستی و تفریحی به حساب می آید همواره در حفظ محیط زیست خود نهایت کوشش را داشته اند و با اینکه‌‌ در سطح شهر یا روستا، مقادیر زباله زیادی مشاهده نمیشود اما فعالان این حوزه در دو روز هفته وقت خود را صرف جمع آوری انواع مواد رها شده در کوه و دامنه کوه ها میکنند.
ضمن اینکه پخش کیسه زباله کوچک هم در این شهر بسیار گسترده است و تمامی منازل، ادارات، موسسات و …. حداقل روزی یک‌ یا دو برگ از این محصول را مصرف میکنند.
در چنین شرایطی آمار کلی مصرف روزانه تمام کشور را حساب کنید و با میزان تولیدات در داخل مقایسه کنید.
در نگاه اول شاید فکر کنید ایران هم از وارد کنندگان این کالا از چین باشد اما در حال حاضر تعداد کارخانه جات تولید کننده در کشور و‌ خصوصا مرکز کشور به قدری بالا رفته که نه تنها در داخل کشور با هیچ کمبودی مواجه نیستیم بلکه صادرات آن هم با قدرت خیلی بیشتری نسبت به قبل در حال پیگیری است.
مشتریان گرامی میتوانند برای دریافت تمامی اطلاعات و نحوه‌ سفارش و دریافت محصول با مدیریت فروش کارخانه ها و پخش کیسه زباله کوچک که به صورت شبانه روزی و آنلاین در حال فعالیت هستند مراجعه کنند و از خدمات و مشاوره رایگان این افراد نهایت بهره را ببرند.

4 دیدگاه

  • از این که محصولات خود را در شهر سنندج هم پخش می کنید متشکرم و سعی می کنم که حتماً از مراکز پخش سنندج خرید خودم انجام بدم.

  • کیسه زباله کوچک در تمامی ابعاد تولید میشوند و همه‌ آن اندازه ها، طرح های بسته بندی متفاوتی از هم دارند.

    • سلام کاربر گرامی
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *