خرید نایلون فریزر فله

خرید نایلون فریزر فله در کیسه ۲۵ کیلویی با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت از طریق این مجموعه تولیدی و پخش عمده محصولات پلاستیکی امکان‌پذیر می‌باشد. نایلون‌های فریزر که برای بسته‌بندی مواد خوراکی و غذایی به کار می‌روند امروز کاربرد بسیار زیادی در صنعت غذا و داروی کشور پیدا کرده‌اند. از آنجا که این محصول بسیار بهداشتی می‌باشد تقریبا برای همه نوع مواد خوراکی در اندازه و سایزهای مختلف نمونه ای از آن تولید میشود. ما در این مجموعه با استفاده از مواد گرید ۱ پتروشیمی انواع مختلف کیسه فریزر شفاف را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب در حجم عمده و تناژ عرضه می‌کنیم. در ادامه به معرفی کامل محصول و همچنین خرید نایلون فریزر فله بصورت مستقیم و بدون واسطه خواهیم پرداخت.

خرید نایلون فریزر فله

 

معرفی کیسه فریزر فله درجه یک اعلا

پاکت فریزر ها پلاستیک‌ بسته بندی بدون رنگ و رنگی بر پایه پلی اتیلن هستند که بدون کاست و بسیار نازک تولید می‌شوند.
این پلاستیک‌ها در عین نازک بودن کشسانی بسیار بالایی دارند و برای بسته‌بندی محصولات غذایی مختلف با خیال راحت می‌توان به آنها اعتماد کرد.
عمدتاً این دسته از محصولات در بسته‌بندی ۱۰۰ عددی ، ۸۰ عددی و ۷۰ عددی در لفاف‌هایی بسیار شکیل عرضه می‌شوند اما مدل فله که در این مجموعه تولید می‌شود‌ بیشتر از خروج داخلی فروش صادراتی دارد چرا که کیفیت مواد اولیه پتروشیمی ایران بسیار بالاست و محصول با کیفیتی در نهایت به دست مصرف کننده نهایی می‌رسد.
از طرف دیگر بسته‌بندی محصولات در کشورهای دیگر با لفافه‌های مخصوص همان کشور می‌باشد و کارخانه‌هایی که بتوانند این محصولات را در حجم عمده و و به صورت فله آن را عرضه کنند بسیار حائز اهمیت است.‌
سایز ۲۲×۳۲ و ۲۵×۳۵ دو اندازه پرفروش نایلون‌های فریزری هستند اما در واقع این محصولات کاملاً سفارشی تولید می‌شوند و تا ابعاد ۹۰×۹۰‌نیز میتوانند با همان ضخامت و کیفیت تولید شوند.

خرید نایلون فریزر فله

 

خصوصیات پاکت فریزری فله

همانطور که در قسمت بالا نیز به آن اشاره شد عمده مشتریان اصلی نایلون بسته بندی واسطه‌های صادراتی هستند که به صورت فله و آماده این محصولات را در کیسه‌های ۲۵ کیلویی خریداری کرده و سپس در کشور مبدا آن را در لفاف‌هایی مخصوص و با لوگو خارجی در بسته بندی ۱۰ عددی تا ۱۵۰ عددی بسته بندی می کنند.
بهداشتی بودن این محصولات موجب می‌شود تا بتوان از آنها برای بسته‌بندی انواع محصولات غذایی که به محافظت ویژه در برابر میکروب و باکتری‌ها نیاز دارند استفاده کرد.
شفافیت و دوخت پذیری از دیگر ویژگی های بارز این محصول میباشند که باعث میشود تا از آنها برای نگهداری مایعات نیز استفاده شود.

خرید نایلون فریزر فله

فرق کیسه فریزر با کیسه خیاری

مهمترین فرق بین این دو در ضخامت و کاسه‌دار بودن نایلون خیاری و ساده بودن نایلون فریزری است.
منظور از کاست دار بودن این است که پلاستیک در زمان استفاده فضای بیشتری نسبت به ابعادی که دارد به شما می‌دهد تا بتوانید حجم بیشتری از بار را در داخل آن نگهداری یا بسته‌بندی کنید.
پلاستیک خیاری وجود دارد اما در مورد نایلون‌های فریزر به این صورت نیست.
دلیل آن هم این است که نایلون‌های فریزر بیشتر برای بسته‌بندی خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند در حالی که نایلون‌های خیاری بیشتر برای بسته‌بندی ۲۰ تا ۳۰ کیلویی تره بار مثل خیار کلم گوجه و بادمجان استفاده می‌شوند.

خرید نایلون فریزر فله

خرید نایلون فریزر فله بصورت سفارشی

ما در این مجموعه می‌توانیم انواع نایلون خیاری و نایلون فریزری فله را در ابعاد رنگ‌ها و طرح‌هایی سفارشی شما عزیزان تولید کنیم.
برای ارائه بهتر خدمات و بررسی نمونه‌ها تنها کافیست عکس یا فیلم از محصولی که‌ نیاز دارید را برای همکاران ما ارسال کنید تا نرخ عمده آن در سریع ترین زمان به اطلاع شما برسد.

خرید نایلون فریزر فله

 

خرید نایلون فریزر فله زیر قیمت بازار

با توجه به اینکه برای همه تولیدات از مواد درجه یک پتروشیمی استفاده می‌شود و این مواد درجه یک از طریق سهمیه بورسی تامین می‌گردد ، در نتیجه ما توانایی ارائه رقابتی‌ترین قیمت را به شما عزیزان جهت خرید نایلون فریزر فله جهت فروش داخلی و همچنین صادرات داریم.
ضمن اینکه به استحضار مشتریانی که این دسته از نایلون‌ها را برای کشورهای همسایه می‌خواهند میرسانیم که در صورت ثبت سفارش‌ کارهای اظهاری و گمرکی را همکاران ما در واحد بازرگانی برای شما انجام می دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *